daizor

Fotel/siedzenie do Ursusa

Polecane posty

tomek73    579

Ja z samochodu ciężarowego włożyłem, a na koniec rurki z poduszki siedzenia założyłem wentyl z koła, i raz na 3 miesiące dopompowywałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro1975    324

ja mam oryginalny fotel grammera na pneumatyce, podłączony do prądu, wbudowana pompka i membrana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
D-e-x-t-e-r    2

Siemka, chcę kupić siedzenie do ursusa 904 i zastanawiam sie nad mechanicznym lub pneumatycznym  i nie wiem czy warto dopłacać do tego drugiego, sam osobiście nie miałem możliwości testowania:

 

1. http://allegro.pl/siedzenie-fotel-ursus-c-385-902-1224-mf-case-mtz-i6027412526.html

2. http://allegro.pl/siedzenie-fotel-ursus-c-385-902-1224-mf-case-mtz-i5987370425.html

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik7343    5859

Musiałem lekko przerobić mocowanie ale to chwila roboty :) Mam juz je z 5 jak nie więcej lat i jestem zadowolony :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arekc330    58

Jeśli zmieniasz siedzenie to bierz pneumatyczne miałem przyjemność przejechać się koparko ładowarką komatsu kuzyna i po jakiś nierównościach to bajka nie to co w przypadku mechanicznego choć koparka to nie traktor ale sądzę że będziesz zadowolony jeśli wybierzesz pneumatyczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Jak zmieniać to tylko na pleumatyczne, mechaniczne nawet nie umywa się do niego. Można używkę  z ciężarówki poszukać za 300 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chicken19    1

Siemka.Ja u siebie postanowiłem naprawić oryginalny fotel kierowcy.Mam ten stary z nożycowym układem i poduszką.Zrobiłem tulejowanie i dorobiłem podkładki teflonowe i nowe sworznie bo były już jajka wszędzie.Mam problem tylko że nigdzie tego siłownika/amortyzatora nie mogę dostać.Pasuje z MTZ ale on działa tylko jak amortyzator czyli tłumi odbicie a nie niweluje masy kierowcy.Pewnie MTZ ma jeszcze sprężyny i dlatego.Skąd taki siłownik zdobyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemin    1

Witam,
chciałbym troszkę odświeżyć temat, a właściwie prosić Was o radę. Kupiłem ze szrotu fotel pneumatyczny z ciężarówki. Spodobał mi się pomysł z założeniem wentyla od dentki na koniec rurki z tworzywa. Ale nasuwa mi się pytanie. Jak to uszczelnić, zarobić. Tym bardziej, że to różne średnice. Rurka od mojego fotela ma średnicę zew. 6mm. Proszę o pomoc. 
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj