Zaloguj się, aby obserwować  
arni251

Czujnik paliwa.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
arni251    5

Witam kolegów od mtz-a. Jestem posiadaczem belarusa 820 z 2006 roku. Mam problem z wskaznikiem paliwa ponieważ działał jakieś 3 miesiące od nowości i potem padł i bardzo w to nie wnikałem ale postanowiłem go naprawić. Poprostu pokazuje ze cały czas jest pusty ale kontrolka działa. Wymieniłem czujnikk poziomu i dalej nic. Przy czujniku mam takie potrójne szerokie wejście na przewody. Podłączałem na krótko i bez efektów. Od czujnika odchodzą trzy kable , zółty z czarnym paskiem , czarny i fioletowy.Na zegarze też wszystko działa prócz właśnie wskaznika paliwa. Gdzie może być problem.???? Pozdrawiam.


Jak coś robić to robić to dobrze!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

Ja mam podobny problem tylko że u mnie stale pokazuje 1/4 a przy wyłączonej stacyjce opada. Czujnik czy zegar?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arni251    5

Ja mam podobny problem tylko że u mnie stale pokazuje 1/4 a przy wyłączonej stacyjce opada. Czujnik czy zegar?

I oto właśnie jest pytanie???


Jak coś robić to robić to dobrze!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Ja zmieniałem zegar i czujnik i dalej to samo. Cały czas pokazuje full, a nawet więcej ;[


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

Niestety w moim to nie wypali bo zlew jest z drugiej strony co wlew i nie ma możliwości założenia tak przewodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BAGHIS1    1

w moim pronarze czujnik wymieniłem ale na jakiś inny, wiem tylko że nie wszystkie śruby pasowały ale zakleiłem silikonem i działa już prawie dwa lata, czujnik "załatwił" kolega od jakiejś maszyny i teraz nie buja się wskazówka jak na oryginalnym.


assasasas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

Mam jeden duży zbiornik więc korek zlewowy jest po prawej stronie a wlew po lewej. Spróbuje jakoś naprawić ten wskaźnik chyba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

zgadzam się z kolegą S-Piotr czujniki to słaby punkt belarusa u mnie w starszym i tym nowym też nie działają wskaźniki i nie idzie się pozbyć tego problemu


KPK Kumurun Team...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja kupiłem nowy czujnik i zegar bo miałem popsuty jak kupiłem ciągnik i nie mam żadnych problemów, działa dobrze.Miałem problem z masą, to założyłem nowy kabel do czujnika i do mostu do śruby .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel2450    0

Ja kupiłem nowy czujnik i zegar bo miałem popsuty jak kupiłem ciągnik i nie mam żadnych problemów, działa dobrze.Miałem problem z masą, to założyłem nowy kabel do czujnika i do mostu do śruby .

koledzy to prosty problem. pływak w zbiorniku to taka buteleczka ktora porafi sie przetrzec i napełnić si paliwem w yniku czego zasze będzie na dnie zbiornika wię wystarczy ją wymienić na na bardziej wytzymałą i po problemie:) ja swoją zakleiłem klejrm super glu już pół roku jest po problemie:))

u mnie tak było ale u was być może że winne były

zegary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zubiel    0

zdemontować siedzenie, dostać się do czujnika i sprawdzić czy kable nie są odlutowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariush19    0

Również miałem problem z czujnikiem w nowym 920, pokazywał pusty bak. Po wyciągnięciu czujnika okazało się że pływak był dziurawy i zalany do pełna ropą;) Zakleiłem go na gorąco i śmiga, zobaczymy jak długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Prędzej z kontrolką rezerwy. Czujnik ma na nią wyjście.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

niestety nie pasuje, bo pokazuje odwrotnie i tylko na poł skali: pełny zbiornik - pokazuje 1/2 , pusty -wskaźnik pokazuje full

 

Prędzej z kontrolką rezerwy. Czujnik ma na nią wyjście.

kupiłem taki i jest źle - działa odwrotnie i wykorzystuje tylko 1/3 skali.

http://allegro.pl/wskaznik-poziomu-paliwa-rezerwa-mtz-belarus-i3539020410.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odwieczny problem ta sama śpiewka jest z czujnikami i zegarami temperatury. Bardzo ciężko jest dobrać tak aby to działało idealnie. Ja mam właśnie ten z rezerwą i muszę do niego kupić czujnik i też nie wiem jaki.

Mam taki wskaźnik.

 

post-63964-0-66637200-1379101950_thumb.jpg

Edytowano przez new_profil_luki21

KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odwieczny problem ta sama śpiewka jest z czujnikami i zegarami temperatury. Bardzo ciężko jest dobrać tak aby to działało idealnie. Ja mam właśnie ten z rezerwą i muszę do niego kupić czujnik i też nie wiem jaki.

Mam taki wskaźnik.

 

post-63964-0-66637200-1379101950_thumb.jpg

 

ja jeszcze do moich zegarów czujnika nie kupiłem, ale elektryk podpowiedział mi tak: zamiast czujnika podłączyć potencjometr (około 1 kilo oma) do zegara pamietając o zmasowaniu czujnika ze wskaźnikiem. pokręcając potencjomertrem ustawić wskazówkę na 0 i po odpięciu potencjometru zmierzyć oporność, potem po ponownym podłączeniu tak regulujemy potencjometr, aby zegar pokazywał pełny bak i znów zmierzyc przy jakiej oporności tak jest. ja mam zmierzone, że przy pustym baku(pływak nisko) 2 omy, a przy pełnym 250 omów. Teraz biorę miernik i idę do sklepu mierzyć oporność pływaków w skrajnych położeniach - ma się zgadzać - i taki kupię. to ma działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj