Skocz do zawartości
zetorek7245

Co wybrać: Rekorda czy Dynamica?

Polecane posty

zetorek7245    0

witam zamierzam kupić kombajn zastanawiam się nad dwoma modelami bizona dyńamik z115 czy bizona z058 pomocy co lepsze

z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal84    0

Do Rekorda więcej części jest do 115 ki mniej i są droższe.

 

 

Witam- może nie posiadam żadnego z nich ale pozwole sobie powiedzieć, że u nas na wsi koles ma dynamika - i to co reprezentuje sobą ten kombnajn to porażka do kwadratu! Całe żniwa go naprawia! Ruina totalna (może trafił wadliwy model ale z tego co się orientowałem to wyprodukowali ich bardzo mało)! wiec radził bym Ci rekorda;) pozdrawiam;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetorek7245    0

a gdzie idzie kupić części do dynamika 115 , czym on się wogóle różni od rekorda

i co w nim jest takiego wadliwego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6530    0

Też słyszałem że Dynamiki się psują,ale zależy jak kto trafi.Ja polecił bym ci Rekorda mniej zrobi bo ma 120km a Dynamik 150km ale przynajmniej części masz tańsze i szybciej go naprawisz ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    41

Kolego może powiedz ile masz kasy na kombajn i coś sie napewno wybierze. Dynamic od rekorda to moze w google poszukaj czegoś ale takto pewnie silnik iwekszy i moze troszke elektroniki ma wiecej dynamik ale to tez zalezy jakiego chcesz rekorda czy niebieskiego czy czerwonego. Jesli ja mam doradzac to bierz bez zastanowienia Rekorda;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    41

hm za ta kaske to nie za ciekawie bo niebieski to kosztuje minimum 90-100tys. wiec raczej nie wyrwiesz niebieskiego ale moze jakiegos czerwonego w roczniku 93/94 a moze jak sie trafi to nawet 95 ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    41

torszke głupie pytanko bo to jest normalny z056 tylko ze na rekordowskim podwoziu czyli o niebo lepszy ale lepiej za a kaske brac rekorda;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

Z056 na podwoziu Rekorda, różni się od Z058 tym, że nie ma rozkładanej rury, i ma (troszkę)mniejszą przepustowość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    41

Nie tylko tym bo przecież cały silnik ma inny, ten krecacy sie beben od chlodzenia i wiekszy zbiornik i wogole ksztalt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Dynamic sporo wydajniejszy, dużo bardziej komfortowy ale niestety najmłodsze mają już ponad 10 lat i niestety będą już się coraz bardziej psuć, awaryjność porównywalna do rekorda ale niestety dostępność części baaaaaardzo kiepska :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Manio1523A    0

Zależy także ile hektarów będzie rocznie kosił, jeśli do 100ha brałbym Rekorda. Oszczędzisz na paliwie, a spokojnie się wyrobisz ze skoszeniem. No i dostęp do części jest o wiele prostszy niż do Dynamica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wama7552    0

Ja też bym Ci radził rekorda. Miałem ten sam dylemat i kupiłem 5058 hydrostatic z 92 roku. Fura nie z tej ziemi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

Ja bym się w dynamiki nie pchał, bo ponoć nie ma do nich części zamiennych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

No z tymi częsciami to lipa podobno jest składnica dopiero w niemczech jest z częściami do nich i do BS-a ale szczerze mowiąc to Dynamic jest duzo lepszy od Rekorda nie ukrywajmy tego .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

Trochę wydajniejszy, i baaaardziej komfortowy, co do składnicy w Niemczech to ponoć jej już nie ma - ktoś na AF to nawet napisał.

 

Części do BS'a to pół (a nawet ćwierć)biedy bo ponoć większość części pasuje z Z056/58

 

P.S. nie pisze się "Record" tylko "Rekord"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Oka mała pomyłka :) a tego to nie wim kiedyś coś pisało w RPT że jest tam składnica ale już pewnie ją gdzieś przenieśli albo upadła ale części musieli gdzieś wziąć ale kurde od jakiego się nadają części do tego Dynamica ? :) I weź kup takie coś i walnie coś w żniwa i znjdz częć to jest dopiero . A komfort to taki jak w BSie jest :) czyli spoko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez oFsik
      Witam, na ile wyceniacie Bizona 1988r. z nową sieczkarnią(nie używaną, dopiero co założoną :rolleyes:), bez kabiny, pozdro
    • Przez Bartek72511
      Witam. Ceny usług idą w góre i planujemy na nasze 12 ha kupic jakiegos bizonka na przyszły rok. Najche tniej bysmy kupili jakiegos za 20 tysiecy i wsadzic w niego z 10 żeby wiedzieć czym się jeździ. Uważacie że to dobry pomysł? Jakiego Bizona najbardziej polecacie w takiej cenie?
    • Przez MrTomo1919
      Witam wszystkich. Mam problem a raczej zapytanie co do sprzęgła w bizonie. Otóż po właczeniu biegu który też czasem wchodził ze zgrzytem puszczam pedał sprzęgła a kombajn praktycznie stoi w miejscu dopiero gdy ręką uniosłem pedał to powolutku kombajn ruszył. Kombinowałem już poluznic cięgiełko które łączy pedał ze sprzęglem ale wtedy biegi już wogóle nie chciały wejsc. Więc jedyne co mi przyszło na myśl to zjechana tarcza sprzęgłowa ale to też troche mnie dziwiło bo kombajn oryginalnie nie ma nawet 1000mtg wiec już tarcza??? Rozkreciłem sprzegło no i co sie okazało; poprzedni właściciel chyba az za bardzo dbał o ten kombajn smarując go wręcz do bólu bo w obydowie sprzegła było pełno smaru dosłownie wszystko dociski tarcza az sie tam smar nie miescił wyciągłem stamtąd dosłownie pól wiadra smaru . Wszystko dokładnie wyczysciłem szmatami i odtłusciłem rozpuszczalnikem w miare możliwosci a tarcze kupiłem nową poniewaz koszt nie duzy a tamta od tego smaru zrobiła sie czarna. I tu moje pytanie czy po założeniu teraz nowej tarczy reguluje sie jakos łapki czy nie , bo zauważyłem na ich koncach sróbki takie ze jak sie wykręci to zmniejsza sie odległosc miedzy nimi a łożyskiem oporowym, jeżeli tak to jak?? Dodam jeszcze że nowa tarcza jest grubsza od starej o niecały milimetr i że nic wczesniej czyli od nowości nie było robione przy sprzęgle.
    • Przez MichaBonin
      pytanie dotyczy redukcji napięcia z 24v na 12v . Chcę założyć kabinę do mojego z056 i wykonać nową instalację elektryczną. Dokładnie chodzi o dwie instalacje. 24v zasilającą odbiorniki oryginalne poza oświetleniem i wyposazeniem kabiny oraz 12v zasilającą resztę (klimatyzacja, dodatkowe oświetlenie, itp.) Wiem że można podłączyć się do jednego akumulatora i mieć 12v i jednocześnie 24v z dwóch. Tak jest w oryginale w bizonie. Ale czy pobierając stale 12v w dużej ilosci przez kilka godzin dzienne nie uszkodzę jednego z akumulatorów? Czy może lepiej przetwornicę zainstalować? 
    • Przez koras
      Witam zakupiłem Bizonka mam kilka pytań.
      Jaki olej do silnika i ile go wchodzi? Czy turdus się nadaje.
      Jaki olej hydrauliczny i ile go wchodzi. Z góry dziękuję
×