Zaloguj się, aby obserwować  
grodzioman

Ursus 1674

Polecane posty

grodzioman    1

Witam wszystkich bardzo serdecznie. W tym temacie chciałbym podjąć dyskusję na temat tegoż modelu ciągnika a przede wszystkim opinię i ocenę użytkowników ponieważ ten model wydaje mi się ciekawy. Co możecie mi o nim powiedzieć? Jakie ma walory i co się zmieniło? Czy przedni most jest taki jak dotychczas?

 

Z góry dziękuję za komentarze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruss    0

przedni most jest napewno ten sam a co do ogolu to pewnie tylko jest wlozony silnik perkinsa bo tamte nie spelniaja warunkow europejskich (EURO iles tam)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grodzioman    1

Zauważyłem. Perkins euro III silniczek, le to ma jakąś skrzynie 40km/h. Dlatego może jakiś szczęśliwy posiadacz się znajdzie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grodzioman    1

Cena jak dla mnie jest zadowalająca. 200 tyś netto. Tylko wiecie że lepiej posłuchać tego kto tym pracuję niż kolesia z agromy który tylko gada głupoty. :P Dlatego czekamy razem na opinię uzytkowników :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1542

no czekamy ale ta cena nie jest zadowalajaca bo troche dolozysz i kupisz NH T6070 Plus... niech zmienia skrzynie wtedy mozemy pogadac... bo nic innego nie musza zmieniac no i ta cena niech bedzie te 10-20 tys zl mniejsza. hydraulika i podnosnik sa dobre bo pompa 80 l/min i udzwig 7000 kg to nie malo jak na ursusa. silnik oszczedny, wyglad bardzo dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grodzioman    1

no czekamy ale ta cena nie jest zadowalajaca bo troche dolozysz i kupisz NH T6070 Plus... niech zmienia skrzynie wtedy mozemy pogadac... bo nic innego nie musza zmieniac no i ta cena niech bedzie te 10-20 tys zl mniejsza. hydraulika i podnosnik sa dobre bo pompa 80 l/min i udzwig 7000 kg to nie malo jak na ursusa. silnik oszczedny, wyglad bardzo dobry.

 

Możesz mi podać cenę tego nh? Bo w cenniku szukałem ale nie chciało mi się przelecieć 130 stron. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elwis2    14

Ta, 50 tys. drogą niechodzi, a ten ursus jest całkiem całkiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grodzioman    1

Ciekawe jaka tam jest wogóle skrzynia w tym ursusie ale zgadzam się 50tyś drogą nie chodzi. Dla mnie ma wszystkie potrzebne parametry i jest godny ceny. Jeszcze zwróć uwagę na serwis przy kupnie maszyny wydaje mi się że NH nie bedzie tani w utrzymaniu tak jak ursus. Ale każdy ma własne zdanie. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grodzioman    1

Nie wiem być może się mylę ale skrzynia mechaniczna jest żywotniejsza od skrzyń nafaszerowanych elektryką. Naprawy są proste i nie są skomplikowane. No niestety coś za coś, komfort pracy jest gorszy ale mi to nie przeszkadza.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1542

ale mi przy 160 konnym ciagniku przeszkadzal by brak biegow (mala ilosc), a tym bardziej polbiegow pod obciazeniem. w takich ciagnikach to standard. w takim ciagniku powinna byc skrzynia z co najmniej 24 biegami do przodu i do tylu... i chociaz po 3 polbiegi na kazdym biegu... no i rewers. musi byc, chociaz mechaniczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grodzioman    1

Z rewersem się zgodzę. Ale z 24 biegami do przodu ok. ale po co do tyłu? Cofając ciągnik nigdy nie jest pod obciążeniem, no może ale rzadko. 160 oni to nie dużo. Uwierz mi, bo uprawiając 1614, 16145 ziemię maksymalnie jest to 4, 5 skibowy pług. U nas ziemię są okropne. O dam Ci przykład u nas kolesie kupili 800ha ziemi mają Massey Ferguson 8660 DynaVT do niego 6 skibowy pług kverneland obraqcany z wałem. Wszystko ok, gdyby nie to że MF o tej mocy nie dał rady uciągnąć tego pługu!!! Nie dawał rady odczepili jeden korpus. Rozumiesz 260KM a tu ciągnie 5 skibowy pług. Żenada ale cóż... i to jeszcze na bliźniakach. ;) wrzuciłbym fotki ale nie mam pojęcia jak. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1542

skoro masz rewers to do tylu masz taka sama ilosc biegow co do przodu, sa wyjatki jak skrzynia w zetorze forterra bo tam masz 24 do przodu i chyba 18 do tylu. ma 4 glowne biegi, 2 grupy i na kazdym biegu 3 stopniowy wzmacniacz, tyle za do tylu ma zablokowany 4 bieg. a byly takie skrzynie (chyba w DF Agrotron MK3) ze do tylu chyba nie mial polbiegow, ale co za roznica czy ma do tylu czy nie.

 

co do fotek, to wejdz w golwna galerie na AF (u gory w zakladkach masz "GALERIE"), potem "ciagniki/tractors", wybierz podkategorie np. MF i "dodaj graike".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Jeśli ta skrzynia jest taka sama jak w 1734 to ją lepiej omijać dalekim łukiem.Były u nas dwa 1734 to jest tragedia skrzynia i most tylny.Wole dać te 50 tyś i Ursusa nie widzieć na podwórku.Zresztą za 198 tyś oferowali mi Claasa 145km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grodzioman    1

jeżeli tylny most jest identyczny jak w innych 16 i 17 to może lepiej dołożyć jednak... Widać chyba nam głodnych wiedzy na temat tego ciągnika pozostaje czekać do targów lub odwiedzić dealera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Tak to fajny ciągniczek silnik 158,5KM. Na AF są już fotki z pracy


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w okolicach żarnowca (śląskie) jest jedne ursus 1674 podobno się bardzo psuje. Ursus miał im wymienić ale nie było 2 takiego samego ursusa:lol:(z takim wyposażeniem) i sewis bywał 2 do 4 razy w miesiącu :blink: (to było na począdku roku gdy jeszcze warfama POL-MOT nie kupiła ursusa). Wiem to od nauczyciela w szkole rolnicze, bo mieszkał niedaleko ich.

Edytowano przez DOMINIK19995

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zjiomek    0

kumpel mówił mi żebym popytał sie kto chciałby kupić Ursusa 1654 z 2009r. bo, brali go na 100ha a teraz jest więcej i sie nie wyrabiają i chcą kupić coś większego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj