przemek7652

hamulce renault

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
przemek7652    1

witam w mojej renowce hamulce wygladaja na zapowietrzone. po nacisnieciu na pedal wpada do konca za 2,3 razem juz jest dobrze, po chwili to samo .odpowietrzanie nic nie pomagalo. dzis rozebralem pompki i wymienilem płyn hamulcowy i nadal nic . w pompkach wygladalo ze jest wszystko ok , poza tym układ nie ma zadnych przeciekow . macie pomysl co moze byc przyczyna "zapowietrzonych" hamulców . czy moze wystarczy podkrecic troche sruby regulacyjne ? dodam ze jak zaciagne reczny na 2 zabek hamulce sa jakby nigdy nic .czy moze mial kos z was taki problem ? moj ciagnik to ceres 95x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FARMER1313    1

A masz je na wspomaganiu? i to jest na 1 kole czy na obydwu? .Znajomy miał podobnie w 133,14 i winą był zapchany przewód a ściślej mówiąc do środkowy płaszcz przewodu zawinął się i blokował przewód ale po kilku naciśnięciach ciśnienie się zwiększało i przepuszczał przewód płyn więc może warto zajrzeć do przewodów ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek7652    1

przewód albo moze cylinderki przy kołach ? dodam ze jak puszczam jeden pedal to słychc "pisk" od pompy to nie zalezy bo zamienilem pompy z lewej na prawa i odwrotnie i jest to samo na tym pedale. sa bez wspomagania ale nie wiem napewno jak wyglada sprawa z hamulcami na przyczepe. kiedys rurka wychpodzaca na przyczepe byla przetarta i zaspawalem ja , tam nic nie bylo odpowietrzane z tego co wiem to tam idzie olej ze skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    45

U mnie w takim samym ceresie z kolei bierze przy podłodze, ale zawsze tak samo - pewnie już kończą się klocki, bo ręczny też daleko się wyciąga. Jak odpowietrzałeś, bo do tego są potrzebne 2 osoby. Jedna pompuje pedałem, a druga odkręca odpowietrznik tylko w momencie wciskania pedału, a dokręca przed jego odpuszczeniem. W innym przypadku będą się ponownie zapowietrzały w momencie zwolnienia pedału. Oczywiście w międzyczasie trzeba pilnować poziomu płynu hamulcowego w zbiorniczku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek7652    1

juz naprawione ... pompki i cylinderki wszytskie rozebrane i wyczyszczone -wszystko bylo OK . okazalo sie wystarczylo podkrecic sruby regulacyjne przy kolach. jedno nacisniecie pedala nie wystraczalo zeby wypchnac daleko cylinderek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. w mojej reni 103-14 zablokował się dziś hamulec na prawym kole. po odpowietrzeniu ujechałem może z 50-60metrów i znów się zblokował. Po wykręceniu śruby odpowietrzającej mogłem dopiero zjechać. Pomocy. Płyn był nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadacze renóweczek. Potrzebuję do mojej 103-14 taśmy od hamulca recznego i uszczelniacze na cylinderki. Proszę o jakieś namiary na te części lub ile was to kosztowało. Pilne. Potrzebne od zaraz. po za tematem, KUPIĘ KATALOK CZĘŚCI I KATALOG Z PODZESPOŁAMI DO MOJEJ RENI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrekbud    29

Witam

Mam prośbę i to pilną Jestem posiadaczem ceresa 85 MWM. Niedługo przegląd a tu hamulce znikneły nożne. Ręczny działa. Zauważyłem wyciek płynu w okolicy deski rozdzielczej. po zdjęciu wyświetlacza z prawej i lewej strony są Pompki (cylinderki ja 3p) to z tamtąd wycieka płyn zarówno z lewej i prawej. I teraz mam pytanie czy to są pompki hamulcowe czy może jakiejś wspomagające. Jestem ciemny w tym temacie dla tego moż ektoś doradzi jak to się nazywa  bo widziałem zestaw naprawczy do pomki hamulcowej i do cylinderka hamulcowego. z góry dziękuję

a i jak odpowietrzyć w ceresie hamulce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Przy pedałach są pompki, jak płyn z nich wyciekł to do regeneracji lub wymiany całe.

Co do odpowietrzenia, to dość normalnie jak hydrauliczny układ hamulcowy. Szukasz odpowietrzników na cylinderkach hamulcowych i nimi odpowietrzasz, robisz to w dwie osoby.

Jedna pompuje, a druga z kluczykiem , wężykiem i zbiorniczkiem na płyn operuje odpowietrznikiem.

Najpierw zajmij się pompkami, bo musisz najpierw kupić zestaw naprawczy, a to może chwile zająć w zależności od sklepów w twojej okolicy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrekbud    29

mówisz że przy pedałach ( to napewno w ceresie 85)

a co z tymi (cylindekami czy jak to zwać) po lewej i po prawej stronie  wyświetlacza ( w kabinie widać je jak zdejmę obudowę i wyjmę ekran wyświetlacza one są dość głeboko usadowione i jest do nich trudny dostęp). Zauważyłem że jak wlewam płyn hamulcowy ( za wyświetlaczem jest zbiorniczek) to przy nich jest przeciek  i teraz pytanie (bo zakładam że to  są te pompki hamulcowe). Czy do obywdu sa takie same zestawy naprawcze czy  są różne. Odpowietrznie Dość normalnie ( obcykany to ja nie jestem dopiero się wdrażam), właśnie a gdzie są te odpowietrzniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

to są pompki hamulcowe,

obie są takie same, prawdopodobnie idzie dopasować je od u360 po drobnych przeróbkach, nowe koszt z tego co pamiętam ok. 150zł/szt

trochę dziwne że obie padły na raz, może gdzieś masz pęknięty zbiorniczek czy przetartą rurkę

odpowietrzniki z pewnością są na cylinderkach przy kołach


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrekbud    29

witam. wreszcie zabrałem sie do naprawy i jet lipson. zakupiłem zestay naprawcze 80 zł na 1 pompkę. założone poskręcane i bach kolanko przy zbiorniczku pękniete ale idzie dopasować od samochodowego węża. zalałem płynem i zacząłem odpowietrzać. poluzowałem odpowierzniki wcisnąłem pedał i zrobiłem nadciśnienie w zbiorniczku ( niewielkie) tak aby było szybciej. następnie odpowierzyłe jeszcze pedałami by się upełnić czy będzię dobrze. Było oki płyn juz nie przeciekał ale hamulców nadal brak ( dodam że ręczny jest). teraz pytanie czy tacze już padły czy może jest regulacja ( widziałem niewielką regulację przy pompkach, tam reguluje sie ten pręcik co jest wciskany w pompkę). Czy też może płyn musi dotrzeć do tych tarcz moę tam tez jest jakiś ustrojstwo.

Z góry dziękuję za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Z tego co opisujesz to źle odpowietrzyłeś w dwie osoby jeden popuje drugi luzuje odpowietrznik przy wciśniętym pedale i zakręca przy wciśniętym i znowu pompuje i tak do skutku aż wyjdzie powietrze, dla każdego koła tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrekbud    29

dzięki za odpowiedź. Mam wątpliwośc jeszcze co do prawego koła. lewy hamulec po ich rozprzęgnieciu natomiast leci w pogłogę  a płyn wycieka z odpowietrznika czyli powinno być git mimo to po zakręceniu i puszczeniu pedały przy następnym wciśnięciu pedał znowu wpada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

A jak szybko wciśniesz albo kilka razy szybko to też leci do spodu? Być może coś nie tak z pompka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj