Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Cichy94

New Holland TM150 - dźwignia

Polecane posty

ariss    2

wrzuć jeszcze raz fotki bo dałeś linka do ich usuwania z serwera na który wrzuciłeś i ściągnij firefoksa bo robisz błędy, literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Damin180894    8

na pewno nie blokada. Może raczej coś od amortyzacji kabiny ? U mnie nie ma takiej dźwigni a amortyzacji nie mam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Też o tym pomyślałem ale jak już to od otwierania zaczepu automatycznego ;) Ja posiadam taką dźwignię ale z prawej strony siedzenia.

Tylko tu zastanawia ten żółw i przekreślony żółw...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin    2

He. Gratuluję. Posiadasz rzadką opcję biegów pełzających o ile ta dźwignia działa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

Dokładnie tak jak kolega pisał. Jeżeli ten rysunek znajduje się przy tym to będą to biegi pełzające. Czyli najwolniejsze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    3

Dokładnie to dźwignia od biegów pełzających, musisz pamiętać żeby była w pozycjach skrajnych bo jeśli nie to stracisz biegii. Ciągników w tej opcji było w Polsce bardzo mało zakupionych i słyszałem już o róznych historiach związanych z tą dźwignią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    71

To czyli ze sa to jakby dodatkowe biegi ale bardzo wolne tak?

 

Tc56 to moze powiesz jakąs historie z ta dzwignią?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Najwolniejsze biegi jakie mogą być ;)

Nie wiem dokładnie jaka jest najniższa prędkość w TM-ie ale może być w innych np 300 m/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    3

To było chyba w 2005 roku, fabryka się nie wyrabiała z produkcją więc klijent z Polski dostał ciągnik który stał już we Francji i przerzucono go do naszego kraju(miał właśnie te biegi pełzające i wyświetlacz analogowy a był to TM140). Koleś był z niego zadowolony. Do niektórych klijentów przyjeźdżają wybiórczo przedstwiciele z Płocka robią ankiety pytają się co poprawić itp. Jeździli nawet tym ciągnikiem i na koniec wysiadając jakoś tak przestawili tą dźwignię że ciągnik nie miał biegów.Właściciel chwycił za telefon do kierownika serwisu i mówi że ciągnik nie rusza nie ma biegów niech go zrobią no to dealer na drugi dzień przysyła samochód pakują ciągnik i jadą do warsztatu, zaczeli już odłaczać kable w kabinie żeby ją zdjąć i rozpołowić ciągnik aż jeden z pracowników patrzy się na tą dźwignię i cód przestawił i biegi są( po prostu dealer sprzedał TM bardzo dużo ale nigdy z tymi biegami i z tąd ten cały galimatias). Kierownik serwisu śmiał się jak mi to opowiadał ale miał nauczkę na przyszłość. Ale się rozpisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×