odyniec

t-25 rozrusznik szybko obrotowy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
falek    0

Idzie dostać i wymienić to łożysko, Salers? A propos co to za rozrusznik?

Edytowano przez falek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juka    4

Witam! czy w planetarnych rozrusznikach po odpaleniu bendyks się chowa do środka czy zostaje w takiej pozycji jakiej jest?

post-22100-0-82190800-1356523850_thumb.jpg

post-22100-0-82190800-1356523850_thumb.jpg

Edytowano przez juka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Zostaje tak jak jest przecież on jest nie wysunięty na tym zdjęciu.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

On w tej pozycji jest schowany popatrzcie na nowe takie jak nie wierzycie.

Edytowano przez Witek2010

"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@juka jak nie masz jak sprawdzić to uwierz koledze na słowo.W tym rozruszniku zębatka podczas rozruchu wysuwa się razem z osią, podczas gdy w tradycyjnych rozrusznikach ta zębatka przesuwa się po osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Polowy    5

Czy wieniec można odwrócić na drugą strone jeśli jest wyrobiony z jednej. Chodzi mi o to aby został oryginał , lepszy , solidniejszy od tego co teraz oferują do sprzedaży ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Palnik gazowy, pobijak i młotek i wieniec mamy osobno, a do założenia najlepiej położyć dookoła szmaty w ropie, na nie położyć wieniec i podpalić. Jak się nagrzeje nałożyć na koło i nabić i po robocie. nic trudnego


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Franek3333    35

Szybko obrotowy kosztuje jakieś 280 zł z gwarancją dla mnie rewelka pali z jednego akumulatora Przekładnia planetarna aż podrzuca koło zamachowe . a od c 360 pasuję ale trzeba taka przystawkę ale nic specjalnego bo szybko tuleję siadają bo i nym punkcie jest czopuch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Kolego czy od 60 są gorsze od szybkoobrotowych to nie wiem bo mamy już od 60 ze 20 lat jak kiedyś zakładali wszyscy u nas i ojciec też ,dwa lata temu słabiej kręcił kupiłem szczotki tulejki ale po rozbiurce tylko szczotki wytarte wymieniłem ,tulejki nie ruszałem stan idealny ,jak te nowe szybkoobrotowe wytrzymią 20 lat w co wątpię przy intensywnym użytkowaniu jak u mnie w co wątpię mam nowy ciągnik od 2 lat a tyle drobnostek ile już wyskoczyły to u władka czy ursusa po 10 latach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Chyba, że kręcić będziesz codziennie rozrusznikiem po 15 minut żeby zaskoczył to możliwe, że szybko padną te tulejki. Też nie mam nic do zarzucenia temu rozrusznikowi.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawnic4    0

ja tak samo rozrusznik super tak że polecam mam go już 1 rok i zero awarii -23 i władek pali a ten od c360 to tak okropnie wyje i jest nie dobry do ruska ja polecam firma JUBANA ja odśnieżam władkiem usługowo w zime codziennie tak że musi byc bez przeszkód :D :D :D :D :D:P:D B)


Wladimirec T25A tuning 1995r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
twix1992    0

Witam

Kilka dni temu kupiem nowy rozrusznik szybkoobrotowy planetarny GMP.

Na początku było wszytsko ok. Ale po jednym dniu przy zapaleniu silnika zaciał się rozrusznik, gdy zgasiłem silnik rozrusznik dalej chodził, dopiero jak odłączyłem prząd (wyłączyłem mase ) dopiero przestał chodzic, Co to moze byc? Nowy rozrusznik i takie problemy? Moze ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Byl to pojedynczy incydent, czy zacial sie na dobre i zawsze kreci?

W tych rozrusznikach jest jedna wada, mianowicie ich elektrowlaczniki pobieraja duzy prad ze stacyjki (lub guzika, co kto tam ma). Mogly sie zespawac styki.

Po odlaczeniu przewodu od elektrowlacznika, tez kreci?

Jesli tak, to rozrusznik na reklamacje, jesli nie , to instalacja do przejrzenia.

Pozdrawiam:)

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
twix1992    0

Tak byl to pojedyncy incydent bo narazie jest ok.. Ale martwi mnie ze w nowych rorusznikach takie heca...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz3333    0
Napisano (edytowany)

Witam ciagnik t-25 zapytam mam taki problem z rozrusznikiem szybkoobrotowym GMP, mam mozliwosc przetestowania go bo chciałbym kupic alee ...

zamontowałem ,kręci ale nie "wyciąga" ramienia aby zakręcic kołem zamachowym i moje pytanie

czy akumulator samochodowy 53 Ah ,540 A + prostownik samoczynny 6 A:)poradzi sobie, czy to za mała pojemnosc akumulatora aby rozrusznik wysunął "łapę"?

koło zamachowe ok nie jest wytarte,na krótko tez kreci jeszcze szybciej ale nie dochodzi łapa do wienca .Moze zle podłączyłem, gruby przewód + do grubej sruby w cewce rozrusznika mały przewód koło alternatorowy do małej sruby w cewce ale jeszcze z cewki rozrusznika wychodzi bolec srebrny do podłączenia jakiegos innego przewodu,tylko jakiego + czy - i skad go wziąc ?czy to moze jakies dodatkowe uziemienie?moze tu jest problem.niue mam zadnej instrukcji obsługi albo moze trafiłem na jakis wadliwy bubel:)

pozdrawiam uzytkowników forum poprosze o pomoc

post-28200-0-20301300-1400531993_thumb.jpg

Edytowano przez mariusz3333

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    39

Cienki przewód podłącz do wsuwki "srebrnego bolca" .Nie wiem gdzie tam widzisz małą śrubę.Chyba że masz na myśli tę śrubę na dole do której idzie ten miedziany,nie zaizolowany przewód.Do niej nic nie podłączasz.Gruby przewód do górnej śruby a cienki do wsuwki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz3333    0

Dziękuje za odpowiedz myslałem ze trzeba podłaczyc rozrusznik tak samo jak ten poczciwy stary oryginalny rozrusznik.Niestety juz nie sprawdze bo oddałem a pytałem jeszcze o akumulator poradzi sobie?ma ktos szybkoobrotowy rozrusznik z akumulatorem samochodowym?:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Na lato wystarczylby Twoj akumulator, ale takie minimum do T25 to 72 Ah 680A i alternator w dobrej kondycji :)


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj