Polecane posty

szymon15    1

CIAGNIK ROLNICZY PRODUKCJI CHIŃSKIEJ-2007-45 KM-NAPĘD 4X4-ZACZEP DROGOWY-POLOWY-WOM 540/100 NIEZALEZNY-1,MASA 2080KG


Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne,itp,itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komar4    2

Ja posiadam ten ciągnik i jestem z niego BARDZO ZADOWOLONY niema wycieków a ni awari żadnej ma 300 mth mam 20h i ciągnik mtz 80 a le główne roboty robie tym fotonem np koszenie worzenie obornika rozrzutnikem 3,5 tony orka spręrzynowanie pola kostkowanie prasą i we wszystkich robotach spokojnie daje se rade sprzedałem t 25 vładymirca a kupłem tego to jest niebo a ziemia ma napęd 4x4 podam dane - marka: FOTON FT-404 rok prod. 2011 - fabrycznie nowy.

- moc: 40 KM

- silnik: 3 cylindrowy typu PERKINS

- napęd: 4 x 4 załaczany mechanicznie

- skrzynia biegów: mechaniczna z reduktorem 8+4

- WOM: dwie prędkości 540/1000

- załaczana i wyłączana sprężarka

- wyjścia hydrauliczne: 4 szt. EURO

- obciążniki przód: w standardzie

- śruba centralna: w standardzie

- długość: 3100 mm

- szerokość: 1630 mm

- wysokość: 2440 mm

- opony tył: 12.4 R28

- waga: 2500 kg

- sprzęgło: dwutarczowe suche

- udźwig podnośnika: ok. 1000 kg

- prędkość maksymalna: 35 km/h

- zużycie paliwa: 3-4 l/mth

JAK NARAZIE MA JUSZ ROK I DZIAŁA BEZ ZASTRZERZEŃ MA 300 MTH JAK JAKIEŚ PYTANIA TO ODPOWIADAĆ

Edytowano przez komar4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

A gdzie go kupiłeś??? bo ja chciałem sobie sprowadzić takiego prosto z Chin bo wychodzi trochę taniej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komar4    2

ja kupiłem go w Żurominku taka miejscowiowość w stronę Przasnysz podam linkhttp://allegro.pl/foton-ft-404-z-tur-em-at-5-komunalny-mechaniczny-i1887450087.html kosztuje ten ciągnik sam bez tura 62 tyś a z turem 70 tyś prawie jak masz jakieś pytania to ten ciągnik to składany jest w chinach ale podzespoły to ma od innych marek ja jak narazie to jestem zadowolony

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

no to mi model 504 ze wszystkim wychodził 43 tys o ile się nie mylę ;) tylko moja cenna była bez kabiny ale wiem ze kabina to było chyba 1200$

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komar4    2

:) wejć na gg mam twój nr

 

no to mi model 504 ze wszystkim wychodził 43 tys o ile się nie mylę ;) tylko moja cenna była bez kabiny ale wiem ze kabina to było chyba 1200$

 

 

na gg wejć

 

wejć na gg mam twój nr

 

 

 

 

na gg wejć

 

ja bym ci radził kupić w Polsce będziesz miał jeszcze na gwarancji a 504 to tym się rużni że ma dawkę na pompie fabrycznie ustawiono i ma 50 KM a takto to jest to samo wszystko c 404

JA TAM NIEOSZUKUJE UMIE JAK NARAZIE DZIAŁA BEZ ZASTRZERZEŃ JAGBY SIĘ PSUŁ TO BYM NAPISAŁ ŻE DZIADOSTWO MAM NADZIEJE ŻE TE CIĄGNIKI SĄ GODNE UWAGI

Edytowano przez komar4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

na gadu nie wejdę bo osttnio z niego nie korzystam i nie mam zainstalowanego gg ;)

A co do twojego ciągnika to wrzuć jakieś jego fotki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komar4    2

ok wrzuce masz gospodarke i myślsz kupić :) załusz sobie gg to popiszem ok

Edytowano przez komar4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

mam ogrodnictwo i chciałem c-360 zamienić na chińczyka ale na razie plany się zmieniły i chyba kupie jakąś używkę albo zrobie remont 60-tki bo jednak nowy ciągnik to jest jakiś już trochę większy koszt ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komar4    2

aha myślałem że planujesz kupna jak ty masz ogrodnictwo ja to mam gospodarkę i ten ciągnik pracuje z maszynami na ogrodnictwo to ten ciągnik by miał mało roboty no ta bo te przeszło 60 tyś trzeba dać to jest trochę kasy do wyłożenia

Edytowano przez komar4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

no ja bym kupił za 40 tyś ale to i tak trochę dużo i nie wiem czy nie lepiej kupić jakąś używkę bo ostatnio oglądałem ładnego JD 1640 za18 tys i chyba na coś takiego się skuszę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komar4    2

jasam myślałem nad używanym ciągnikem bo przeszło 60 tyś to sporo jednak ale plany się zmieniły noi kupiłem nowy miałem t 25 30 letniego to wię postanowiliśmy kupić nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj