Arek

Regeneracja / wymiana turbo - gdzie kupić turbo ?

Polecane posty

Arek    204

Możecie polecić jakiś zakład, który regeneruje sprężarki? A może nie bawić się w regenerację tylko kupić nową ? Jeśli tak to gdzie i ile może kosztować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    19

do czego to ma być sprężarka ? co do zakładu gdzie robią regeneracje to trzeba dobrze trafić a części też nie są tanie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
red    0

sprezarka do jakiego ciagnika cool.gif ??

regenerowałem turbo w 1014 kosztowala mnie 800zł a nowa w tej chwil agroma oferuje za 1700zl na allegro najtansza jaka znalazlem to koszt 1400zł.osobiscie polecam kupic nowa chyba ze ta która masz w ciagniku chodziła od nowosci i nie była jeszcze rozbierana wtedy mozna sie pokusic o regeneracje smile.gif

w ojej okolicy regeneracja zajmuja sie 2 zaklady jeden w mielcu TransTutbo i w zwoleniu Agro-Kraft.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomu    5

jezeli do 1014 to ja posiadam nowke nieuzywana w cenie 1300 oryginal z agromy lublin. jak cos to pisz


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

Popatrzcie koledzy na temat...Arkowi chodzi pewnie o sprężarkę do SW-680, albo 6CT107, chyba, że pomylił dział

 

Co do samej sprężarki mam znajomego, który zawodowo prowadzi sklep z częściami do silników, a prywatnie robi kapitalki silników, i turbiny też regeneruje wszystko fachowo, i profesjonalnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    239

moge ci polecic zaklad w miejscowosci Markusy k. Malborka (w google ich znajdziesz i opinie pewnie tez), sam dawalem im pare turbo do regeneracji i chodza do tej pory.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    204

Jeśli napisałem pytanie w dziale bizon to jak łatwo się domyśleć chodzi to turbo do bizona :P

 

Dzięki za namiary.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    4

Arek lepiej dobrze poczytaj o danym sklepie zanim ją oddasz ja dałem z Z110 do regeneracji to ją ch..e puścili na sucho i co zabijesz

dlatego dobrze sie zastanów zanim gdzieś dasz ja miałem przygody z turbosprężarką to moge coś powiedzieć więcej

a co ci poszło pierścionki czy ośka czy korpus pękł a może łopatki stare??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    204

Sprężarka miała już luz osiowy i puszczała olej, oddałem do firmy Moto-Remo w Iławie. Już odesłali zregenerowaną, jak będzie trochę cieplej to montuje i sprawdzę jak zrobili...

 

Przy regeneracji sprężarki zalecana jest wymiana oleju tylko czy teraz spuścić go na zimno?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    19

u mnie zawsze i wyłącznie robimy zmiany na rozgrzanym oleju ;) nie wiem czy z gęstym olejem wszystko dobrze spłynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    204

No właśnie nie wiem jak oni to zalecają wymienić bo jak rozgrzać silnik bez montażu turbo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Ten olej już dawno spłynął, został tylko w filtrach i misie. Spuść z misy , wymień filtry i nie przejmuj się. Jak odpalisz po wymianie oleju i turbiny, to nie gazuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    4

w ogóle nie mozna gazować na zimnym silniku zaraz po zapaleniu

zamontuj turbosprężarkę a przewody odprowadzające i zasilający i kielich osi <gdzie przechodzi olej zalej olejem> i zapal

nic się nie stanie jak zapalisz na starym oleju

właśnie jak spuścisz na zimno to nie zejdzie wszystko a po drugie po zalaniu nowym olejem turbinka przez chwile będzie chodziła na sucho bo musi zaciągnąć olej

 

moja rada a już dużo się narobiłem i nasłuchałem zamontuj, zalej olejem przewody, zapal, zagrzej silnik, i spuść olej i zalej nowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarx33    0

Z innej beczki. Chciałbym zregenerować zamiast sprężarki, turbosprężarkę. Czy te same firmy robią jedno i drugie? Czy ktoś wysyłał, nie uszkodzi się? Znajomy mówił, że wysyłali mu z https://www.turbosprezarki.mielec.pl i nie uszkodzone itd a wy jakie macie doświadczenia z wysyłką? Czy lepiej na miejscu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bartek2115
      Witam, tak jak w temacie. Nie wiem co jest przyczyną. Przy koszeniu żyta gardziel się zapycha i nie da się kosić. Proszę o rade.
    • Przez Terracan
      Witam Panowie .Jak się reguluje gardziel żeby była idealnie w poziomie bo u mnie jedna strona jest deko niżej. Jest widzę jakaś regulacja na śrubie 12 tylko nie wiem jak to działa jak nie ma w kadłubie żadnych dziur fasolek żeby to można było podciągnąć tylko zwykle otwory .Chyba że ja czegoś nie rozumiem.
    • Przez cz516
      kuźwa jego mać oddałem prawie 3 lata temu silnik od bizonka do generalnego remontu w Zwoleńu wyniósł mnie 12 tys  i szlak go trafił początek 3 sezonu po remoncie  i zabezpieczenie zaworu wypadło i wiadomo h*j po go strzelił no ja pier,.... e  co za dziady a juz na drugi sezon zaczął brać olej co to k**wa za firma ..... kasy do huuu a efektów brak rece załamałem
    • Przez Krzysztoflewandowski36
      witam ma moze ktos zdjecia instalacji paliwowej bizona rekorda bo moj ma zaslepiony przelew na pompie a tak byc niepowinno.i chcialbym zobaczyc jak powinno byc oryginalnie gdzie podlaczony przelew od pompy wtryskowej
    • Przez tomek1974
      Witam mam pytanie do posiadaczy Rekorda ile motogodzin wytrzymują silniki do remontu i jak to jest z tym braniem oleju ? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj