mchammer

LTZ 55 a MTZ 52

Polecane posty

mchammer    0

Chciałbym się dowiedzieć coś o tych ciągnikach uwzględniając w nich przedni napęd, bo bez nie wchodzi w grę. Czy są podobne, moc, ich spalanie, plusy i minusy na korzyść LTZ lub też MTZ uwzględniając dostępność części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

w ltz-tach podobno szybko siada sprzęgło, skrzynia i pompa wtryskowa, i jest chłodzony powietrzem, ale za to posiada rewers. Mtz będzie lepszy do cięższej roboty bo raczej jest wytrzymalszy ale jego minusem jest hydraulika. mtz ma coś około 65km a Ltz 58km, z częściami chyba do obydwu modeli nie ma problemu bo ltz to tak jakby T25x2 a mtz to prawie to samo co te popularne 82 konne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Chłodzenie powietrzem wadą? :D Ja tego nie zauważyłem przy czystych żebrach nei ma szans żeby powyżej 80 sie zagrzał.


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

dla nie których wada, dla niektórych plus, ale 4 tłoki trochę ciężko jest ochłodzić, choć nigdy ltz-ta nie miałem to lepiej by było żeby się jakiś użytkownik tego ciągnika wypowiedział na temat chłodzenia, bo kolego @UrsusCzesio chyba nie posiadasz ltz-ta??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mchammer    0

Czyli chyba MTZ jest mniej awaryjny, mam takiego jednego i z tą hydrauliką nie jest źle, a to że tu i ówdzie leci to już taki mały znak firmowy;]. Jeszcze pomyślimy z ojcem co zrobić. Dzięki chłopaki :D. Miłego wieczoru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

dla nie których wada, dla niektórych plus, ale 4 tłoki trochę ciężko jest ochłodzić, choć nigdy ltz-ta nie miałem to lepiej by było żeby się jakiś użytkownik tego ciągnika wypowiedział na temat chłodzenia, bo kolego @UrsusCzesio chyba nie posiadasz ltz-ta??

 

Nie ale mniejszą wersje LTZ Czyli T25 czyli jak by 2 cylindrowy silnik z LTZ. Napewno ma większą wydajność chłodzenia LTZ, więskze obroty wirnika ;[


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

ja T25 też jeszcze nie ale powyżej 70 w podorwyce nie szło. W orce wogóle zimno to tam 60 trzyma dzień i noc. Ci co najmniej mają doczynienia z tym cudnym układem najwięcej szczekają. A tak naprawde to bardzo dobry wynalazek ;[


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jeśli jest dobre chłodzenie w ltz-cie to tylko się cieszyć że ma się dobry ciągnik. @ltz55as jakie masz ziemie i jakim pługiem jeżdzisz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Maja power ruskei ciagniki. 55km z przodem widać robote robi. Jak 3 skiby za mało ;[


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

niby 55km a ciągnie jak 70km ;[ no ale na VI klasie to sie nie dziwie ze 3 korpusy za mało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

no jak to ruscy zawsze zaniżają swoją realna moc ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

niedaleko mnie jest Agroma z częściami T25 LTZ MTZ fortschritt. Ogólnie do maszyn które były produkowane w krajach z pod Stalina DDR, ZSRR


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj