marcineek07

12145 wskaźnik paliwa

Polecane posty

marcineek07    0

Nie działa mi dobrze wskaźnik paliwa, tzn odwrotnie pokazuje. gdy mam pusty zbiornik to wskaźnik idzie na maxa, a gdy pełny, to wskaźnik jest na 0. Siedziałem dziś prawie pół dnia przy tym. Czy ma ktoś może opis instalacji jak co gdzie ma być podłączone, bardzo byłbym wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

moze masz odwrotnie podłaczone kable . lub popekane druciki w pływaku... radziłbym tobie odkręcić cały pływak o go rozkrecić.. bo tam sa takie druciki, po których chodza dwie małe blaszki i one czasami przerywaja te druciki...

ja miałem tak w swojej Finnce, wskaznik mi wariował było tak że wsaznik zatrzymywał sie na 1/4 a pwyzej juz wskazywał ,a na koniec wskazywał juz tylko pełny.. wymieniłem cały pływak i było ok :0


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam połączenie przy czujniku trzy przewody (niebieski żółty czarny-masa) wskażnik (niebieski żółty czerwony +) te same litery lub cyfry na czujniku i na wsażniku połączyć te same kolory jak by coś nie grało daj znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcineek07    0

Druciki w pływaku są dobre, sprawdzałem. nawet kupiłem juz nowy pływak i zegar, i dalej to samo sie dzieje. Do czujnika idzie cztery kabelki (żółty, niebieski, czarny, ciemny zielony, i czarny z oczkiem na masę) do zegara niebieski to plus, drugi niebieski i żółty, cos mi sie wydaje ze ktoś troche ingerował w ta instalację, juz Myslalem zeby to ominąć i dać swoje kable tylko co do czego podłączyć, ale poczekam jeszcze na Twoją radę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

pytanko:

na zegarze są oznaczenia 'literowe'

na czujniku w baku 'kolory'

co z czym połączyć?

znaczy się jaką literkę z jakim kolorem?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj