Skocz do zawartości
maslak88

JD 5080G, NH T4040 czy Lamborghini R2 80

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Lamborghini
maslak88    0

Witam, który ciągnik lepszy John Deere 5080G, New Holland T4040 czy Lamborghini R2.80. Ma być to ciągnik główny do wszystkiego czyli do pracy w polu i do pracy z ładowaczem czołowym. Moc zbliżona ok 80 KM i cena też ok. 120 tyś. zł netto, czy też może wybrać Lamborghini R3.EVO 100 lub Zetora Forterre 105 ale już nie będę mógł nimi wjechać do obory czyli nie byłby w pełni wykorzystany. Ciągnik ma pracować na 25 ha, produkcja zwierzęca (bydło mleczne).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Myslałem że już żaden temat na af w dziale "jaki ciągnik wybrać" mnie nie zadziwi, ale ten to jest nieźle pokręcony, napisz lepiej ile masz ha jakie ziemie jakie łąki jakie maszyny i co to jest ten JD serii G? Bo kazdy wymieniony przez Ciebie ciagnik jest z innej półki r2 taki mały lekki z mocnym silnikiem, r3 standard coś w klasie zetora proximy jd serii 5020 itp. natomiast forterra jest z większych ciągników, także sam nie wiesz jeszcze co chcesz jaką moc i jakie gabaryty ciagnika, napisz chociaż co jest Twoją główną produkcją w gosp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maslak88    0

Wszystko jest podane ile ha i jaka produkcja, a to że R2 jest większy od R3 to wiem. Głównie mi chodzi o te trzy pierwsze moc podobna i gabaryty podobne. Ten JD 5G to jest najmniejszy JD serii 5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Piotr6530    0

No a morze JD 5070M można go kupić za 103tyś netto.przynajmniej jest większy niż ten JD5080G :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Wszystko jest podane ile ha i jaka produkcja, a to że R2 jest większy od R3 to wiem. Głównie mi chodzi o te trzy pierwsze moc podobna i gabaryty podobne. Ten JD 5G to jest najmniejszy JD serii 5.

Ciągnik ma być z turem? W sumie to jeśli chodzi o lambo to jak ten r2 ma się mieścić do obory a r3 nie to bierz r2, ale wersja 80? chyba 86 jak już? bo jeśli chodzi o dość mikre wymiary i masy r2 to i do r3 też nie bardzo uczepisz zestaw uprawowo-siewny cz inne mega ciężkie zestawy a lekki ciągnik w łąki jest nie do przecenienia, poza tym r2 ma lepszy wypas od r3 :D weź tego r2 z rewersem hydraulicznym lepiej bo sprzęgła są dość delikatne w r2 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolT25    40

Ale jak kolega ma duze gospodarstwo to niuech stawia na JD bo to dobre ciagnik lub Zetora Lambo to male ciagnik i lekie za bardzo to do duzego gospodarstwa nei apsuje jako glowny jako pomocniczy to tak :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maslak88    0

No a morze JD 5070M można go kupić za 103tyś netto.przynajmniej jest większy niż ten JD5080G :D

 

No właśnie jest większy i mi nie wejdzie do obory gdyby mi weszła forterra albo r3 to bym brał któryś z tych a tak się zastanawiam nad tymi mniejszymi

 

Ciągnik ma być z turem? W sumie to jeśli chodzi o lambo to jak ten r2 ma się mieścić do obory a r3 nie to bierz r2, ale wersja 80? chyba 86 jak już? bo jeśli chodzi o dość mikre wymiary i masy r2 to i do r3 też nie bardzo uczepisz zestaw uprawowo-siewny cz inne mega ciężkie zestawy a lekki ciągnik w łąki jest nie do przecenienia, poza tym r2 ma lepszy wypas od r3 :) weź tego r2 z rewersem hydraulicznym lepiej bo sprzęgła są dość delikatne w r2 :)

 

Tak ciągnik ma być z turem, wersja to 80 teraz takie produkują (jest jeszcze 60 i 90)

 

A co myślicie o new hollandzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    179

To jest 5G

5Gbaler.jpg

Produkowany przez Carraro Agritalia. Jest to prawie to samo co MF 3600 i Claas Elios. Różnica tkwi jedynie w silnikach; odpowiednio JD, Sisu, Iveco

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

A jak cenowo wygląda ten jd G?

@Maslak to bierz r2 80 w wersji z rewersem hydraulicznym i zachodnim dobrym ładowaczem, żeby za bardzo nie wystawał i był lekki jakimś małym MX czy stoll, weź opony 405/20 i 480/30 i napewno nie będziesz żałował, ciągnik jest lekki ale tur go ładnie dociąży, a będzie bardzo zwinny i zwrotny, bo czy w tym NH masz w opcji rewers hydrauliczny to nie wiem :D

Jaki sens kupić byka, a codziennie tłuc się jakimś c 360 z paszowozem :) a tak anwet jak Ci nie będzie leżał ten ciągnik to jak będziesz nim robił wszystko to się szybciej zwróci i szybciej będziesz mógł sobie pozwolić na wymianę na coś innego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maslak88    0

John Deere 5080G kosztuje 123 tyś. netto wersja podstawowa, w NH rewers elektro-hydrauliczny jest w opcji. Gdybym miał paszowóz to bym brał R3 albo Forterre i wtedy C360 do wozu. A tak to mi mały potrzebny do wożenia kiszonki do obory :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EDWIN    0

r2 najlepszym wyborem dokładnie i ten srebrny lakier szkoda ze ja nie moge na razie pozwolic sobie na 2 lambo.tak mają ua nas rollera poprzednik r2 i zrobił tyle bel że moja sipma i grand przez pare lat tego nie nadrobią bo koleś kupił go 7 może 8 lat temu a wtedy to belownic tyle nie było teraz każdy sobie radzi.w roleze poszła mu pompa chydrauliczna sprzęgło starło się świeca zresztą jak i w naszym grandzie przez tyle lat nie wiele ale ile on zarobił :D a silnik w r2 jest taki jak w moim grand prix 4000 euro II :) więc mnie jeszcze nie zwiudł a w kość mu daję bo został mi tylko on i 3p a miałem jeszcze 3512 :) i było lżej bo bracia obaj jeździli a teraz tylko 2 i się daje radę za rok coś używanego będę szukał może lampo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Moim zdaniem najlepszym ciagnikiem w rozsądnej cenie z sdf było lambo r4 105, ekonomiczny mocny ciężki, i wolnossąca 6tka, szkoda że już takich nie robią :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6530    0

Mój wujek kupił rok temu DF Agroplus 87 to samo co Lamborghini R2 sprawuje mu się jak na razie bobrze i pali nie dużo. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maslak88    0

Teraz są nowe R2, Agroplusy i Dorado (60, 80 i 90)

A tak wyglądają te nad którymi się zastanawiam:

New Holland

1056_1_4768.jpg

Lamborghini

R2_thumb.gif

John Deere

5Gmowing.jpg

Najbardziej podoba mi się New Holland

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EDWIN    0

no new holland podoba i mi się bo światła ma bajeranckie.ale r2 to identico jak r3 evo ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6530    0

Semons.

Mój wujek dał 145tys.Wypas to skrzynia 45P+45T,szersze koła,dach wysokiej widoczności,boczny tłumnik,mocniejszy układ hydrauliczny,fotel grammera,rewers elektrohydrauliczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

145 tyś netto raczej? cóż można radzić, gdy ursus po 30 lat klepie te same ciągniki w niezmienionej formie a sdf czy nh co 2-3 lata robi modernizację, cóż mógłbym polecić r2, ale teraz ma silnik euro 3 inną kabinę i wiele innych pierdułek, za które nie ręczę, także nigdy nic nie wiadomo he he

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maslak88    0

R2 ma w standardzie załączanie WOM na błotniku i podnoszenie i opuszczanie podnośnika co prawda mechaniczne ale jest, w New Hollandzie jest fajne to że okres miedzy przeglądami wynosi 600 godzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawekr6    12

Kolego czytałem na af w zakładce sdf bodajże lamborgini R3 evo 100 że pewien użytkownik ma R3 100 i kupił niedawno nh td5 i pisał że lambo jest lepsze i lepiej wykonane, twierdził iż lepiej dopacić kilka tysięcy i wziąść lambo R3 niż nh td5. Poszukaj w tematach sdf to znajdziesz to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

mnie też przekonał dieler o wyższości sdf nad nh, w sumie po 6ciu latach nie narzekam, nigdy tego td5 nie widziałem tylko td80d, ale ergonomia w r3 jest lepsza, większe przednie koła w standardzie, wom na pstryczka, brak zwolnic, kilka innych szczegółów przeważyło za r3,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×