mateusz330

Ursus c 330 problem z podlączeniem wskaźnika temp

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mateusz330    0

Witam wszystkich forumowiczów jestem tutaj nowy wiec nie wiem czy w dobrym dziale mam mały problem jak podpiać wskaźnik temperatury od poloneza w ciapku bo wceśniejszy uległ awari czym on ma być sterowany jeden kabelek od czujnika ale co jeszce podpiać do tego pozdrawiam iz góry dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    69

zasilanie chyba jeszcze musi być pod wskaźnik, a nie lepiej jakiś wskaźnik z mtz lub podobny, w ciapku wskaźnik jest bez czujnika elektrycznego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz330    0

wiem ale mechaniczny uległ awarii i pojechałem na szrot i znalazlem od poloneza tylko czy pradem sterowane czy masa ma być to jest pytanie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

antonio86    39

znajdź w necie schemat od poloneza-musi być tak samo połaczone bo inaczej spalisz wskaźnik!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miscola    0

Jeżeli chodzi o elektryczny to muszą być 2 rzeczy: czujnik i wskaźnik. Wstawiasz czujnik elektryczny i jest z niego jedno wyjście (-), a wkręcony jest w masę czyli (+). Podłączasz do wskaźnika, też elektrycznego, do (-), a (+) od wskaźnika dajesz na masę ciągnika. Jest to wersja ciapka z prądnicą, a gdy ma alternator, musisz zrobić to odwrotnie, czyli dokładnie tak jak w polonezie (+) do (+), a (-) do (-).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

panowie a jak będzie z dokładnością tego wskażnika jaką on ma tolerancję?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    1271

Panowie ja mam pytanie trochę z innej beczki.Koledze przy 330 urwał się przewód od wskaźnika temp. ponoć jest tam jakiś gaz.Jest możliwość kupienia samego przewodu czy trzeba kupić cały czujnik(zegar)?


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

specjalnie nie sa przewidziane same wkładki -bo interes sie musi kręcić- tez chciałem podpiac elektryczny ale na allegro sa ok 37 zł + wysyłka koszt zamknie sie w 50 zł w sklepie od 70 do 80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    1271

Wielkie dzięki Koledzy w imieniu Kolegiwink.gif.W katalogu części ciężko było dostrzec a lepiej się upewnić jak pieniądze po darmo ładować.Jednak się nie obejdziedry.gifSprytnie to jest wymyślone urywa się kawałek przewodu a trzeba cały zegar kupować....


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    317

ja wiem czy sprytnie sary typ jeszcze zręsztą to samo MAsz w 360 :P w tym przewodzie jest gaz im cieplej tym mocniej napiera na strzałkę, a co tu zostanie nic dlatego elektryczne gorą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

wszystko byłoby dobrze ale czy faktycznie nie kupić fabryczny..hmm bo przynajmniej mamy pewność co sie dzieje ..a przeróbki inne jak w oryginale ..oszczedzamu 20 zł około i ryzykować -przegrzaniem itd... dwuwskażnik kosztuje niecałe 40 zł z wysylka 50 zł -przeważnie dożadkosci sie używa wszystkich opcji w zegarze-przeważnie temperatura i tylko ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Zegar

 

Z czystym sumieniem mogę to każdemu polecić. Super sprawa, niska tolerancja. :P


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    39

ten zegar co podałeś pasuje w otwór po oryginalnym dwu-wskaźniku?? I jeszcze jedno, co z kontrolką od ładowania i ciśnienia oleju - trzeba nowe dziury robić w kokpicie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz330    0

koledzy mam problem od czego podebrać zegar do temperatury cieczy chłodzacej czy lepiej założć dwuwskaźnik czy trójwskaźnik i jesli tako by ktos miał to chetnie odkupie pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emillo1212    15

Ja do ciśnienia oleju odkręciłem od Kamaza, kilka kabli i zegar mam w kabinie :P


Deutz is Power!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    1271

Jak tyle kosztuje trójwskaźnik to nie ma co kombinowaćwink.gif

U nas w sklepie(chwilę temu kupowałem) kosztował ponad 70 zł.Muszę dać znać Koledze żeby sobie na necie zamówił bo parę groszy idzie zaoszczędzić.


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz330    0

Witam koledzy mam problem co wybrac czy dwuwskaźnik czy trójwskaźnik do ursusa c 330 1975r cbo mi padał zegar od temperatury i nie wiem czy kupić tylko zegar założyć czy wymienić całe zegar juz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

To zalezy czy zegar ma wykorzystane 3 zegary- ja uzywam tylko wskaźnika temperatury więc dwuwskaźnik -tańszy jest - wskaźnik oleju mam na 2 zegarze -poco przepłacać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz330    0

witam a kolgo elektrotech mógłbyś zrobić fotke tego jak masz zrobione z zegarem od cisnienia oleju podro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

poprostu zwyły miernik ciśnienia połaczony -metalowym przewodem z wyscia bloku

ps zrobie fotki na jutro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eminem    1

jaki czujnik i wskaznik do temperatury wody bedzie pasowal do c 330 zamiast orginalnego? zeby nie trzeba bylo przerabiac otworu w bloku. wskaznik elektryczny. Całkowicie usune dwuwskaznik orginalny i zaloze oddzielnny zegar od wody i oleju, jak w duzych urusach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
irek84    3

Gdzieś obiło mi się tu na forum że pasuje właśnie z dużych ursusów czujnik bezpośrednio w blok po wykręceniu tej redukcji ale nie pamiętam gdzie to czytałem i trzeba by to sprawdzić czy na 100% pasuje. Mam nadzieję że pomogłem. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam mam pytanie do posiadaczy ursusa 1614 tych nowszych lata 90 jest kontrolka od załaczonego przedniego napędu i nie chce świecic żarowka wymikeniona i dalej nic ktos mi popwie czy jest jakis czujnik gdzies i mzoe on się wykończył czy po prostu ze tarosci konektory przy ten kontolce juz są załuźne i ]coś nie styka? Tak samo ma przy kontrolce od zaaczonej blokady wciskam niby działą ona a kontrolka nic nie świeci gdzieś jest jakis czunik też czy cos?
    • Przez Mateusz100
      Witam czy jeśli mam wtyczkę  DIN czyli to jest taka mała wtyczka podobna do koncentrycznej i chcę ją podłączyć do gniazda typowego koncentrycznego takiego jak w ursusie ostatnioi pisałem o tym to będzie mi działac dane urządzenie czy nie? podłączyłęm wiatraczek 12v i nie chce działąć niby wtyczka wchodzi w to gniazdo tak jak ma ale nbie działa. No i moje pytanie czy to będzie działać czy nie i trzeba to stare gnizdo koncentryczne wymienic na gniazdo zapalniczki din takie małe, mała zapalniczka? Myślałem zę zadziałą na starym ale na to wychodzi ze nie a prąd w gnieżdzie na pewno jest.
    • Przez MrLooky23
      Ej czat w Ursusie 1212 powinien być alternator 12v czy 14v ?? bo u mnie jest 12v jakiś stary, ale  jest jakiś problem bo po dłuższym postoju akumulatory padają. Wiec jak sądzicie ?
    • Przez Mateusz100
      Witam chciałem ostatnioi popdłączyc wycieraczkę w ursus c 360 na gniazdo koncentryczne i teraz tak gniazdo zamontowałem ok ale wtyczkę do tego gniazda to jakieś tragiczne robią ponieważ w środku niby jest miejsce na podłączenie dwóch kabelków ale to ani zacosnąc ani przykręcic i nie wiadomo jak tam te kable włozyc w starej wtyczce koncentrycznej ktora raz jest o wiele wiksza dwa ma w środku na śrubki zaciskanie kabelków i o wile lepsze to a w tych nowych jak to zaciskac lutowac czy co miał ktos taki problem pomoże?
    • Przez Łukasz5252
      WITAM
      Mam problem z kierunkowskazami w Ursus c 330. Otóż prawy kierunkowskaz wogóle nie działa a lewy kierunkowas działa tylko na błotniku a z tyłu już nie. Myślałem z początku że wina jest po stronie przerywacza ale sprawdzałem i przerywacz nie jest problemem w tym wypadku. 
       
      Gdzie może leżeć problem? Co miałbym sprawdzić i jak się za to zabrać?
       
      PS. Instalacja jest oryginalna od nowości.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj