odyniec

t-25 rozrusznik szybko obrotowy

Polecane posty

PatrykGY    4

A jeżeli u nas jest niekiedy tak że jak się zapala to tak jakby po gładkim przejechać jest taki głośny zgrzyt to też sprawdzić wieniec?


Darowanemu koniowi nie zagłada się w zęby tylko zakłąda mu się siodło!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tiken    0

Witam serdecznie:) jestem tu nowy, tak tez nie chcialem zakladac nowego tematu... Posiadam wladimirca i planuje wymienic rozrusznik i kupic nowy od 330. Wiele znajomych rolnikow mowi mi ze roznica jest jak miedzy niebem a ziemia. Patrzylem ceny na allegro: http://allegro.pl/listing/search.php?sg=0&order=p&string=rozrusznik+c330 Jak widac nie są az tak drogie jak w innych sklepach w necie. Ktory z nich jest wart uwagi?? roznia sie czyms?? i czy beda pasowac do t25. Mam 22 lata i nie znam sie na sprawach typu rozrusznik:) dzieki za wyrozumialosc. Pozdrawiam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

ja posiadam ten i chodzi ładnie :

 

http://farmexpert.pl/rozrusznik_z_reduktorem_c_330_360_zetor_import_produkt4429.aspx'>http://farmexpert.pl/rozrusznik_z_reduktorem_c_330_360_zetor_import_produkt4429.aspx

 

ale nie wiem czy one pasuja na pewno do T25 ...

 

niby do ruska nowe tez nie sa drogie

 

 

http://farmexpert.pl/rozrusznik_z_reduktorem_c_330_360_zetor_import_produkt4429.aspx


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tiken    0

ok dzieki za przyklady, ale chce znac konkretna informacje czy te od 330 beda pasowaly do t25. Bo tym oryginalnym od t25 to sobie mozna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

czesio, kupilem od mizara kiedys rozrusznik, pisal ze to niemiecka firma itp a okazalo sie ze granit z niemcami to ma wspolnego tylko pochodzenie firmy a czesci wszystko z chin :D wiadomo ze te wszystkie tansze od magnetownow od polowe to jakis import ale inni chociaz przyznaja sie ze handluja towarem z importu a on powiedzial ze to niemieckie ...


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

ok dzieki za przyklady, ale chce znac konkretna informacje czy te od 330 beda pasowaly do t25. Bo tym oryginalnym od t25 to sobie mozna...

Chodzi mi o to że jest przeznaczony do T25. bo idealnie napewno nie pasują od 330 trzeba miec przystawke. A po co? Jak są i do T25 tej samej produkcji co do C-330. mam magnetona i jest ok Czeski no i litewski Jubana są świetne. Magnetona mam rozrusznik 4 lata Jubana mam alternator, Świetny sprzet

Jubana: http://moto.allegro.pl/item1012311315_rozrusznik_mtz_i_t25_litewski_certyfikat_tuv.html

Od tego sprzedawcy brałem alternator

Magneton: http://moto.allegro.pl/item1004919776_rozrusznik_mtz_t25_ltz_bialorus_szybki_magneton.html

niewiele ceny spadły przez 4 lata wtedy dawałem 490zł


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich użytkowników.

włladek nie chciał odpalić coś zamulało rozrusznik w końcu zobaczyłem dymek z rozrusznika i śmierdziało spalenizna,wykrecilem go chce go jakoś naprawić i w ogóle wyczyścić.

Jaka możne być przyczyna???? prosze o pomoc. A tak na zdrowy rozsądek czy to wina tulejek lub łożysk?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

Wiesz co zrób jak chcesz tylko że wiesz nowy rozrusznik z przekładnią gdzieś z 300 zł będzie kosztował a traktor sto razy lepiej będzie palił ale jak chcesz zregenerować ten to możliwe że szczotki lub ten starter co jest nad rozrusznikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego tulejki do wymiany i trzeba wyosiować później je żeby stojan był równo oddalony od prądnicy no i jak kolega wyżej napisał szczotki cewka od bendyksu sam bendyks sprawdź jeszcze czy lekko chodzi i czy łożysko w nim jest jeszcze i to tak z grubsza a tak poza tym zapytam jeden czy dwa akumulatory masz w władku i czy świeca działa też sprawdź bo jaka jest taka jest ale swoje robi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wykręcić ją z kolektowa dolotowego ona jest na wysokości tłumika i do niej idzie jeden przewód zasilający po przekręceniu kluczyka w położenie przed rozruchem powinna raz przygasać kontrolka w na desce rozdzielczej a po dwa świeca powinna rozgrzewać się jeśli nic się nie dzieje sprawdź bezpieczniki a jak to nie pomoże to albo przewód przy stacyjce albo sama świeca a i świeca powinna być czysta ale to chyba oczywiste a odnośnie akumulatorów posprawdzaj klemy i słupki muszą być czyste naprawdę czyste żeby nie gubiło prądu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

no tam z tyłu rozrusznika maż dekielek na 3 śrubki na gwiazdkowy i potem to pod tym to kolejne śrubki i powinien się rozłożyć szczerze to bym musiał zajrzeć tam bo robiłem to z 2 lata temu i za dobrze nie pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego szczerze to już nie pamiętam bo od 2 latek siedzi w moim władziu rozrusznik z przekładnią po prostu miałem już dość ciągłego dłubania przy starym jak tylko zaczynało robić się zimno bo nie było mowy o odpaleniu i tobie radzę to samo chyba że masz czas i możesz się bawić a jak znajdę chwilę to zajrzę do tego mojego starego to napiszę co i jak ale nic nie obiecuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

I jak kolega dał sobie sam radę bo w temacie nie widzę dokładnie opisanej pomocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Najpierw dokręć tę obudowę co są do niej przymocowane sczotki tymi śrubkami co przykręca się dekiel potem odkręć śrubki i przykręć dekiel. Nie wiem jaki masz rozrusznik ale tam są takie cieniutkie podkładki jak źle założyłeś to też nie będziesz mógł skręcić bo będą te podkładki blokować. Jeśli masz te podkładki to musisz je w taki sposób ułożyć aby ten wałek nie miał luzu i dało się go skręcić.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Opisz kolego na jakim etapie jesteś i co w nim zrobiłeś, bo mi się wydaje że chyba wymieniałeś tulejki i nowa po zabici się ścieśniła i teraz nie chce wejść na wałek.

Opisz dokładnie bo nikt tego nie widzi a tylko z twojego opisu możemy ci pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem tulejki wszystko jest dobrze ale ta puszka w której są szczotki poprostu niechce wejść na pozostałą częsc blokują ją szczotki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Odchylasz tą spiralną sprężynę i unosisz szczotkę tak aby ta sprężyna mogła oprzeć się o bok szczotki. W ten sposób będzie ją przytrzymywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj