karolste

Belarus 572i 592 gdzie mozna kupic nowego i za ile

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kaniuka125    0

u nas jest "diler" tych ciągników ale o ile mi wiadomo to ma tylko te większe od 80km.On jest w Skarbimierzu koło BRZEGU

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel820    1

Jeśli jest gdzieś blisko ciebie "diler" sprzedający te ciągniki to po prostu się go zapytaj czy ma takie lub czy może sprowadzić. Te Belarusy są w róznych wersjach (jake tylko chcesz) U mnie w gminie jest Belarus 592 stego co wiem to spisuje sie całkiem nieźle. Ciągnik został kupiony na początku 2009 roku jest to wersja "Full Wypas" z skrzynią zsynchronizowaną, rewersem.

Mam pytanie ile kosztuje rewers do Belarusa.


Moja stajnia km MTZ Belarus 820 i MF 255

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

dobrze by był z klimatyzacja ale niwiem czy jest taka opcja i ile kosztuje opcja ciagnika full wypas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

Dzwoniłem do Birawit i za model 592 z rewersem powiedzieli mi 78 tys brutto do negocjacji ale ogólnie zachęcał mnie do modelu 952 z rewersem za 85 tys brutto i też do negocjacji a słyszałem że potrafią trochę opuścić tylko dobili mnie jak zapytałem za ile wezmą mi strą maszynę no ale to już szczegół :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

mnie interesuje 592 bo juz mam 952 i potrzebny mi jest mniejszy zamiast ursusa c 360 3p a niewiesz na jakim moscie przednim jest i na jakich gumach wchodzi w cene ta co podałes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

Most to krzyżakowy a o buty nie pytałem ale no jak zadzwonisz to się dowiesz a i na twoim miejscu wziąłbym jednak tego 952 ponieważ gabarytowo będą podobne albo identyczne spalanie tez na pewno nie będzie wiele wyższe a 30 kucyków na ulicy nie znajdziesz :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

No a co najważniejsze to ze jak znam życie to pewnie i ten 90 km jest praktycznie identyczny gabarytowo jak ten 60 km wiec ten sam ciągnik a moc o wiele większa :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

ale ja juz mam dwi duze białoruski952 i 820 jest mi potrzebna mniejsza zamiast c 360 ktora BEDZIE MNIEJ PALIC W PRACACH LEKICH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

mnie interesuje 592 bo juz mam 952 i potrzebny mi jest mniejszy zamiast ursusa c 360 3p a niewiesz na jakim moscie przednim jest i na jakich gumach wchodzi w cene ta co podałes

raczej słabszy a nie mniejszy he he, chcesz żeby mniej palił, a coś mi się wydaje że ta 500tka spali tyle samo co i 800tka no może w pewnych sytuacjach wyjdzie kożystaniej, żeby zaraz w innych pracach zechlać troszeczkę więcej, no i masa gabaryty itd te same, może jak weźniesz na stożkach na standardowych wąskich oponach i zdejmiesz troche ciężarków to może i będzie ekonomiczniejsza ale zapewne i 820stka spaliła by pewnie to samo, 320stka to taki stwór że też pewnie do niczego się nie przyda, a nie myślałeś o innych ciągnikach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

bardziej do opryskiwacza jest troche do oprysku i do zbrabiarki i taqkich lekich prac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BAGHIS1    1

zamiast 60 ze wschodnich to może żubronia, tylko nie wiem jak z ceną ,kiedyś takim cackiem odśnieżałem chodniki, fajne, od belarusa sporo mniejsze moc 48 KM i w lekkich pracach spali mało, z mojego doświadczenia to dobre ciągniki choć mają swoje niedociągnięcia a co do 592 to jak na swoją moc to strasznie wielki ciągnik (nie jezdziłem) ale pewnie mało zwrotny


assasasas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

te nowsze powinny być zwrotne i spalanie nie zależy tylko od masy ale i od silnika 500 ma trochę inaczej zrobiony silnik mocy nie ta i spalanie też

 

 

Coś ktoś wspominał o rewersie w mtz prawda to :D:) :) :) :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

Żubroń to przecież ter ruski sprzęt - poczytajcie starsze posty, chyba z fabryki VTZ


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Odświeże lekko temat :lol:

 

Czy ktoś się oriętuje czy można zamontowac turbinę na silniku Belarusa 592?


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj