Skocz do zawartości
specjalford

Ładowcz czołowy własnej roboty c 360

Polecane posty

specjalford    0

Witam wszystkich jestem tu nowym użytkownikiem forum postanowiłem sam zrobić tura dwu-sekcyjnego do c 360 :)

jestem na etapie ukończenia go co myślicie otym nie wiem gdzie wrzucić fotki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emillo1212    15

Fotki jak najbardziej mile widziane, możesz je wrzucić do galerii Wynalazki i Udoskonalenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

EDWIN    0

witaj pomysł jest nie zły ciekawe ile cię wyniesie koszt reszty siłowniki cały tur bo masz samą ramę jak widzę :) a do tura to sporo pracy jeszcze.ja planowałęm takiego zrpobić do 3p i obliczyłem koszta to koszt stali i siłowników to 3.500 zł więc kupić używkę lepiej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
specjalford    0

witam jak pisałem na zdjęcia to były początki teraz rama siłowniki już gotowe jeszcze łyżka mi została całość jest troche za masywna może nawet przesadziłem ale podstawa i tak wytrzyma i oto mi chodziło nie jak te od producentów lipne. Siłowniki główne są dwustronnego działania dwa razy większe od oryginalnych turów do przechyłu łyżki zastosuje jeden w zupełności wystarczy kupione używane założyłem nowe uszczelniacze i tulejki tak na wszelki wypadek to groszowe sprawy rozdzielacz dwusekcyjny sterowany na cewki 12v będe miał cztery przyciski do sterowania ;) oczywiście kupiony jako używany ale to towar z magazynu nigdy nie używany całość zmieszcze w 2000pln w tym cały materiał nowy oprócz hydrauliki. Posiadam w swoim zestawie narzędzi tokarke to ułatwia sprawa może jutro zrobie pare zdięć B) ;[ :D :D

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Witam tutaj jest reszta zdjęć

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/42a962a49269f0f4.html/code] ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    1

Jaką średnice mają tłoki???Od czego je masz??Będziesz robił euroramke???Jak wysoko podnosi????pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
specjalford    0

śiłowniki mają średnice 90mm średnica tłoka tzn.trzpienia 40mm ,są to niemieckie dwustronnego działania mogę docisnąć łyżke w dół i np.zmienić koło z przodu ;) a ad czego niewiem ;[ aktualnie końcówka ramienia podnosi na 2,5 metra ale będe robił dodatkowe dziury na przestawienie na wysokoś 3,5 m schodzi 1 m poniżej poziomu gleby, poza tym zmieniam konstrukcje zamiast jednego siłownika do łyżki dam dwa po bokach bo udało mi się kupić od windy załadowczej ciężarówki po wypadku na wagę :D ;[ :) cena 50pln hehehe,oprócz tego kupiłem orbitol z kierownicą + siłownik od wózka widłowego po wypadu :):D B) :) strzał w dziesiątke zamontuje hydrauliczny układ kierowniczy wystarczy założyć koło kierownicy nawet sportowe od 126p w zupełności wystarczy i jednym paluszkiem kierujesz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    1

średnica tłoka 40mm to chyba tak jak przy orginalnych do TURA 2 do c-360? dobrze kojarze??A jaki ten tłok ma skok????Ile dałes za ten układ hydrauliczny od wózka widłowego????pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
specjalford    0

40 mm to wymiar trzpienia wysuwanego a średnica siłownika 90 mm to są większe :D troche przepłaciłem za nie 500 pln kpl, :D można takie kupić za 300 pln. za układ kierowniczy dałem 250 pln :blink: na alegro jest wystawiony kpl z pompą za 600pln też się opłaca bynajmniej prosty w montażu z nie ograniczoną możliwością :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

fajny pomysl i wykona\nie na wiosne tez sobie po robocie zrobie takiego tura do zetora a teraz bzrobilem wlasnej konstrukcji podnosnik do big bagów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
specjalford    0

Tak tylko coś mi się zdaje że trzeba zamontować osobny układ hydrauliczny bo nie będe kręcił kierownicą na wysokich obrotach :blink: ale to najmniejszy problem :huh:

mam natomiast prośbe ma ktoś takiego tura http://www.fotosik.pl/aukcje/aukcjaPro.php?aucId=207559&id=c8d5d9b9cd5850a3.html

potrzebuje wymiary przybliżone tej łyżki ? :rolleyes

Czy ma ktoś dane techniczne tej pompy http://www.allegro.pl/item947916817_pompa_hydrauliczna_nsz_50lewa_plaska_dt_75_org.html??????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    1

Powiedzcie mi czy ktoś ma już praktyke z układem wspomagania z wózków widłowych w ciągnikach(c-360).I gdzie taki układ tanio dostać????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
specjalford    0

Tu masz tanio jak z pompą lub szukać po złomach http://www.allegro.pl/item948810437_wspomaganie_kierownicy_ursus_c_330_c_360_t_25.html

 

Witam tur jest już na ukończeniu mam pytanie jestem na etapie kupna tej pompy

http://www.allegro.pl/item947916817_pompa_hydrauliczna_nsz_50lewa_plaska_dt_75_org.html :) dostałem dane techniczne od sprzedawcy

 

objętośc 49,1cm3

cisnienie robocze od 16 do 21mpa

przy średnij prędkości 110,8l/min

czy wie ktoś gdzie ona jest zamontowana fabrycznie w ciągniku DT?

mam zamiar zamontować na pewno na wał korbowy silnika ma pracować z turem + wspomaganie prosze o opinie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EDWIN    0

mówisz turem taka pompa to rabnie tura 8 moim zdaniem :) więc bież ją i zakładaj a jak by trochę poprzerabiał i obtoczył to by w to miejsce co trzeba do 60 włożył.ale można by koło pasowe dorobić pasek klinowy od sprężarki lub zamiast spręzarki i pompa podwójna w c360 bież tą pompę na pewno zda egzamin i się szybko zwróci ze względu na miejsze przegazywanie ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

tylko z tego co wiem to taka pompa nie może pracować na tak dużych obrotach jak silnik czyli zostaje zrobic na pas klinowy tylko nie wiadomo znowu czy pasek wytrzyma :) U nas jeden we wsi ma do tura załorzoną pompe od cylkopa to na jednym pasku nie chciało mu chodzic i przesuwał chłodnce troche do przodu zrobił na 2 paski i z tego co wiem to jest ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EDWIN    0

ta pompa nie droga jest warto wziąć :) no ale tura kolega specjalford mocnego zrobiłeś ja mam z polmotu ale 6 to mi zęby już 5 pękło a zawsze do wożenia bel mam 3 założone :) będę musiał kupić i założyć poduszkę widły też :) i jeszcze remont 2 przyczep :) wiosną będę miał zajęcie hehe. moim zdaniem warto było by taką pompę nie zakładać na pasku klinowym czy dwóch dospawać zębatkę do koła pasowego i zębatkę na pompę łańcuch na to i nie ma bata wytrzyma każdy opór nie to co paski :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
specjalford    0

Sprzedawca nie podał obrotów tej pompy min.max ale zamówiłem mam zamiar użyć oleju chydraulicznego on jest żadki jak woda myśle że bezpośrednio z wału korbowego nic się nie stanie tur ma 4 siłowniki + piąty do kierownicy :)

gdy bym był pewny że to będzie chulać na WOMie na niskich obrotach silnika to bym ją tam zamontował ciągnik nie używa żadnych maszyn jutro wrzuce fotke tura jest gotowy tylko chydraulika i lakier :)

Aha znalazłem coś takiego o tym ciągniku w którym ta pompa pracuje

 

Typ układu podnośnika - o oddzielnych podzespołach

Typ i marka pompy zębata napę dzana kołem zębatym roz rządu; wydatek 70 l/min przy 1450 obr/min

Maksymalne ciśnienie robocze w układzie hydraulicznym [kG/cm*] 100

Ciśnienie oleju ograniczane za worem bezpieczeństwa (przy temperaturze oleju +50°C) [kG/cm2] 130 + 5

Rozdzielacz - trzysuwakowy, czteropozycyjny z zabezpieczeniem dźwigni sterowniczych w położeniach roboczych i automatycznym ich powrotem do pozycji neutralnej po podniesieniu i opuszczeniu narzędzia

Ciśnienie w momencie urucho mienia automatu wyłączającego dźwignię [kG/cm2] 115—125

Filtr oczyszczania płynu roboczego - zestaw 21 elementów siatkowych

Typ głównego cylindra o dwustronnym działaniu z hydrauliczno-mechanicznym ogranicznikiem skoku 110

Średnica cylindra [mm] 110

Skok tłoka [mm] do 250

Siła na tłoczysku [kG] 7000

Typ cylindra wynośnego - o dwustronnym działaniu, z hydraulicznym ograniczni kiem skoku

Średnica wynośnego cylindra[mm] 75

Skok tłoka [mm] do 200

Siła na tłoczysku [kG] 3300

 

A poza tym znalazłem polski odpowiednik do tego ustrojstwa i tam podają max obroty 2400 :( minim.940 :(

 

Tylko myślę jak ją zamontować widziałem zdjęcie w galeri tam jest zamontowane koło pompy wody do koła pasowego na dwie śrubki 8mm coś misię to za słabe wydaje ??? może ma ktoś inny pomysł posiadam tokarke :( i nie ograniczony dostęp do maszyn ślusarskich :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EDWIN    0

no to trzeba umieścić tak jak ci mówiłem łańcuch i będzie to mocne dospawać do koła pasowego tego z wała bądź też 2 paski bo 1 nie wytrzyma i można wywalić sprężarkę chyba że na zabieg potrzebna :) ,ty a może jak byś naspawał zębatkę przy wyjściu przekaźnika taką cienką żeby wałek potem można było zapiąć.pokombinować przecież tam jest dużo śrub to by było za co złapać tę pompę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rutek22kret    0

http://allegro.pl/item962274248_wspomaganie_do_ursus_c360_c_360_c355_orbitrol_raty.html

Przyjżyj sie jak jest natej fotce podłączona pompa mój znajomy mechanik tez tak montuje te pompy do c360 tylko że on stosuje je do tura ale podłącza tą pompę przewodami pod orginalny układ hydrauliczny w ciągniku a orginalną pompę wogole wyjmuje dzięki czemu mocniejsza jest hydraulika i podnośnik i wałek WOM jest wtedy niezależny ale jak go spytałem czy można pod tą pompę podłączyć wspomaganie to mówił że nie bardzo że do wspomagania jest potrzeban druga pompa a z jednej pompy to jest tylko w john deerach i zrezygnowałem z tego interesu, założyłem tylko pompę zetorowską w orginale miejsce i teraz moze wspomaganie jeszcze ale to już może w przyszłości :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Uważaj by przy montażu obroty pompy zgadzały się, bo będzie wywalać uszczelnienia. Wydajność tej pompy - 1,85 l/s=111 l/min przy 40 obrotach/s=2400 obr./min. Pamiętaj też by przepustowość rozdzielacza nie była mniejsza od wydajności pompy. Turek niczego sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GABBER85    2

moim skromnym zdaniem, bedą ludzie z tego ładowacza, tylko proponowałbym Ci wzmocnic rame zeby sie nieskosiła jakimiś klinami -np z tego samego przekroju ciete pod45*, przy połączeniu belek poprzecznych z tymi dwoma głównymi ramionami, bo mogą kiedys spawy pękać, a raczej koło spawów, taka moja rada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
specjalford    0

E super na tej fotce jest ta sama pompa którą kupiłem :) :) jest to uniwersalna produkcji rosyjskiej nie tylko do DT75 ale i do rużnych maszyn i koparek ich produkcji i kurde przepłaciłem bo unich kosztuje 100 pln :(

ale może być napędzana prosto z wału wydaje mi się że pociągnie i wspomaganie i tura musze tak zrobić wtedy się dowiem :( pompe już mam dzisiaj doszła :)rame jeszcze wzmocnie od dołu takim samym profilem

 

 

Mam zamiar użyć rozdzielacza RBS 16 przepustowość to 63l na minute powinien chyba wystarczyć :(

zmontowalem naped pompy http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f9f9da0b3c4c5a0.html

 

Mam pytanie czy to ustrojstwo http://www.allegro.pl/item958313266.html ma zawór przelewowy i jaka może być przepustowość :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leon980    0

czy pompa nsz 32 da rade pociągnąc rozdzielacz od tura i orbitrol w 60-tce

czy może nsz 50???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×