jacus

rozmrozenie silnika 3p

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jacus    3047

robilem w firmie remont kapitalny silnika 3p,po zlozeniu i zamontowaniu chlodnicy pochodzil 4 mtg i okazalo sie ze idzie plyn do oleju-to zreszta byla przyczyna remontu,przezarlo zaslepke.dalem silnik do naprawy gwarancyjnej -okazalo sie ze pekla glowica. facet wmawia mi ze nalalem wody i temu ja rozmrozilo,wlozylem do zamrazarki spuszczony olej-nie zamarzl.

mam pytanie przy zamrozeniu silnika[pewnie niejednemu sie to trafilo]co pierwsze peka? glowica,blok,chlodnica?jak wyglada rozmrozona glowica? i co dalej z tym fantem robic-chodzi o kase nowa 600 zl.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor53400    2

pierwsza to chłodnica pie******** , a potem blok :D bynajmniej u mnie tak było w c-360 :)

Edytowano przez andrzej2110
cenzura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Ja kiedyś zamroziłem silnik w C 330 i na szczęście wywaliło tylko zaślepki ale znajomy mechanik opowiadał mi że nie ma konkretnej reguły na to jak wygląda dany typ silnika po zamrożeniu.Raz może to być pęknięty blok a innym razem głowica lub tylko zaślepki tak jak w moim przypadku.Nawiasem mówiąc był bardzo zdziwiony że ocalał 24 letni blok i głowica po takim zamrożeniu jak moje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

pierw powinna wybić zaslepka-jak nie pęka to głowica-chlodnica peknie w ostatecznosci-ale jak chlodnica cała to glowica leci -mawsz szczescie ze nie blok......moim zdaniem

 

ps...poprostu głowica juz była wadliwa -puszczala wode.. bez jaj aby ktoś wode zostawil w silniku na mrozie..nawet jakby woda byla w oleju to nie rozwaliloby glowicy

 

ps poprostu nie wiedzieli co jest feler glowicy byl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

gosc[zreszta dosyc dziwny i tajemniczy,tyle ze inni go polecali]twierdzi ze to ja zalalem woda,a glowice to 2 razy sprawdzal w wodzie cisnieniowo[tak jak pisalem wczesniej szla woda do oleju].temu mam podejrzenia ze to on lub ktorys z pracownikow zostawil ja z woda lub tez pekla podczas proby wodnej i sie nie przyznali .mowi ze plyn to ma gorzki smak i w oleju ktory pozostal w silniku go nie wyczul i temu mnie posadza o rozmrozenie bo jak twierdzi to ewidentnie jest rozmrozenie a nie pekniecie


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

oj ..to on jest organo leptyczny ..nie trzeba próbowac bo olej robi sie popielaty jak wode dostanie.....cisnieniowo to sobie mozna sprawdzić...wacka., :D podczas temperatury materiał sie rozszerza wtedy przeciek.... jakbym mial glowice a mam 2 do 330 to bym ci dal zeby utrzec nosa pseudo mechanikom... jakim oni cisnieniem oni to sprawdzali??? cisnienie?? hmm to by ci tez chlodnice rozwalilo... ,

 

ps czyzby olej pili w celu sprawdzenia??

reklamuj -masz gwarancje -i niech nie cudują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mechanik17    0

u mnie w c-360 wysadziło zaślepki z glowicy i wyglądała ona jak by byla zarysowana a blok najszybciej pęknie jak ciagnik stoi na przewiewie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

jak by chcieli naprawic to bym sobie i wam glowy nie zawracal,jak by powiedzial ze pekla -co moglo sie i po 4 mtg docierania trafic to bym uwiezyl bo zawsze byly z nia problemy,ale jak wyjezdza z rozmrozeniem,probowaniem oleju to zaczelo mi sie to nie podobac-nie wiem czy uwaza mnie za idiote co w polowie lutego na wodzie jezdzi czy cos

elektrotech nie na wszystkim sie znasz :D ,w glowicy i bloku to sie przeprowadz probe wodna pod cisnienie sie wtlacza goraca wode i wtedy wychodza ewentualne dziury.

olej musial probowac bo twierdzil ze byla woda zalana.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Kolego jacus prawdopodobnie głowica była wcześniej skorodowana wewnątrz a mechanicy nie zrobili próby wodnej tylko powiedzieli że była robiona jak by zrobili to by im wykazało podczas naprawy silnika mógł odprysnąć kamień wodny w silniku perkins zawsze pierwsze wysadzi blok ponieważ ma cienkie ścianki zdażało się mi że przed naprawą głowica niby była dobra a po zregenerowaniu cieknie próbę należało zrobić także po naprawie głowicy idzie dojść cz to korozja czy rozmrożenie Pozdrawiam


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

ta glowica to jest od gory peknieta mniej wiecej przez srodek na dlugosci ok 10cm-golym okiem widac ryse.

ile warte sa glowice indyjskie?


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

Nie beda chcieli uznac gwarancji to odrazu wyjedz z tekstem ze w sadzie sie spotkacie i napewno juz nikomu ich nie polecisz

podziala znam to po sobie :P


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

oj ..to on jest organo leptyczny ..nie trzeba próbowac bo olej robi sie popielaty jak wode dostanie.....cisnieniowo to sobie mozna sprawdzić...wacka., ;) podczas temperatury materiał sie rozszerza wtedy przeciek.... jakbym mial glowice a mam 2 do 330 to bym ci dal zeby utrzec nosa pseudo mechanikom... jakim oni cisnieniem oni to sprawdzali??? cisnienie?? hmm to by ci tez chlodnice rozwalilo... ,

 

ps czyzby olej pili w celu sprawdzenia??

reklamuj -masz gwarancje -i niech nie cudują

widzę ,że nie masz pojęcia o sprawdzaniu szczelności głowicy, ponieważ sprawdza się ją właśnie ciśnieniowo, polega to na zaślepieniu otworów wodnych w głowicy i wpuszczeniu powietrza w miejsce wody, następnie wkłada się głowice do gorącej wody i widac czy jest szczelna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny    0

widzę ,że nie masz pojęcia o sprawdzaniu szczelności głowicy, ponieważ sprawdza się ją właśnie ciśnieniowo, polega to na zaślepieniu otworów wodnych w głowicy i wpuszczeniu powietrza w miejsce wody, następnie wkłada się głowice do gorącej wody i widac czy jest szczelna.

NO proszę ... ekspert się nam trafił od rozruszników i głowic ...... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

NO proszę ... ekspert się nam trafił od rozruszników i głowic ...... ;)

hm....gdybym nie miał o tym pojęcia w przeciwieństwie do innych nie zabierałbym głosu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

posty nie wnoszą nic do tematu to po pierwsze..

 

Po drugie próba wodna jesli by to faktycznie było- odrazu wykazała by feler choć nie zawsze

Myslę że głowiczka sama od siebie pękła-temperatura -bo mogła mieć feleri to teraz wyszło.Podczas nagrzewania materiał sie rozszerza stąd po ok 4 Mtg pusciła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

dokładnie jak pisze daro74 głowice poddaje sie testom na ewntualne pekniecia poprzez cisnienie

a jak kolega sądęm mozesz ich postraszyć ale nieda to efektu i wkurzysz ich tylko a w razie w i tak nic nie wskórasz


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armi95    0

Blok peknie szybciej


<<SPRZEDAM>> Taśmociąg do kostek siana lub słomy w bdb stanie z zaczepem do ciągnika. Jest on na kołach gumowych. Mało używany. Tanio. Okolice Węgrowa, Korytnicy. W razie pytań pisać na PW. <<SPRZEDAM>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

bo juz wyruszyl w pole i cos znowu nie gra bo po paru godzinach pekl waz od kolektora do pompy wodnej,rozerwalo go ok 3 cm-prawie nowy w koncu sierpnia wymienialemi tylko parenascie mtg pochodzil,

sprawdzilem w paru zrodlach i takie pekniecie to nie wina rozmrozenia tylko jak napisal elektrotech.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hans1211    1

Witam jak w tytule niestety zamarzła woda w c-360,po rozmrożeniu pompy i chlodnicy ciagnik odpalił.Problem jest taki ze po nalaniu ciepłej wody wydostaje sie ona tuż  nad pompa przez niewielki okrągły  otwór  średnicy około 20mm.Czy tu chodzi o wypchniety brok?Proszę o pomoc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7973

zobacz jeszcze czy nie pekł Ci blok za pompą wtryskową, bo to newralgiczny punkt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hans1211    1

ten korek to brok?

jak powazna to sprawa?

uszkodzenie bloku bedzie widac gołym okiem czy zalac go wodą i zobaczyć czy cieknie?

odpalać silnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7973

moze byc widać a moze nie byc, jak zalejesz to się dowiesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj