lukas20zts

Skrzynka rozdzielcza MTZ 82

Polecane posty

lukas20zts    3

Mam problem ze napędem przedniej osi w moim mtzcie ,jeżeli w polu włacze na drugi ząbek to nie ciągnie muszę zaciągnąć na 3ząbek i po pracować jakiś czas dopiero później cofne na 2 zabek i będzie włączony napę ale potrafi się wyłączyć po krótkim czasie nawet jak tylne koła się ślizgaja .wydaje mi się że ten automat nie działa bo jak koła tylne zaczynają się ślizgać to na drugim ząbku napęd powinien się automatycznie włączyć prawda? .podpora i tarczki są ok bo dołożyłem ostatnio i skręciłem.

Może miał ktoś podobny problem???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mchammer    0

Ja miałem podobnie, że też nawet jak tył na śniegu mi boksował to przód się czasami nie załączał i do tyły w ogóle nie ciągnął. Zacząłem jeździć na 3 ząbku tak jak ty to zrobiłeś i nie ma problemu i pisałem posta na forum czy tak można i ludzie tak jeżdżą więc widocznie da się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rav    0

Ja mam mtz i wcale drugiego ząbka nie używam tylko 3 i jest włączony{3} albo wyłączony {1}

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas20zts    3

Na trzecim ciągnie jak durny Ale i na drugim kiedyś fajnie pracował . W sumie jak się porządnie rozgrzeje to i na 2 ciągnie w polu. tylko od czego to zależy coś musi myć nie tak w tej skrzynce??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mchammer    0

Tam niby, że jakiś automat jest może się po prostu przy pracy wyrobiło w jakiś sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tam jest cos takiego podobnego jak w rowerze w tylnym kole w starych skladakach typu wigry 3.Sa takie kulki z sprezynkami i jak tylne kola zaczynaja krecic sie szybciej jak przednie to te kulki "zaciskaja sie" i przud zaczyna ciagnac i to dziala tylko do przodu a i jeszcze jedno to dziala dobrze jak jest nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju    24

Witam . Czy ktoś rozbieral ta skrzynię  rozdzielcza?   Zginął mi napęd. Podciagnalem  ciegno  maksymalnie i było przez jakiś czas dobrze A teraz nie działa wcale. Jakieś pomysły co tam mogło pójść? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj