Mlatek

MF 255 BLOKADA MECHANIZMU ROZNICOWEGO

Polecane posty

Mlatek    0

Witam. Wczoraj zakopalem sie beczka moim MF 255 i chce wlaczyc blokade a tu nic moge skakac bic mlotkiem nic popsikalem wd-40 nic nie wiem jak sie do tego zabrac zeby ja uruchomic co odkrecic albo wybic i przesmarowac prosilbym jakies porady albo zdjecie co mam dokladnie psikac :P . Na koncu wspomne ze blokada byla uzywana jakies 3 miechy temu. Znalazlem podobny temat ale nie uzyskalem w niego pomocy i odpowiedzi na moj problem.


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Spróbuj delikatnie szarpnąć na wstecznym, może sie tam coś nie zatrybia. Nie wiem, ja nigdy nie miałem takiego problemu z blokadą zawsze idealnie wchodzi i też nie była używana od jesieni, aż do poprzedniego tygodnia. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

najprawdopodobnie zapieczony pedał we wsporniku może pomoże WD a jak nie trzeba rozebrać i podgrzać gazami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mlatek    0

Bawie sie z tym juz 2 dni i nic blokada ani nie drgnie da sie ja jakos w całosci wyciagnac czy musze sie meczyc w ciagniku? Przyznaje ze bardzo mi zalezy zeby to naprawic


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mlatek    0

Ile tam jest srubek ? Nic mi nie wyleci jak odkrece i bede to wyciagal?


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mlatek    0

Czy jak wyciagne ta lape i ja przesmaruje to bedzie dzialalo bo nie wiem gdzie tkwi problem i jak to sprawdzic zeby wyciagnac ta łape musze hamulce odczepic robil ktos juz z tym i moze wie gdzie tkwi problem bo wiem ze podobno w MF 255 to jest wadliwe i czesto sie tam cos blokuje bo sasiadowi tez to nie dziala.


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

mi tez nie działa chyba z 5 lat :unsure: i ani się do tego nie biorę bo nie ma czasu ale teraz to by się naprawić zdało odkręcał to ktoś ?? :(


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo90018    0

Witam ja miałem taki problem z moim mf 255.

Od kiedy tata kupił ten ciągnik nigdy nie używał blokady oficjalna wersja - jest zepsuta. Jednak jakiś czas temu zauważyłem że problem nie tkwi w uszkodzeniu wewnętrznym lecz przyczyną jest przyblokowanie się właśnie tego pedału . Sprawdziłem to włączając blokadę na krótko(kawałkiem rurki wcisnąłem mechanizm blokady za siedzeniem i działała) . Więc WD-40 i ognia.Co ja z tym pedałem nie robiłem- nawet nie drgnął. Jak zacząłem po nim skakać(niestety nie słyszałem jeszcze o opcja "na gorąco") pękł element łączący pedał z tylnym mostem, no i musiałem to potem spawać na gorąco.

Z rozebraniem nie ma problemu, wystarczy odkręcić kilka śrubek i 2 bolców z układu hamulcowego. Nie wiem czy jest konieczność ale ja na wszelki wypadek spuściłem olej z mostu( ten sam co w skrzyni).Na elemencie który musimy odkręcić znajduje się przekładnia hamulca(gdy wciśniemy hamulec ona jest ruchoma).Ważne jest,aby odkręcając znajdującą się centralnie na niej śrubę regulującą reakcję hamulca potem przykręcić ją tyle samo co było wcześniej.Trzeba też zwracać uwagę na odpowiednie założenie gumowej uszczelki zapobiegając w ten sposób późniejszym wyciekom oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrev1822
      Witajcie. Otóż mam problem z MF 690 83r. Dzisiaj byłem w polu z gruberem 2.2m na 9 łap. Niby wszystko ok ale nie wiem jak ten ciągnik powinien iść. Na 1 biegu głównym środkowa do przodu a prawa do tyłu. I tu moje takie zaniepokojenie tak jakby nie wkręcał się na obroty pod obciążeniem raz zbiera dobrze a raz dusi się i schodzą mu obroty. Druga sprawa to to że jak wracałem do domu gruber w górę i na asfalcie 3 bieg na najszybszym przełożeniu i w pewnym momencie jakby coś go zaczynało dusić. Schodził z obrotów. Zatrzymałem się sprzęgło i gaz do oporu i ledwo ledwo i zaczął się wkręcać. Ewidentnie brak mocy. Podobnie zauważyłem jak ciagalem przyczepę że zbożem że nie ma siły pod delikatne wzniesienie. Musiałem redukować. Co może być? Pompa wtryskowa wtryski? Luzy ustawiałem już zaworowe na 0.3mm a ompe chcialem oddać ale gdzieś po robotach polowych. Doradzcie może ktoś miał taki przypadek
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, 2 miesiące temu w moim mf 255 wystąpił problem, zaczął w dużych ilościach pobierać olej. Oddałem go do mechanika bo niestety w temacie perkinsa jestem ciemny jak noc. Mechanik stwierdził że przyczyną były zdecydowanie za ciasto ustawione zawory i że silnik jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba nic robić prócz ustawienia zaworów. przy okazji wymieniony olej i wszystkie filtry. ciągnik pracował ok 2 godziny z rozsiewaczem i 4 godziny z pługiem 2 skibowym, zauważyłem jednak że ciut oleju ubyło, olej jest czysty, dobrze się nawet nie ubrudził. ciągnik ma moc,nie kopci, brzmi zdecydowanie lepiej jak przed ,,remontem,, Tak powinno być? silnik przy cięższej pracy ma prawo ciut oleju brać?
    • Przez rumcajsm10
      Witam serdecznie, Mam problem z EHR w MF3065, przestał działać z dnia na dzień, sterownik Autotronic, napięcia na złączu C1 pomierzone zgodnie ze wskazówkami w odnalezionym temacie i wszystko jest poprawnie (masa, stały+, napięcia po alternatorze 13,8v). Czujnik położenia ramion wygląda że ok oporność pomiędzy skrajnymi pinami 43,3 a pomiędzy sąsiednimi po 22 om. Nie jestem pewny zasilenia tego czujnika, gdzieś w książce wyczytałem że niby pomiędzy 6,2 a 7,2v prąd przemienny...? Ja nie mogę się tam niczego domierzyć, do tego środkowy pin w tej kostce zasilającej jest cofnięty (czy tak powinno być?). Jakie napięcie powinno być na zasileniu tego czujnika i na jakich pinach? @marian3p wygląda że Ty masz dużo wiedzy w tych tematach, może masz jeszcze jakieś pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam Paweł.
    • Przez podkarpacierolnik71
      Witam
      w moim mf3070 licznik nie nabija motogodzin. Obroty pokazuje motogodzin już nie liczy . Pytanie moje gdzie  ten kabel zielony od kostki(zdjęcie) ma być podłączony?
      napiecie na nim pokazuje 7,8v
      z góry Dziekuje za pomoc 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj