Wersik21

Deutz Fahr Agrotron ttv 630 Czy Fendt 820 vario??

Polecane posty

prox7441    5

Nie przesadzajcie panowie z tą prędkością to nie jest chyba jak z jazdą po pijaku że nieważne kto był winny wypadku a konsekwencje ponosi jadący "podrasowanym" traktorem. Raczej w to wątpię...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

gdy dochodzi do powaznego wypadku wszystko jest sprawdzane, a jesli ubezpieczenie ma placic odszkodowanie zrobi wszystko by obciazyc kogos innego.

nie chcesz nie wierz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zdziwicie się jak do takiego wypadku dojdzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61
Nie przesadzajcie panowie z tą prędkością to nie jest chyba jak z jazdą po pijaku że nieważne kto był winny wypadku a konsekwencje ponosi jadący "podrasowanym" traktorem. Raczej w to wątpię...

Chodzi o to, że jak ciągnik rolniczy ma prędkość max 40km/h to jest ciągnikiem rolniczym a więcej jest już traktowany jak ciężarówka. Więc potrzebne jest prawko kat. C tak jak to jest przy JCB, tylko mało kto się tym interesuje. W razie wypadku odpowiadasz za brak prawa jazdy odpowiedniej kategorii. Wiem bo nasz prawnik prowadził sprawę jednego rolnika co miał 3 JCB. Teraz jego synowie robią kurs na ciężarówki.


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

oprocz tego ciagnik ma homologacje na 40 km/h, jesli wyjdzie, ze pedzi wiecej i jest to zrobione bez zgody przedstawiciela (w przypadku kupienia od dilera ciagnika ktory jedzie 50 km/h i wiecej, on ponosi odpoweidzialnosc), homologacja jest niewazna, a wtedy ponosimy srogie konsekwencje. zaczna analizowac czy heble, obciazenie, itp. sa dostosowane do predkosci, a wiadomo, ze nie sa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

na zachodzie te same modele ciągników śmigają 50km/ godz a u nas 40, kolego to nie jest wina konstrukcji, tylko prawa polskiego i stanu dróg, czemu twierdzisz że heble nie wytrzymają tych 10 km/godz wiecej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

Jasne, po polskich drogach 40 km/h to i tak podskakuje i nie pomaga ani amortyzacja przodu ani kabiny czy fotela. Więc po co komu prędkość ciągnika 50 km/h ??? Chyba że ktoś ciągnikiem po autostradzie jeździ, to inna bajka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Akurat hamulce są wzmacniane w modelach ze skrzynią 50km/h w porównaniu do modeli ze skrzynią 40km/h


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Przedstawiciel JD i Valtry tak wierdził, NH nie pytałem


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

a serwis DF mówił co innego,miałem modyfikacje oprogramowania , to kilka kliknieć i jest :) przedstawiciel zna się na sprzedawaniu , a nie na ich konstrukcji :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

nie mowie ze we wszystkich modelach sa inne, ale w niektorych tak. np w skrzyni 50 km/h obowiazek to hamowana i amortyzowana chyba tez przednia os, czy dopuszczone mniejsze obciazenie max przy braku zmian w konstrukcji.

 

nikogo nie zniechecam, do zmiany oprogramowania, mowie tylko jakie moga byc konsekwencje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@miszka31 co Ci zmieniali?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

Głównie chodziło o moc, zawiele nie dało się z nich wydusić, jakie parametry przestawili, ciągnik lepiej odpala,równiej pracuje,jest żwawszy i oczywiście wiecęj pali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

O model wyżej go wzmocniłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

teraz ma okło 150, można jeszcze dodać 15km bez wpływu na żywotność silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zwiększenie mocy chyba zawsze ma wpływ na żywotność ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

swiete slowa :D hubercie

wieksza moc sie bierze z wiekszego cisnienia, a to bardziej obciaza elementy silnika, wiec na 100% nie beda mialy tej samej zywotnosci co seria, ale lepiej sluchac wykwalifikowany serwis, oni wiedza co mowia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja mam w swoim JD 6830 chipa, ale podpinam go tylko i wyłącznie w ekstremalnych warunkach. Co to jego zamontowania to właśnie zauważalne są pierwsze objawy :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Normalne, ze bedzie wiecej paliwa palił.

Serwis mowil ze to nic powaznego, ale jest drobny wyciek oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

Ja mam w swoim JD 6830 chipa, ale podpinam go tylko i wyłącznie w ekstremalnych warunkach. Co to jego zamontowania to właśnie zauważalne są pierwsze objawy :/

 

mi też wywaliło uszczelke pod deklem rozrządu, ale była poprostu źle założona, po co ci ten chip? lepiej zmienić oprogramowanie silnika, niż go oszukiwać chipem, ale to tylko moje zdanie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Zwiększenie mocy chyba zawsze ma wpływ na żywotność ...

 

Tak samo można powiedzieć, że silnik W DF M600 będzie żywotniejszy niż w M610 bo będzie mniej wysilony.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam do wyboru trzy ciągniki:
      -Fabrycznie nowy MTZ 892.2 
      -Lub John Deere 6330 z 2008 z przebiegiem prawie 10tys 
      -Oraz John Deere 6310 z 1998 roku z przebiegiem prawie 10 tys godzin (obstawiam że więcej). Jaka jest w ogóle dostępność części do tego ciągnika?
      Cena między 6330 a mtz mniej więcej to samo, a 6310 około 40 tys taniej.
    • Przez Patryszka
      Witam ma ktoś z was forda 6610? 
      Chciałbym coś kupić do 35k z napędem. I właśnie zastanawiam się nad tym fordem 80km turbo. 
      Ma ktoś z was ? Jakieś opinie ?
      Dzięki 
    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj