Polecane posty

massey3050    0

Witam, wie ktos moze jakie ma byc cisnienie na wtryskach w MF 3050? z gory dzieki za odpowiedzi, pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    308

ustaw na 180 i powinno być ok


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32

I co @massey3050 odkryłes dlaczego twoj traktor ma muła i ciezko odpala???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

massey3050    0

powoli zaczynam rozplątywac ta sprawe dam znac co mu jest w chwili obecnej musze ustawic wtryski bo za male cisnienie 155 a tak jak kolega napisal powinno faktycznie byc 180. do sprawdzenia pompka zasilajaca, wtryskowa, a przyczyna tego ze jak odpalam jest duzo bialego dymu pewien mechanik powiedzial ze to cos ze swieca plomieniowa nie tak. jutro bede dlubal to sie dowiem co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    308

jak świeca nie zamyka zaworku i paliwo podcieka cały czas to tak może być


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey3050    0

wymienie swiece to zobacze. a tak swoja droga to co moze sie dziac przez to ze jest za male cisnienie na wtryskach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukkar37    0

paliwo nie będzie odpowiednio rozpylone, nie będzie go dobrze przepalał, będzie dymił

myślę, że więksi znawcy ode mnie jeszcze by coś dopisali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    308

między innymi też ędzie to powodowało jego mułowatość i tak jak napisał kolega wyżej będzie gorzej rozpylał i za wcześnie


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad055    33

chodzi mi też o ciśnienie wtrysku mam mf 3060 turbo i ustawiłem wtryski na 175 i nie wiem czy dobrze ustawiłem. Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galoni    8

Podepnę się .. MF 6190 jakie powinno być ciśnienie na wtryskach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pajo    1

Witam . Ktoś wie jakie ma byc ciśnienie wtrysku  MF 3050 bez turbo .???? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    153

Nie wiem na ile wiarygodne info?

Pompa : CAV 3241 F490

Rozpylacz : CAV BDLL150S6730

Ciśnienie : 170 bar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mirasek
      Pojemność układu smarowania silnika:
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140 - 7 litrów
      MF 6150 - 7,4 litra
      MF 3050, 3060, 3065, 3070 - 7,5 litra
      MF 3085, 6160, 6170, 6180, 6190 - 14,8 litra
      MF 3635, 8110, 8120, 8130, 8140 - 16,5 litra
      MF 3080, 3090, 3095 - 16,6 litra
      MF 3115, 3120, 3125, 3645, 3655 - 19 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3650 - 19,4 litra
      MF 3670, 3680, 3690, 8150 - 21 litrów
       
      Wymiana - co 250 mth
      Minimalna klasa jakości - CC (wolnossące), CD (turbo)
       
      Pojemność układu smarowania skrzyni:
      MF 3075, 3085 - 54 litry
      MF 3050, 3060, 3065, 3070, 3080, 3090, 3095 - 60 litrów
      MF 6110, 6120, 6130, 6140, 6150, 6160, 6170 - 62 litry
      MF 3115, 3120, 3125 - 64 litry
      MF 6180, 6190 - 68 litrów
      MF 3670, 3680, 3690 - 75 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655 - 85 litrów
      MF 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 87,5 litra
       
      Pojemność układu chłodzenia:
      MF 3050, 3060 - 16 litrów
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140, 6150 - 17 litrów
      MF 3065, 3070 - 20 litrów
      MF 3080, 3085, 3090, 3095, 3115, 3120, 3125, 6160, 6170, 6180, 6190 - 25 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655, 3670, 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 27 litrów
      MF 3690 - 30 litrów
      MF 3680 - 34 litry
       
      Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawie O rodzajach oleju do skrzyni chyba nie muszę pisać, temat poruszany zylion razy na forum
    • Przez SEREKMF3060
      Witam jak poprawnie odpowietrzyć hamulce w ciągniku MF 3060? 
    • Przez Necronom12
      Cześć wszystkim,
      w moim ciągniku występuje taki problem, że na maksymalnym skręcie zapala się trójkącik i kontrolka zapchanego filtra. Gdy próbuję ruszyć z tak skręconymi kołami to rozłącza sprzęgło i nic już nie zrobię, dopiero po ponownym uruchomieniu i wyprostowaniu trochę kół ruszy. Gdy ciągnik się nagrzeje, to ta kontrolka pali się już nawet na wolnych obrotach a jak zwiększe obroty to gaśnie. Zauważyłem też, że np. na ciepłym silniku jak naciskam pedał hamulca to się te kontrolki właśnie załączają na ułamek sekundy. A jak ciągnik się fest nagrzeje, to praktycznie ciężko ruszyć, bo co chwile rozłącza sprzęgło.  Pomożecie mi, gdzie mogę szukać przyczyny takiego stanu rzeczy i od czego zacząć rozwiazywanie problemu? Czytałem podobne tematy na forum, ale wydaje mi się, że są trochę inne niż mój. Dzięki i  pozdrawiam.
    • Przez mf21
      Witam, ostatni raz pisałem u w marcu, po tamtej wiadomości problem ucichł lecz teraz powrócił. Odpaliłem go wczoraj aby wyciągnąć przyczepę i przygotować ją na żniwa, zapaliłem trzymam sprzęgło wbiłem bieg i rewers do przodu a on mi jedzie na sprzęgle. Przetestowałem to na każdym biegu przy obrotach około 2000 najbardziej ciągnie na biegu 2 terenowym na szosowych nie ma takiej sytuacji lecz na każdym biegu terenowym traktor jedzie na sprzęgle sam czy to do przodu czy do tyłu, przy wspomaganiu to samo, gaz obroty ok 1500,2000 kierownicza huczy jak nie wiadomo co. 
      Czy jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć co się dzieje z tym ciągnikiem?
    • Przez Kuczyniak
      Witam mam problem ze swoim massey ferguson 8110 ponieważ cały czas kręci mi się wałek wom proszę o pomoc .
      pozdrawiam 

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj