Arek

Regeneracja / wymiana turbo - gdzie kupić turbo ?

Polecane posty

Arek    218

Możecie polecić jakiś zakład, który regeneruje sprężarki? A może nie bawić się w regenerację tylko kupić nową ? Jeśli tak to gdzie i ile może kosztować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    21

do czego to ma być sprężarka ? co do zakładu gdzie robią regeneracje to trzeba dobrze trafić a części też nie są tanie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
red    0

sprezarka do jakiego ciagnika cool.gif ??

regenerowałem turbo w 1014 kosztowala mnie 800zł a nowa w tej chwil agroma oferuje za 1700zl na allegro najtansza jaka znalazlem to koszt 1400zł.osobiscie polecam kupic nowa chyba ze ta która masz w ciagniku chodziła od nowosci i nie była jeszcze rozbierana wtedy mozna sie pokusic o regeneracje smile.gif

w ojej okolicy regeneracja zajmuja sie 2 zaklady jeden w mielcu TransTutbo i w zwoleniu Agro-Kraft.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

jezeli do 1014 to ja posiadam nowke nieuzywana w cenie 1300 oryginal z agromy lublin. jak cos to pisz


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

Popatrzcie koledzy na temat...Arkowi chodzi pewnie o sprężarkę do SW-680, albo 6CT107, chyba, że pomylił dział

 

Co do samej sprężarki mam znajomego, który zawodowo prowadzi sklep z częściami do silników, a prywatnie robi kapitalki silników, i turbiny też regeneruje wszystko fachowo, i profesjonalnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

moge ci polecic zaklad w miejscowosci Markusy k. Malborka (w google ich znajdziesz i opinie pewnie tez), sam dawalem im pare turbo do regeneracji i chodza do tej pory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Jeśli napisałem pytanie w dziale bizon to jak łatwo się domyśleć chodzi to turbo do bizona :P

 

Dzięki za namiary.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    5

Arek lepiej dobrze poczytaj o danym sklepie zanim ją oddasz ja dałem z Z110 do regeneracji to ją ch..e puścili na sucho i co zabijesz

dlatego dobrze sie zastanów zanim gdzieś dasz ja miałem przygody z turbosprężarką to moge coś powiedzieć więcej

a co ci poszło pierścionki czy ośka czy korpus pękł a może łopatki stare??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Sprężarka miała już luz osiowy i puszczała olej, oddałem do firmy Moto-Remo w Iławie. Już odesłali zregenerowaną, jak będzie trochę cieplej to montuje i sprawdzę jak zrobili...

 

Przy regeneracji sprężarki zalecana jest wymiana oleju tylko czy teraz spuścić go na zimno?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    21

u mnie zawsze i wyłącznie robimy zmiany na rozgrzanym oleju ;) nie wiem czy z gęstym olejem wszystko dobrze spłynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

No właśnie nie wiem jak oni to zalecają wymienić bo jak rozgrzać silnik bez montażu turbo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Ten olej już dawno spłynął, został tylko w filtrach i misie. Spuść z misy , wymień filtry i nie przejmuj się. Jak odpalisz po wymianie oleju i turbiny, to nie gazuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    5

w ogóle nie mozna gazować na zimnym silniku zaraz po zapaleniu

zamontuj turbosprężarkę a przewody odprowadzające i zasilający i kielich osi <gdzie przechodzi olej zalej olejem> i zapal

nic się nie stanie jak zapalisz na starym oleju

właśnie jak spuścisz na zimno to nie zejdzie wszystko a po drugie po zalaniu nowym olejem turbinka przez chwile będzie chodziła na sucho bo musi zaciągnąć olej

 

moja rada a już dużo się narobiłem i nasłuchałem zamontuj, zalej olejem przewody, zapal, zagrzej silnik, i spuść olej i zalej nowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarx33    0

Z innej beczki. Chciałbym zregenerować zamiast sprężarki, turbosprężarkę. Czy te same firmy robią jedno i drugie? Czy ktoś wysyłał, nie uszkodzi się? Znajomy mówił, że wysyłali mu z https://www.turbosprezarki.mielec.pl i nie uszkodzone itd a wy jakie macie doświadczenia z wysyłką? Czy lepiej na miejscu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 19Damian89
      Witam juz od 2 sezonow wojujemy ze wspomaganiem .. czasem zalapie i kreci sie dobrze a czasem az szkoda gadac ... a postoju jak sa kola uniesione w prawo sie w miare kreci ale w lewo trzeba bylo sie nie zle nasilowac..
       
      Orbitrol wymienilismy i silownik z tylu tez..
       
      co moze byc przyczyna braku wspomagania
    • Przez damaxyz
      Witam,
      Jak najszybciej wymienić sprzęgło w rekordzie, czy trzeba ściągać skrzynie i jakie podzespoły warto od razu wymienić?
      Chciałem to zrobić ponieważ po długim postoju kombajnu jak go uruchomię i chcę ruszyć to podczas puszczania sprzęgła słychać jakieś ocieranie - nie wiem co to ale po dłuższym okresie pracy przestaje być to słychać.
       
      Chodzi mi oczywiście o wymianę tarcz sprzęgła.
       
      Pozdrawiam,
    • Przez daron64
      Witam
      Krótki wstęp - pacjent to rekord '87 - jakiś czas temu elektryk zmieniał mi alternator, potem jeszcze raz grzebał w elektryce. Ja tam szczerze mówiąc nie zaglądałem - działa to działa, akumulatory nowe, kombajn chodzi tylko kilka dni. Teraz wszystko sobie sprawdzam, a tam alternator jest całkowicie odłączony. Od regulatora idzie jeden przewód na bezpieczniki. Nie mam pojęcia czemu elektryk tak to zrobil. Chciałem teraz to popodlaczac, ale mam problem tego typu, że nie moge stwierdzić, czy mam 6 czy 9 diodowy alternator, żeby dobrać do niego regulator. Zacząłem kminic, że może alternator stary był 6 diodowy, a nowy kupiłem 9 i elektryk odłączył go całkowicie. Ale to tylko gdybanie. Nie mam żadnego fachowca pod ręką i jakoś muszę to sam ogarnąć.
      Na alternatorze jedyne oznaczenia jakie się zachowały to ze zdjęcia poniżej.
      Alternator sprawdzałem według tego filmiku 
      Tym pierwszym sposobem wyszło mi niby, że jest przejście w jedną stronę - więc 9diodowy, ale znowu tym drugim sposobem też pokazało mi przejście w jedną stronę. Cos źle robię, czy jak to interpretowac?
      Pierwsze foto alternatora, drugie to łączenie wsuwki ze śrubami, trzecie to łączenie wsuwki ze śrubą, na którą idzie przewód który łączy się z rozrusznikiem. Takie foto zrobiłem, ale generalnie jeszcze tam wszystko odłączyłem, czyscilem i sprawdzałem jeszcze i wskazania takie same jak na foto.
       



    • Przez Misiek55
      Witam.
      Zakupiliśmy kombajn Bizon 5058 hydrostatik z Danii. Kombajn jest wyposażony w komputer LH 965 agro, komputer niestety gdy kupiliśmy nie załączał się ale po wymianie baterii w środku udało się go włączyć, niestety żadne przyciski nie reagują a komputer wyświetla stan pełnego zbiornik i co jakiś czas pika. Miał ktoś podobną sytuację lub jest w stanie coś doradzić?

    • Przez Iwnkr
      Witam, mam Bizona rekorda, wczoraj na polu zaczął się owy problem, mianowicie hydraulika zaczęła słabo działać i wspomaganie siadło. Dzisiaj hydraulika nie działa wcale. Heder sie nie podnosi ani opuszcza, tak samo grabie i kierownica nie ma wspomagania. Przy silniku od strony chłodnicy słychac syk, tak jakby powietrze ulatywalo. Prosze o szybką poradę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj