zenas

WYMIANA FILTRA HYDRAULIKI 3030 LS

Polecane posty

zenas    11
:P jak wymienić filtr oleju od hydrauliki znajdujący się pod podłogą tuż przy skrzyni biegów,czy żeby go wymienić trzeba spuścić olej ze skrzyni tak jak w MF czy wystarczy tylko wykręcić sam filtr i jeszcze jedno jest on wymienny czy po wyczyszczeniu można go użyć nie wiem :( jak zauważyłem na forum niektórzy mieli po wymianie filtra problem z hydrauliką proszę o poradę jak tę operacje przeprowadzić najwłaściwiej jest na forum tylu doświadczonych użytkowników JD że na pewno ktoś coś ciekawego podpowie :)

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adi1101    0

aaaaaaaa

????

 

+10% za spam

Edytowano przez andrzej2110

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sleny    1

W moim jd 3130 nie muszę spuszczać oleju. Odkręcam filtr (klucz 19) i wymieniam bez problemu filtr. Ten filtr jest jednorazowego użytku. Aha potrzebny będzie Tobie ucięty karnisterek lub jakaś rynienka na olej gdyż wyleje się troszkę oleju ok 2 litrów. Wymienisz filtr i uszczelkę i po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szczewko    32

W podstawie filtra powinien byc korek zeby spuscic olej z filtra. Po odkreceniu upewnij sie ze wszystkie oringi sa na miejscu i wymien na nowe zeby wszystko bylo szczelne.Najwazniejsze zeby wszytsko dookola dobrze wyczyscic zeby nie dostały sie jakies paprochy bo po co dodatkowo brudzic olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11

wielkie dzięki za pomoc zabiorę się za to jak trochę się ociepli mam nie ogrzewany garaż a dopadło mnie akurat grypsko,prosiłem o pomoc nigdy filtra niewymieniałem w JD jedynie w MF ale tam było konieczne spuszczenie oleju i filtr jest wielokrotnego użytku,jeżeli teraz bym odkręcił filtr i wyleciało mi z 30 l oleju to byłyby jaja a wchodzi tam ponad 40l katastrofa,chcę wymienić bo użytkuje go już piąty rok i do skrzyni nie zaglądałem do zeszłego roku kiedy to podniśnik podniósł narzędzie a już cholera jedna nie chciała opaść zaczynam od najłatwiejszego pozdrawiam


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez seba836
      Witam mam problem z wyłącznikiem prądu jak się pomylę i kliknę dwa razy na ON to nie chce się już włączyć przez kilka godzin/dni. Ostatnio czekałem 2 dni i normalnie po tym działa wiecie o co może chodzić i jak to obejść ?
    • Przez TOMASZ22
      Jestem po wymianie obu pomp w moim jelonku, wymieniłem oraz filtr oleju, a ciągnik nadal kiepsko podnosi
       
      Caps Lock!
    • Przez Bogdan0077
      Witam, 
      Tak jak w temacie, poszukuje mechanika z tych okolic. Hydraulika nagle zaczęła drgać i nie ma ciśnienia na wyjściach. 
    • Przez Bogdan0077
      Witam, 
      Wiem, że problem poruszany był już wiele razy na forum, jednak na kilka pytań nie znalazłem odpowiedzi. 
      Sprawa wygląda tak, kupiłem ciągnik i hydraulika chodziła świetnie(brak nawet najmniejszych drgań na podnośniku) . Problemy zaczęły się, gdy postanowiłem uporządkować przewody idące od pompy wewnętrznej do pompy głównej (były dziwnie pozawijane i zwisały prawie do ziemi). Po założeniu nowych przewodów podnosnik zaczął drgać, podobnie kierownicą. Z informacji wyczytanych na forum zrobiłem te rzeczy :
       
      1. Wymiana filtrów, czyszczenie sitka smoku, w pompie 
      2. Sprawdzenie zaworu obejścia filtra
      3. Sprawdzenie zaworu redukcji cisnienia oraz orbitrolu(poprzez zaślepienie przewodu idącego na ten zawor i orbitrol) 
      4. Sprawdzenie zaworu pod śrubą regulacji cisnienia w pompie głównej (pompa małego typu) 
      5. Pomiar cisnienia pompy wewnętrznej (zdjąłem przewód z pompy głównej i wkręciłem tam zegar, bałem się odpalic więc tylko kręciłem rozrusznikiem, nabiła w ten sposób 8 bar) 
      6. Zmierzyłem ciśnienie na pompie, jest w porządku, jednak wskazówka manometru drga
       
      Jednak nic nie pomogło. Wiem, że 8 bar to zbyt mało, jednak sądzę, że odpalony silnik kręci się szybciej i pompa dobiłaby do 10. W dodatku zbiornik nad pompą główną jest zawsze pełny oleju, więc niezależnie od działania pompy wewnętrznej, pompa główna powinna być w stanie wytworzyć cisnienie,bo ma oleju pod dostatkiem. Stąd wnioskuję, że problem leży na obwodzie wysokiego ciśnienia. No i ten dziwny objaw, że  przestało działać po wymianie przewodów, może coś się zapowietrzyło? 
      Proszę o pomoc i z góry dziękuję. 
    • Przez zenas
      Co może byc przyczyną że podnośnik nie chce za cholere opaść na dół raz mi się to już zdarzyło ale odkręciłem jakąś śrubkę w podnośniku i opadł ale to było dawno teraz nie wiem która to była może ktoś z użytkowników JD orientuje się co jest grane,bo trudno orać z pługiem podniesionym w górę.Dodam że wspomaganie działa b.d.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj