uiop86

Ciągnik w przedziale 141-180 tysięcy złotych

Polecane posty

uiop86    0

@ uiop86 te zestawy maszyn to chyba z Agrorolnika i Danexu? :D W danexie teraz każdego na Valtrę namawiają. Dziś mi dopiero TAP przysłali i w top technice jest o 100konnych ciągnikach z ładowaczami ( zresztą film o nich jest już długo na YT, tylko po deutzu)

I cenowo to jeszcze Jd 5100r wychodzi dobrze. :)

Z żadnej z tych firm :)

Co do Zetora nie jestem przekonany co do marki, nie podoba mi się też polityka tej firmy. Kupując zetora to tak jakby kupić krowę i dopłacać za np. rogi i ogon bo w standardzie ich nie ma. Z tymi ładowaczami to jeśli jest ładowacz nie zetorowski to nie ma gwarancji na hydraulikę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
es8    0

Kolego akurat ładowacze czołowe z Zetora(TrachLift) są dobre bo i dość lekkie i dobrze wykonane :D (ładowacze johndeere to TrackLift tylko maźnięty na zielono)

 

nie za odważnie napisane z tym porównaniem do ładowaczy JD? :)

 

Różnica w cenie jest praktycznie dwukrotna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor53400    2

Na miektórym zależy na tanszej krowie(ciągniku) a na takich bajerach jak roki czy ogon(wyposażenie) nie zależy bo zalerzy im na taniej krowie z której będą mogli korzystać:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie za odważnie napisane z tym porównaniem do ładowaczy JD? :D

 

Różnica w cenie jest praktycznie dwukrotna.

 

To nie porównanie :) swojego czasu TrackLift robił dla Johndeere ładowacze (całe palety zielonych leżały w fabryce :) ) jak teraz nie wiem ale myślę że podobnie;d

Most w którejś serri jelenia to ten sam co w Proximie(to pewne bo wiem że ludzie zwolnice naprawiali zetorowskimi częściami)


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
es8    0

My głównie przez cenę ładowacza wybraliśmy Zetora, a nie JD, ponieważ cena zielonego wydawała się przesadnie wysoka. Lecę poszukać zdjęć john deerowskich, żeby sobie porównać do mojego 260SL :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bialy    0

Sam mam podobny dylemat i zdecydowałem się wstępnie na większą Valtrę N92, ale do tej kwoty to zwróć uwagę na N82.

Rozmawiałem teraz wstępnie z dealerem na Polagrze i za Valtrę N 82 powiedział ok. 145tys netto. Myślę, że po negocjacjach jeszcze z 5 tys urwie albo dorzuci coś ekstra.

CO prawda byś musiał trochę dołożyć bo brutto wyjdzie jakieś 175tys ale za niewiele więcej masz imo lepszy ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bialy    0

Cena w granicach 165-170 netto. W zasadzie nie wiem co jest w standardzie a co nie :D ale będzie klima, skrzynia z 3 półbiegami i zmianą biegów pod obciążeniem, rewers elektrohydrauliczny, kogut na dachu :) i z tego co pamiętam obciażniki w tylnich kołach. Zapomniałem dopytać o prędkości WOM, ale to się jeszcze zorientuję. Maszynę i tak będę zamawiać za kilka miesięcy.

Wolę większą Valtrę jak JD 5090R (albo nawet to był 5080R) gdzie kosztował 160netto a 100KM to wychodził jak pamiętam blisko 200tys netto za maszynę ogólnie mniejszą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wildagro12    6

@ uiop86 te zestawy maszyn to chyba z Agrorolnika i Danexu? :D W danexie teraz każdego na Valtrę namawiają. Dziś mi dopiero TAP przysłali i w top technice jest o 100konnych ciągnikach z ładowaczami ( zresztą film o nich jest już długo na YT, tylko po deutzu)

I cenowo to jeszcze Jd 5100r wychodzi dobrze. :)

 

Mógłbyś przesłać skany tego artykułu o 100hp ciągnikach na maila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janke008    0

Kolego akurat ładowacze czołowe z Zetora(TrachLift) są dobre bo i dość lekkie i dobrze wykonane :D (ładowacze johndeere to TrackLift tylko maźnięty na zielono)

 

To lekka przesada że john deere robi identyczne ładowacze co zetor :) i tak mi się one nie podobają :) .Ja tylko wyrażam swoje zdanie i tyle. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

My głównie przez cenę ładowacza wybraliśmy Zetora, a nie JD, ponieważ cena zielonego wydawała się przesadnie wysoka. Lecę poszukać zdjęć john deerowskich, żeby sobie porównać do mojego 260SL :D

Kolego TrackLifft robi masę różnych ładowaczy a na rynku polskim są dostępne 4 modele... niekoniecznie będzie się pokrywał barandowany jako zetor z johndeere;)

a do kolegi powyżej niedawno nikt nie wierzył że JohnDeere robi mosty do serii 5R w chinach i co wyszło ...;p

A i nie pisałem że robi Zetor, czytaj ze zrozumieniem... ładowacze dla Zetora robi firma TrackLift


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Do kolegi powyżej:

-Do 5M a nie 5R

-osie do 5R i Proximy różnią się jednak-nawet na zdjęciu niech kolega obejrzy-w JD mają oznaczenie 00.16 w Proximie 20.16 (co nie wyklucza tego że coś tam może pasować)

-Ładowacze czołowe JD do JD biggrin.gif produkuje fabryka JD w Arc-Les-Gray a nie TrackLift-a ten ostatni może być i pomalowany na zielono i pasować do JD z tym że pewnie jednak JD nazywać się nie będzie

-kolega marketing "szeptano-negatywny" uprawia ?-tutaj ośka tam spalanko-Casik ruleez ?biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No jasne że rules :D a na poważnie to o osi to tu na forum przeczytałem że ktoś pisał że tak naprawiał jak natrafię gdzie to było umieszczę link a co do ładowaczy to kolego cóż jeżeli nie mam racji (mam zdjęcie które kolega zrobił w fabryce TracfLift i były spaletowane zielone ładowacze ale rzeczywiście jelenia na nich nie dostrzegam)

TO WYCOFUJĘ TO CO NAPISAŁEM. ZETOR NIE PRODUKUJE ŁADOWACZY DLA JOHNDEERE.

Uważam że to wystarczy nie muszę chyba dawać ogłoszenia w telewizji.

I obiecuję poprawę będę pisał opinie tylko wtedy gdy będę miał dowody na piśmie;)


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Howgh biggrin.gif -ja też pewnie miałbym wiele do powiedzenia (napisania)-ale staram się nie pisać niesprawdzonych informacji-z prostej przyczyny-nie chcę stanąć przed sejmową komisją śledczą i zostać gwiazdą telewizji biggrin.gif-a tak poważnie uważam że powinniśmy tu umieszczać rzetelną jak najbardziej obiektywną wiedzę a jak mamy napisać subiektywną ocenę (taka też czasami bywa całkiem obiektywna biggrin.gif ) to podkreślajmy to że to jest IMHO etc.Amen biggrin.gif .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

To nie porównanie :D swojego czasu TrackLift robił dla Johndeere ładowacze (całe palety zielonych leżały w fabryce :) ) jak teraz nie wiem ale myślę że podobnie;d

Most w którejś serri jelenia to ten sam co w Proximie(to pewne bo wiem że ludzie zwolnice naprawiali zetorowskimi częściami)

 

Co więcej pragnę przypomnieć iż ten sam most występuje w Case Cs Pro:P a ponadto w Claas Axos, najnowszym McCormik CX, Farmtrac 690 DT, JD 5G, MF 3600, Claas Elios, Steyr 9000 MT i jeśli ktoś mógłby spojrzeć dla świętego spokoju co tam pisze na tabliczce znamionowej na prawej stronie przedniej osi w Fendt serii 300 Vario bo moja pamięć ulotna bywa:lol: bym był wdzięcznyB)

Jeśli o jakimś modelu zapomniałem byłbym wdzięczny jeśli ktoś by podał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

I jakie dokładnie ma oznaczenie ta oś ? 20.16 czy 00.16-a może @adikpl znasz różnice między tymi konstrukcjami ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

A czym się mogą różnić (farbą:D): zapewne niewiele. Bo nie wieżę w to żeby dla każdego odbiorcy zmieniać konstrukcję albo prowadzić inną linię produkcyjną, i ciekawe dlaczego diler Case'a wie o tym że Jd 5R są naprawiane częściami od Zetorów, dziwne trochę, bo może troszkę tańsze części?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

No nie o farbę mi chodziło-wyglądem też się różnią-tej która jest u mnie 00.16 nie mogłem znaleźć na stronie Carraro (może pamiętasz-parę lat temu też o tym pisało się na AF)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Wiem że miały mosty ZF-ale było z nimi ponoć coś nie teges (mam zresztą takie dziwne podejrzenie że Carraro przejęło część ZF-przynajmniej tą odpowiedzialną za produkcję osi).No ale mi chodzi o te nieszczęsne 00.16-tak jest u mnie na tabliczce i oś ta różni się od 20.16.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uiop86    0

Ma ktoś może jakieś propozycje poza tymi już napisanymi?

Myślałem też o Farmtracu 7100 nawet dostałem wstępną cenę ale nie wiem zbyt dużo o tym ciągniku może ktoś ma jakieś informacje na jego temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3502PL    2

fc 7100 to nowy model fc , jest to oszczędny ciągnik , 4 cyl. Perkins , przekładnia typu powershift 32/15 40km/h , podnośnik 4900kg , w standardzie jest klima i możliwość zamontowania TUZ i WOM , EHR w standardzie , przednia oś Carraro , kolego powiedz jaką dostałeś cenę na tego fc , a kolego myślałem o ursusie 8024 (110KM)?


www.agromarchobrzany.pl.tl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uiop86    0

Cena do jakiej się przymierzają to 127000 netto, ale do sprzedaży wchodzi on dopiero w lipcu. Kolego nie wiesz jaki tam jest rewers? Możesz coś więcej napisać i tym ursusie jaka jest jego cena i w ogóle co to za ciągnik.

Edytowano przez robertbara
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3502PL    2

jest to nowy model ursusa (8024) ma on 110KM ma on silnik PERKINS 1104D-44TA, EURO IIIA (81kW) 4cyl. poj.4.4l , zbiornik paliwa 180l , skrzynia 12/4 , 4wd , układ kierowniczy hydrostatyczny ,udźwig podnośnika 4500 kg , prędkość max 40km/h , WOM (obr./moc) 540 i 1000 obr./min, niezależny , wydatek hydrauliki 62l/min , 4 wyjścia hydrauliczne , instalacja pneumatyczna dwuobwodowa , EHR , intercooler , koła przód / tył 380/70R24 / 480/70R34 , rozstaw osi przód / tył 1500 mm , zaczepy transportowe górny transportowy, automatyczny , wymiary: dł./ szer./ wys. 4300 / 2000 / 2750 mm , masa własna 4100 kg i on będzie miał tą nową maskę bez tego "garba z przodu " a ceny jeszcze nie ma


www.agromarchobrzany.pl.tl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uiop86    0

Ma ktoś może jeszcze jakieś pomysły może John Deere 5100m też jest w podobnej cenie. Który z nich mniej spali wspomniany John czy Valtra A92 czy może Same explorer 100?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj