Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
darek18055

mf 399 hi-line

Polecane posty


darek18055    0

witam mam taki problem chce kupić takiego mfa i on ma tylko jedną wajche do zmiany biegów i przycisk w gałce podobno do pólbiegów . jaka to jest skrzynia ,ile ma biegów , czy to jest skrzynia podobna jak w seri 30xx . nie posiada rewersu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hubertuss    492

18x6 ten guzik od półbiegu jest. NIe jest to taka skrzynia jak w 3xxx. Są 3 zakresy przełożeń h,m, l Przełączasz je odsuwając dziwgnie w prawo i do przodu lub do tyłu. Biegi są tak jak w c330 np r/1 2/3 do tego guzik przełącza półbieg pod obciażeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

darek18055    0

18x6 ten guzik od półbiegu jest. NIe jest to taka skrzynia jak w 3xxx. Są 3 zakresy przełożeń h,m, l Przełączasz je odsuwając dziwgnie w prawo i do przodu lub do tyłu. Biegi są tak jak w c330 np r/1 2/3 do tego guzik przełącza półbieg pod obciażeniem.

czyli zasada działania tej skrzyni jest mechaniczna a nie hydrauliczna. mam racje. polecalibyscie takiego mf z tą skrzynią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


pawel5314    1

jak cena dobra to kupuj i nie zastanawiaj sie mam ciagnik z tej serii i ta skrzynia 18/6 to juz niezly bajer, ja posiadam skrzynie 12/12 i nie narzekam ale gdybym mial okazje to bym zaminil na wlasnie skrzynie z polbiegami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hubertuss    492

Jedyne co jest sterowane elektrohydraulicznie to półbieg reszta jest w pełni mechaniczna wadą w porónaniu do 12x12 jest brak rewersu jesli ktoś pracuje z turem. Jeśli ciągnik ma pracowac w polu półbiegi jest bardziej potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bondu    0

jak jest z dostępnością części do tego modelu jakie jest spalanie porównanju do 390t

 

jak jest z dostępnością części do tego modelu jakie jest spalanie porównanju do 390t

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×