Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
NERON3030

VALTRA T 171 w Adwansie czy JD7730?????

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie
galeria
Valtra

NERON3030    0

Witam wszystkich:) mam dylemat. jestem na etapie kupna ciagnika pod 200 km. mam w dobrych pieniadzach Valterke T 171 w Advansie full opcja z przednim TUZ-em, odwaznikiem, obciaznikami, amortyzacja kabiny i osi, na gumach 650 tyl i przod 540. oraz JD7730 drozszego o 30 tys. zl bez TUZ-a na szerszych gumach tyl 710 przod 600 z amort. oska, ale z manualnym fotelem. Ciagnik ma pracowac na 140 ha. kukurydza, rzepak, zboza. agregatowac go mam z plugiem VOGEL 5 skib i aktywnym siewnikiem 3m KHUN. co radzicie? Valta mniej pali wiekszy komfort bo ma pneumat. siedzisko, amort. kabiny i podlokietnik no i jest tansza troszke, a JD ponoc niezawodna amerykanska technologia jest ciezszy troszke, wiecej pali, nie ma podlokietnika ani amort. kabiny, no i przedniego TUZA. co radzicie?

Edytowano przez brzozak2
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lukasz1987    57

Ja bym obstawiał za Valtrą, z pewnego powodu :P Co do JD to raczej 7530 będzie jej konkurentem niż 7730 ten ciągnik powinien być porównywalny z 191. My mamy T182 Versu czyli T171 z power shift. Pracuje od grudnia to jest ceniona za duży komfort jazdy oraz elastyczny silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NERON3030    0

ok.dzieki za opinie.

myslisz ,ze ta T 171 poradzi sobie z 5-yka VOGEL&noota?teraz ciagne go LIAZEM.?jak ogolnie CI sie pracuje ta Valtra? jak z awaryjnoscia? spalanie?JD7730 jest powiem wprost....ladniejszy,ale nie zawsze ladne znaczy lepsze...

Edytowano przez robertbara
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Lukasz1987    57

Valtry zrobiły 450 mtg od grudnia, bez awarii jakby miały awarię przy tak małym przebiegu to bym się lękał przyszłości :P U nas Kvernelandem LB 5 skibowym z Packomat 300S

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NERON3030    0

ok. ja jestem z malopolski. mamy male dzialki po 2 lub 3 max 5 ha w kawalku. 5 skib to jest max i taki ciagnik do 200km. kiedys marzył mi sie JD seria 8... ale to juz inna bajka. ta oska i ta kabina daje cos? dlaczego w JD seri7x30 nie montuja amortyzacji kabiny?

Edytowano przez brzozak2
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



robertbara    57

Porównanie dość nie trafione, przecież ta Valtra to dużo mniejszy ciągnik od 7730. W cenie różnica będzie na niekorzyść JD ale jakość materiałów w ciągnikach z Waterloo dużo lepsza jak w serii T, moc silników to już druga sprawa. Materiały w kabinie w serii T są przeciętnej jakość, jedź do dilerów i wsiać do jednego i do drugiego.

Do 7730 weź dobry fotel np Active Seat i ość TLS i kabina amortyzowana nie potrzebna.

JD spali więcej ale jest mocniejszy i cięższy.

Podłokietnik z AP jest w standardzie w 7730.

 

 

U kogo chcesz kupować tą Valtrę bo jeden z przedstawicieli to mój kolega, w Hanoverze z nim byłem w tym roku. A JD skąd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NERON3030    0

jak nie trafione? Valtra T 171 ma moc 185 km. a JD 7730 takze. JD ma pojemnosc silnika 6,8, a VAltra ma 7,4l. takze silnik i moc porownywalna jak najbardziej. owszem JD jest ciezszy i masywniejszy. agro jurek sulechow, a JD u malolepszego Radomsko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witus    0

Może troszkę mniej w temacie ale też o JD ;P A dokładniej chodzi mi o Firmę BIS z Radomska, słyszałem o tej firme kilka opinii i niestety same niekorzystne. Ja sam miałem z nimi straszne problemy. Koło Kutna jest bardzo dobry dealer JD :P a Nie myślałeś o Deutz Farh serii M ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NERON3030    0

witaj. nie, nie nie chce zadnych wynalazkow typu doicz, fendt czy NH to musi byc cos konkretnego. Valtra lub wlasnie JD. a ty czym pracujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Slomek    184

Ja polecam Ci Valtrę bo wiem, że to dobry niezawodny ciągnik a co najważniejsze oszczędny. Ciągam moją T140 overuma 4 (4*50cm) szczerze to zastanawiałem się nad 5 skibowym uważam że da radę ale wziąłem 4 ponieważ mam pole czarnoziemu bardzo trudnego do uprawy i myślałem ze mogła by mieć tam ciężko z 5+ pakomat. Średnie spalanie to ok. 14/15l (ha/h) a sąsiad ciąga swoim jelonkiem(135km) też 2m ma podobne ziemie i spalanie ponad 20l. Wiadomo co do awaryjności ro raczej ciężko spotkać w nowych ciągnikach. Kupisz co zechcesz ale polecam valtrę. Ja też będę planował zakup mniejszej z turkiem od głównego przedstawiciela z paczkowa/k.Poznania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lukasz1987    57

Tyle, że Valtra mam moc znamionową 180Km a max 185, a JD ma 185KM znamionowej, a 215 z Inteligentnym zarządzaniem mocą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NERON3030    0

ale ma mniejsza pojemnosc silnika czyli to znaczy, ze z mniejszej pojemnosci wyciagneli wiecej km, w Valtrze mozna by zrobic 220km jak nic z 7,4 litra. Amerykance sa niesamowite z wygladu to fakt, ale w spalaniu dorównuja lokomotywie.....:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Agrotron155    23

z 6 litrowego silnika deutz fahr wyciąga 250 km i wsadza go do kombajnów pojemnośc nie gra tu roli chodzi o to jaki spadek mocy ma ciągnik i ile nm ma silnik. Myślę że JD wypada lepiej na tle valtry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lukasz1987    57

Neron żeby nie było Ja lobbuje za Valtrą :P Tylko, że znajomy z wioski kupił jako odpowiednik dla naszych Valtr 7530 Premium, stąd moje stwierdzenie. Czy Valtra ma gorsze wykończenie wnętrza niż JD Waterloo z tym się nie zgodzę, może są niedociągnięcia ale to zależy od modelu. A Sisu pięknie brzmi :) na budziku mam ustawione :) bo lubię jak coś przyjemnego mnie budzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NERON3030    0

jak pojemnosc nie gra roli? chlopie gra!!!!!! wlasnie pojemnosc gra najwazniejsza role, a reszta mocy to zasluga podzespolow, oraz oprogramowania........!!! jesli nie wierzysz to poczytaj fachowa literature. wyciaganie duzej mocy z malego silnika to jest po prostu jego zylowanie i skraca to jego zywotnosc... to tak jakbys chcial sie odlac do pisuaru ktory wisi 1,5 m. nad ziemia.. owszem odlejesz sie do niego, ale ptaka musisz se mocno naciagac i tym samym skrocisz jego zywotnosc!!! zapamietaj to! nie no spoko ja tez nie jestem w stanie sie okreslic co wybrac i przez to prowadze ta konwersacje..::P)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lukasz1987    57

Bierz Finkę nie będziesz narzekać, My wcześniej mieliśmy dwie Valtry N jedna nasza N82 (2007 rok) druga Wuja N91 (2005rok) ale stoi u nas więc jest nasza (Wujo nie ma gospodarstwa, została zakupiona jako ciągnik komunalny i do lasu) dlatego zdecydowaliśmy się na Valtry przy wymianie głównych ciągników. Wprawdzie 5 lat się do tego przymierzaliśmy no ale. Co do spalania to od 17l w górę, w zależności od tego ile ciągnęły, jakie były warunki na drodze i w jakim stopniu były dotarte, pracują z przyczepami D-616 Autosana (11,5t) wożąc piach, kruszywa i opał. Dodatkowo za czasów "wielkiej" zimy z przed kilku dni odśnieżały drogi. A w polu pojemność gra zajebiaszczą rolę, elastyczność silnika zależy od pojemności a w szczególności od skoku cylindra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NERON3030    0

rozumiem, a kolega pisze, ze pojemność roli nie gra i coz..:P czyli postawiles na valtry.

duze masz gospodarstwo? czy tylko do przedsiebiorstwa kupiles te valterki? nie masz jakiegos pluga do odsniezania sprzedac?

Edytowano przez brzozak2
naucz sie pisac!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lukasz1987    57

wysłałem Ci na priv, nie doszło? W prawym górnym roku przy miejscu na avatar nie masz cyferki w zielonym kółku? Jak jest to kliknij i się dowiesz. :P A ty ile masz możesz na priv pisać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

adamj24    8

Się wtrącę w dyskusje po co Ci taki wielki ciągnik na te małe działeczki moim zdaniem wystarcz JD 6930 lub Valtra T151 w zupełności poradzą sobie z 5 skibami i wir w baku mniejszy, grosza w kieszeni trochę zostanie. Rok temu też miałem dylemat pomiędzy ciągnikami, które wymieniłem stanęło na JD bo cenowo lepiej wypadł. Moje działeczki mają od 3 do 30 ha (łącznie ponad 120 ha) i nie mam z nimi problemu by je obrobić bo ciągnik bez najmniejszego problemu jedzie też z 6 skibowym PHX . Robi też z 3 metrowym agregatem siewnym biernym do uprawy bezorkowej tu także występuje zapas mocy, że spokojnie pojechałby z 4 metrowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

b0gdan    85

[ale ma mniejsza pojemnosc silnika czyli to znaczy ze z mniejszej pojemnosci wyciagneli wiecej km,w Valtrze mozna by zrobic 220km jak nic z 7,4 litra.Amerykance sa niesamowite z wygladu to fakt,ale w spalaniu doruwnuja lokomotywie.....:P

 

ostatnio to właśnie Valtra słynie z tego że dużo pali. Co do jakości materiałów wykończeniowych to do JD się tylko Fendt zbliża.

Nazwanie w Europie Fendta, DF wynalazkiem... dobre sobie. Raczej Valtra to wynalazek z produkcją wielkości 1/20 JD 1/5 Fendta i DF-a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lukasz1987    57

Valtra to ponad 15 tyś rocznie, czyli co Fendt ma produkcję 75 tyś a JD 300 tyś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

b0gdan    85

Piszę o Europie, Valtra bardzo dużo sprzedaje w Ameryce południowej i zapewne trochę przesadziłem z tymi proporcjami :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lukasz1987    57

Aha, chociaż jak byłem w Szwecji i Finlandii to nie poza Valtrą i Valmetem ciężko było jakiś ciągnik spotkać, trochę Case i JD jeszcze było.

Z tego co Ojciec mówił jak z min ostatnio rozmawiałem to zdziwił się, że tak mało palą bo spodziewał się, że to prawda o tym spalaniu. Stara N91 to bierze paliwo jak smok ale ona była trochę "poparzona" i od tamtej pory jej się apetyt zwiększył. Teraz Wujo wysyła ją na remont kapitalny to powinno wrócić do normy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez kopokop
      Witam jaki byście polecili ciągnik do pługa unia atlas 5 skib.Ziemie lekkie .
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
    • Przez jasikor
      Witam 
      Planuje zakup ciągnika o mocy 140-150 km. Pod uwagę biorę JD 6155 M POWER QUAD ECOSHIFT  oraz MF 7615 DYNA 6 ewentualnie 7614 DYNA 4. Wyposażenie ciągników miałoby być podstawowe wraz z przednim TUZ-EM i WOM-em oraz amortyzacja przedniej osi i kabiny. Chciałbym usłyszeć opinie właścicieli i użytkowników obu modeli, podzielenie się spostrzeżeniami. Chciałbym trochę dowiedzieć się na temat silników AGCO POWER stosowanych w MF - wady i zalety w stosunku do Perkinsa, spalanie, awaryjność. 
      Ceny obu modeli są podobne. proszę o pomoc i podzielenie się swoim doświadczeniem i uwagami. 
    • Przez jacentop
      Witam wszystkich użytkowników forum mam zamiar kupić nowy ciągnik zastanawiam sie nad steyr 4120 albo john deere 6120m co byscie wybrali ,pomocy bo mi głowa już pęka. 
×