Mlatek

MF 255 BLOKADA MECHANIZMU ROZNICOWEGO

Polecane posty

Mlatek    0

Witam. Wczoraj zakopalem sie beczka moim MF 255 i chce wlaczyc blokade a tu nic moge skakac bic mlotkiem nic popsikalem wd-40 nic nie wiem jak sie do tego zabrac zeby ja uruchomic co odkrecic albo wybic i przesmarowac prosilbym jakies porady albo zdjecie co mam dokladnie psikac :P . Na koncu wspomne ze blokada byla uzywana jakies 3 miechy temu. Znalazlem podobny temat ale nie uzyskalem w niego pomocy i odpowiedzi na moj problem.


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Spróbuj delikatnie szarpnąć na wstecznym, może sie tam coś nie zatrybia. Nie wiem, ja nigdy nie miałem takiego problemu z blokadą zawsze idealnie wchodzi i też nie była używana od jesieni, aż do poprzedniego tygodnia. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

najprawdopodobnie zapieczony pedał we wsporniku może pomoże WD a jak nie trzeba rozebrać i podgrzać gazami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mlatek    0

Bawie sie z tym juz 2 dni i nic blokada ani nie drgnie da sie ja jakos w całosci wyciagnac czy musze sie meczyc w ciagniku? Przyznaje ze bardzo mi zalezy zeby to naprawic


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mlatek    0

Ile tam jest srubek ? Nic mi nie wyleci jak odkrece i bede to wyciagal?


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mlatek    0

Czy jak wyciagne ta lape i ja przesmaruje to bedzie dzialalo bo nie wiem gdzie tkwi problem i jak to sprawdzic zeby wyciagnac ta łape musze hamulce odczepic robil ktos juz z tym i moze wie gdzie tkwi problem bo wiem ze podobno w MF 255 to jest wadliwe i czesto sie tam cos blokuje bo sasiadowi tez to nie dziala.


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    60

mi tez nie działa chyba z 5 lat :unsure: i ani się do tego nie biorę bo nie ma czasu ale teraz to by się naprawić zdało odkręcał to ktoś ?? :(


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo90018    0

Witam ja miałem taki problem z moim mf 255.

Od kiedy tata kupił ten ciągnik nigdy nie używał blokady oficjalna wersja - jest zepsuta. Jednak jakiś czas temu zauważyłem że problem nie tkwi w uszkodzeniu wewnętrznym lecz przyczyną jest przyblokowanie się właśnie tego pedału . Sprawdziłem to włączając blokadę na krótko(kawałkiem rurki wcisnąłem mechanizm blokady za siedzeniem i działała) . Więc WD-40 i ognia.Co ja z tym pedałem nie robiłem- nawet nie drgnął. Jak zacząłem po nim skakać(niestety nie słyszałem jeszcze o opcja "na gorąco") pękł element łączący pedał z tylnym mostem, no i musiałem to potem spawać na gorąco.

Z rozebraniem nie ma problemu, wystarczy odkręcić kilka śrubek i 2 bolców z układu hamulcowego. Nie wiem czy jest konieczność ale ja na wszelki wypadek spuściłem olej z mostu( ten sam co w skrzyni).Na elemencie który musimy odkręcić znajduje się przekładnia hamulca(gdy wciśniemy hamulec ona jest ruchoma).Ważne jest,aby odkręcając znajdującą się centralnie na niej śrubę regulującą reakcję hamulca potem przykręcić ją tyle samo co było wcześniej.Trzeba też zwracać uwagę na odpowiednie założenie gumowej uszczelki zapobiegając w ten sposób późniejszym wyciekom oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rafikn
      Witam wszystkich mam pytanie do posiadaczy MF 362 lub tych którzy znają ten ciągnik. A więc tak jak z awariami tych maszyn jak jest z dostępnościom części zamiennych bo nie ma zbyt dużo tych ciągników w sprzedaży i trochę się obawiam Cena za ciągnik 50000 rok 1994 ciągnik z turem Bardzo proszę o pomoc
    • Przez uzytkownikagrofoto
      Potrzebuję zmienić 3512 na coś mocniejszego do paszowozu. W zasadzie gdyby się dało wsadzić silnik a4.236 do 3512 to też by wystarczyło. Może jeśli ktoś ma o tym pojęcie, to niech napisze czy to możliwe.

      Ale główne pytanie brzmi co wybrać: MF 375 czy Ursus 5314? Ale proszę o jakieś sensowne argumenty, a nie zaraz tu ktoś wyskoczy, że komfort lepszy w MF, że radio, albo że angielskie to lepiej poskładane niż polskie. Ja chcę wiedzieć czy dostanę do tego gdzieś części w miarę od ręki, a nie, że zadzwonię do Korbanka i mi ściągnie za 2 tygodnie z Afryki czy skądś. Na + dla MF jest rewers i to w sumie tyle. Traktor do paszowozu i zgrabiarki, a tu rewers mi nie jest koniecznie potrzebny
    • Przez Massey294s
      Witam. Miałem słabe ciśnienie oleju, nawet agregatu 600 kg nie chciał podnieść, komorę od prasy zwijającej ledwo, ledwo. Zmierzyłem ciśnienie na złączu wyjścia hydraulicznego i wyszło na ciepłym poleju na pełnym gazie 1,3 MPa. Nie myśląc długo oddałem pompe hydrauliczną do regeneracji (tą, która zamocowana jest w deklu rozrządu silnika). Zamontowałem pompę i ciśnienie nie wiele się zwiększyło, bo do ok 1,5 MPa na rozgrzanym oleju. Jakoś podnosi ten agregat, ale tylko na pełnym gazie. Nie chce odrazu obwiniać źle zregenerowanej pompy. Co może być jeszcze nie tak? Słyszałem, że w skrzyni jest pompa, która odpowiedzialna jest za podanie oleju do głównej pompy. Czy to prawda? Dodam, że układ przed jak i po wymianie często się zapowietrza (musze luzować rurkę wysokiego ciśnienia przy pompie, dopóki nie popłynie olej. Co jeszcze może być nie tak? W czym szukać błędów?
    • Przez Daniel480
      Witam, po raz kolejny zwracam się do was o pomoc. Podpowie ktoś w jakiej kolejności i z jakim momentem dokręcić śruby w głowicy w MF 294s? Silnik Perkins A4 103
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Nie mogę odnaleźć podobnego tematu na forum natomiast,
      w Mf255 posiadam silnik po kapitalnym remoncie 3p, podobnież jest to silnik od Ursusa c360 3p a nie oryginal Mf 255 ale to jest to samo bynajmniej tak mi się wydaje.
      Problem tkwi w tym, że leci czarny dym po dodaniu gazu, puszczeniu i ponownym dodaniu gdy wejdzie na obroty jest już bardzo mały ale jest.
      Ładnie wkręca się na obroty. Dodam że silnik ma po remoncie ok 10 mth
      Jak ma pomóc coś mogę wrzucić nagranie wideo.
      Bardzo proszę o pomoc nie chciał bym zakatować tego silnika
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj