Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
farmers99

Zetor 7045/7245 sam skręca w prawo

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
farmers99    1

witam panowie pomocy gdy odśnieżałem podwórko to siłownik od wspomaganie w zetorze 7045(serwomechanizm) wypadł mi z tego jabłka (przegub kulowy) oddałem siłownik do regeneracji założyłem siłownik i teraz skręca się ok tylko gdy puszcze kierownice to mi ucieka ciągnik sam w prawo i jest ciężko potem w lewo skręcić.Nie wiecie co to może być jaka jest tego przyczyna proszę o pomoc i dziękuje i pozdrawiam


sie robi tym ,co się ma ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

Znaczy tak. Ja mam 3320 to tam jest siłownik dwustronny i do niego dochodzi płyn hydrauliczny, który "skręca" kołami. Koła połączone są z siłownikiem za pomocą rzymskiej śruby jeśli masz tak samo to może śruba jest z jednej strony skręcona więcej z drugiej mniej. A jak masz normalne drążki i tylko siłownik do wspomagania to też na podłączeniu siłownika do drążków masz założone krzywo i dlatego skręca. Na Mój gust to siłownik nie powinien mieć tutaj znaczenie tylko sposób podłączenia.


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

musisz przekręcić tłoka albo w prawo albo w lewo tam są takie kanały i olej idzie na jedną stronę musisz próbować go ustawić to proste

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaro    164

Kiedyś był już taki temat-ale do rzeczy-musisz pokombinować z siłownikiem-najpierw podnieść przód w górę,potem pobawić się z siłownikiem-na końcu tego siłownika jest taka obejma,musisz ją poluzować a następnie za pomocą np.żabki pokręcić tym siłownikiem oczywiście odpowiednio (metodą prób i błędów) tak aby po odpaleniu ciągnika i ustawieniu kierownicy "na wprost" na wprost stały również koła-potem jazda próbna-ewentualna korekta-dociśnięcie obejmy-banan na twarzy-i ewentualne przesłanie flachy na mój adres biggrin.gif .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmers99    1

no jak skręcam l prawo to sam skręca a w lewo kręce to jakby wspomagania nie miał, a w prawo zpowrotem sam dbiija,jak olej idzie w jedną strone to jak to ustawić?


sie robi tym ,co się ma ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

Miałem tak w swoim 7211, wystarczyło ustawić gaz na małych obrotach, kręcić siłownikiem i obserwować co się dzieje z kołami czy same skręcają czy nie (przeważnie na wyższych obrotach jest gorzej) jak już ustawisz tak że koła same nie będą skręcały to przegazuj i zobacz czy problem się nie powtórzy bo na małych obrotach może być dobrze a na dużych już nie. ;)


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prox7441    5

u mojego wujka w zetorze 7045 tez jak sie jechalo to na prawa strone sam skrecal ale potem cos tam zrobil i juz bylo dobrze

 

świetna rada hehe... leżę ze śmiechu!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez biel-piotr
      Witam od dłuższego czasu coś stuka i blokuje przedni naped w zetorze 7745 były rozbieranie zwolnice i wymienione łożyska i krzyżacki i uszczelnienia po obu stronach ale dalej coś stuka i blokuje aż ciągnikiem szarpie i zawsze na włączonym napędzie dodam że mam mechanizm samoblokujacy proszę powiedzie co moze powodować blokowanie i szarpanie ciągnikiem i jaki koszt naprawy i co trzeba wymienić
    • Przez wini
      Witam. Mam taki problem. Zaczęło się od dziwnego hałasu, prawdopodobnie z przedniego mostu. Postanowiłem sprawdzić działanie blokady przedniego mostu. W instrukcji napisane jest, aby podnieść przód do góry, włączyć napęd i bieg. Jedno koło zablokować i trzymając kręcić drugim do tyłu,i spróbować zakręcić nim do przodu.(powinno sie zablokowac). Po podniesieniu ciągnika, jednym kołem mogę nieprzerwanie kręcić do przodu,drugie w tym casie kręci się do tylu, a wal napędowy stoi w miejscu. I tu pytanie co mogło się stać, bo chyba tak nie powinno się dziać?
    • Przez pavlotal
      Witam. potrzebuje szybkiej a nawet natychmiastowej odpowiedzi. czy most przedni od zetora 6245 jest lzejszy i czyms sie rozni od mostu przedniego z zetora 7245. bo tak sie zasatnawiam na załozneniem do 7211 i znalzłem po dobrej cenie ale jest od 6245 i nie wiem czy bedzie pasował i czy on sie czym rozni. dziekuje za odp. pozdro
    • Przez gacomen5
      Proszę mi pomóc jak mam sie dobrać aby wymienić spręzyne, podejżewam zę jest pęknięta.
    • Przez olejnik
      Witam wszystkich forumowiczów.
      Zwracam się z prośba czy znacie może jakieś zaklady lub osoby ,które się zajmuja regeneracja ,bądz wymiana osi na regenrowana. najlepiej do 50km od kalisza lub ostrowa wlkp.
      Z góry dziekuje i pozdrawiam.
×