mateusz330

Ursus C-330 problem z podlączeniem wskaźnika temperatury

Polecane posty

mateusz330    0

Witam wszystkich forumowiczów jestem tutaj nowy wiec nie wiem czy w dobrym dziale mam mały problem jak podpiać wskaźnik temperatury od poloneza w ciapku bo wceśniejszy uległ awari czym on ma być sterowany jeden kabelek od czujnika ale co jeszce podpiać do tego pozdrawiam iz góry dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

zasilanie chyba jeszcze musi być pod wskaźnik, a nie lepiej jakiś wskaźnik z mtz lub podobny, w ciapku wskaźnik jest bez czujnika elektrycznego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz330    0

wiem ale mechaniczny uległ awarii i pojechałem na szrot i znalazlem od poloneza tylko czy pradem sterowane czy masa ma być to jest pytanie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

znajdź w necie schemat od poloneza-musi być tak samo połaczone bo inaczej spalisz wskaźnik!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miscola    0

Jeżeli chodzi o elektryczny to muszą być 2 rzeczy: czujnik i wskaźnik. Wstawiasz czujnik elektryczny i jest z niego jedno wyjście (-), a wkręcony jest w masę czyli (+). Podłączasz do wskaźnika, też elektrycznego, do (-), a (+) od wskaźnika dajesz na masę ciągnika. Jest to wersja ciapka z prądnicą, a gdy ma alternator, musisz zrobić to odwrotnie, czyli dokładnie tak jak w polonezie (+) do (+), a (-) do (-).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

panowie a jak będzie z dokładnością tego wskażnika jaką on ma tolerancję?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    2079

Panowie ja mam pytanie trochę z innej beczki.Koledze przy 330 urwał się przewód od wskaźnika temp. ponoć jest tam jakiś gaz.Jest możliwość kupienia samego przewodu czy trzeba kupić cały czujnik(zegar)?


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

specjalnie nie sa przewidziane same wkładki -bo interes sie musi kręcić- tez chciałem podpiac elektryczny ale na allegro sa ok 37 zł + wysyłka koszt zamknie sie w 50 zł w sklepie od 70 do 80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    2079

Wielkie dzięki Koledzy w imieniu Kolegiwink.gif.W katalogu części ciężko było dostrzec a lepiej się upewnić jak pieniądze po darmo ładować.Jednak się nie obejdziedry.gifSprytnie to jest wymyślone urywa się kawałek przewodu a trzeba cały zegar kupować....


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

ja wiem czy sprytnie sary typ jeszcze zręsztą to samo MAsz w 360 :P w tym przewodzie jest gaz im cieplej tym mocniej napiera na strzałkę, a co tu zostanie nic dlatego elektryczne gorą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

wszystko byłoby dobrze ale czy faktycznie nie kupić fabryczny..hmm bo przynajmniej mamy pewność co sie dzieje ..a przeróbki inne jak w oryginale ..oszczedzamu 20 zł około i ryzykować -przegrzaniem itd... dwuwskażnik kosztuje niecałe 40 zł z wysylka 50 zł -przeważnie dożadkosci sie używa wszystkich opcji w zegarze-przeważnie temperatura i tylko ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Zegar

 

Z czystym sumieniem mogę to każdemu polecić. Super sprawa, niska tolerancja. :P


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

ten zegar co podałeś pasuje w otwór po oryginalnym dwu-wskaźniku?? I jeszcze jedno, co z kontrolką od ładowania i ciśnienia oleju - trzeba nowe dziury robić w kokpicie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz330    0

koledzy mam problem od czego podebrać zegar do temperatury cieczy chłodzacej czy lepiej założć dwuwskaźnik czy trójwskaźnik i jesli tako by ktos miał to chetnie odkupie pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emillo1212    16

Ja do ciśnienia oleju odkręciłem od Kamaza, kilka kabli i zegar mam w kabinie :P


Deutz is Power!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    2079

Jak tyle kosztuje trójwskaźnik to nie ma co kombinowaćwink.gif

U nas w sklepie(chwilę temu kupowałem) kosztował ponad 70 zł.Muszę dać znać Koledze żeby sobie na necie zamówił bo parę groszy idzie zaoszczędzić.


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz330    0

Witam koledzy mam problem co wybrac czy dwuwskaźnik czy trójwskaźnik do ursusa c 330 1975r cbo mi padał zegar od temperatury i nie wiem czy kupić tylko zegar założyć czy wymienić całe zegar juz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

To zalezy czy zegar ma wykorzystane 3 zegary- ja uzywam tylko wskaźnika temperatury więc dwuwskaźnik -tańszy jest - wskaźnik oleju mam na 2 zegarze -poco przepłacać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz330    0

witam a kolgo elektrotech mógłbyś zrobić fotke tego jak masz zrobione z zegarem od cisnienia oleju podro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

poprostu zwyły miernik ciśnienia połaczony -metalowym przewodem z wyscia bloku

ps zrobie fotki na jutro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eminem    1

jaki czujnik i wskaznik do temperatury wody bedzie pasowal do c 330 zamiast orginalnego? zeby nie trzeba bylo przerabiac otworu w bloku. wskaznik elektryczny. Całkowicie usune dwuwskaznik orginalny i zaloze oddzielnny zegar od wody i oleju, jak w duzych urusach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
irek84    3

Gdzieś obiło mi się tu na forum że pasuje właśnie z dużych ursusów czujnik bezpośrednio w blok po wykręceniu tej redukcji ale nie pamiętam gdzie to czytałem i trzeba by to sprawdzić czy na 100% pasuje. Mam nadzieję że pomogłem. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Cxx
      Potrzebuję zdjęcie instalacji elektrycznej od przekaźników. case cx 90 rok 1999/2000
    • Przez Polski_czlowiek
      Jak naładuje akumulatory to padają następnego dnia albo w ten sam dzień
      Alternator chyba ładuje 
      Ursus c360 
    • Przez Gabrys05
      Cześć!
      Mam następujący problem. Ursus C 330 nie chce odpalać z przełącznika świec. Przekręcając go grzeje sie kabel od stacyjki do rozrusznika i zaczyna sie topic po kilku probach. Alternator sie nie rusza. Ostatnio stopilo przelacznik swiec i kabel od rozrusznika do stacyjki i  od stacyjki do przełącznika świec. Wymienilismy stacyjkę, bendiks z rozrusznika, przelącznik świec i stopione kabel i bez rezulatatu.
      Z góry dzięki!
      Pozdrawiam!
    • Przez ffox
      Witam,
       
      Planuję zmodyfikować nieco instalację w moim Ursusie C-330. Otóż chcę założyć rozrusznik szybkoobrotowy oraz alternator. Zmieniony byłby też akumulator. Jaki akumulator wystarcza do takiego rozrusznika? Czy to może być taki, jak w samochodach osobowych 55-65 Ah? A może potrzebny jest większy?
    • Przez PatrykDawid
      Macie jakoś osłonięte kable pod licznikami w C330? Porozwalane na wierzchu wyglądają trochę nieestetycznie 😅
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj