MICHAEL32

John Deere 6330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Piters182    29

Ale tak chyba na 1 miejscu to będzie Michelin później Telleborg i póżniej Conitnetal, czy inaczej uważacie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Kiedyś robili testy tych opon. Michelin miała największy komfort jazdy, Vredestein największy uciąg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deere2140    21

A Goodyear zarąbistą wytrzymałość , tak dla przykładu u mnie w Bizonie od 72' roku chodzą ..


Moja potęga : John Deere 2140 i Zetor 7211
John Deere...Niezawodność jest naszą Siłą
Nothing Runs Like a Deere and Zetor ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kristaps    7

Ludzie chcieli by mieć tylko takie problemy. Michelin, Trelleborg i Conti wszystkie są dobre, jedz zobacz i porównaj wygląd zewnętrzny i które ci się bardziej podobają to je wybierz. Wg. mnie najlepiej wygląda Trelleborg.


,,Unia Europejska jest instrumentem Niemieckiej hegemonii w Europie.'' Margaret Thatcher

Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SOKAN    13

Jak dla mnie to obojętnie jakie mogą być, oczywiście poza BKT bo i na takich John Deere potrafi przyjechać. Jest jeszcze Firestone choć bieżnik czy protektor (jak kto woli) moim zdaniem jest nie ciekawy.

Co do BKT, widział ktoś JD na takich oponach. Jestem ciekaw jak się sprawuje taka opona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    4938

Czy jest sens wybierania konkretnej marki opon skoro wszystkie na których te ciągniki przyjeżdżają są dobre? O ile dobrze pamiętam to jeżeli wybieramy konkretną markę opon jest wtedy ileś tam € dopłaty. To już lepiej te pieniądze zainwestować w coś co bardziej się przyda niż wygląd wizualny opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SOKAN    13

Dopłata do konkretnej opony jest i jest ona uzależniona od marki. Ja dopłacałem do goodyear nie pamiętam ile dokładnie była dopłata ale była spora kwota. I stwierdzam że nie warto robić dopłaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Dlatego ja wstępnie jestem zdecydowany na 'tanie' Continentale ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    29

Ja jak brałem Claasa Ariona to chciałem Micheliny bo nie widziały mi się te Coninentale, i diler mi powiedział albo robię dopłate, nie chce skłamać ale coś koło 2500zł i będą na 100 % Micheliny, albo zaryzykuje i może się poszczęści i założą mi Micheliny w Fabryce niż jakoś inną markę. I tak się stało, przyjechał na Michelinach. Znajomy kupił taki sam ciągnik i na Coninentalach i taki jakiś płytki bieżnik w dodatku o wzorze bieżnika jak w C-360. Co prawda jak by wypadło kupić nową oponę kiedyś to na pewno będzie duża różnica cen między tymi markami. Ale już w jak bym brał JD i pewnie 2 raz by się tak nie poszczęściło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kissmy...    67

orientujecie się, który bezpiecznik odpowiada za wyświetlacz i wskaźniki (obrotomierz i prędkościomierz) w wersji comfort?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SOKAN    13

@kissmy przewertowałem instrukcję obsługi (dział bezpieczników i przekaźników) i nic na ten temat nie znalazłem. I najprawdopodobniej będzie to bezpiecznik oznaczony jako (zespół przyrządów)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kissmy...    67

dzięki sprawdzę go, bowiem po instrukcji ciężko którykolwiek typować

 

to był on - bezpiecznik od zespołu przyrządów - 8 w drugim rzędzie

Edytowano przez kissmy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian23199    0

witam mam do wybrou claas arion bodajze 530 (110km) lub 6330 i nie wiem co wybrac claasa czy johna chodzilby na 30 ha prasa + rotor agregat talerzowy+wał packera i siewnik plug obrotowy 4*45 unia

chodza pogłoski ze john stracil na jakosci ale czy to prawda ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SOKAN    13

dzięki sprawdzę go, bowiem po instrukcji ciężko którykolwiek typować

 

to był on - bezpiecznik od zespołu przyrządów - 8 w drugim rzędzie

A tak z ciekawości. W ciągniku 4 czy 6 garowym. Bo tak generalnie to jest ciekawy temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kissmy...    67

4, ale sprawdzę też w 6 (w 6 jest identycznie 8 w 2 rzędzie)

Edytowano przez kissmy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek29    0

Siema. Mam pytanie do właścicieli JD 6330 jak się spisuje ile pali oraz wady i zalety.

Połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    4013

nie prosciej zapytac pod fotkami lub napisac do kogos na priv?? tworzycie te tematy na potęge


..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lexion1012    1
Dnia 21.10.2011 o 21:25, DanielFarmer napisał:

6330 duzo nie pali jak się trzyma obr 1400-1800orb/min Mi w orce spalił poniżej 10L na ha a hektar robiem w miej niz godz więc wolno nie orałem i takie spalanie to dla mnie rewelacja

A w innych pracach typu transport, uprawa, siew ile Ci pali ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Przemekk94
      Witam. W John Deere 7810 nagle przestał działać wałek WOM, cewkę już wymieniłem i nadal wałek się nie chce załączyć. Jaka może być przyczyna? 
    • Przez dymek1983
      Witam wszystkich. Mam problem z moim 6830 comfort otóż przestał odpalać, nie załącza kontrolki od świec dodatkowo po włączeniu świateł włączają się od razu awaryjne. Podmieniane czujniki na pompie, listwie, sprawdzona pompka wstępna, przekaźniki, bezpieczniki itd. Miał ktoś podobny przypadek? Możecie coś doradzić. Pozdrawiam o z góry dziękuję.
       
    • Przez Damiano09872
      Witam, posiadam John Deere 6230 Premium, ostatnio przestał działać mi hebel, wiec ominąłem go i od tego momentu wyskakuje mi błąd DTI 444.04. Co może być przyczyna ?
    • Przez ejczbio
      Witajcie. John deere 6230 5300godzin. Wczoraj przy pracy z agregatem zaczęła się zapalać kontrolka przegrzanego oleju hydraulicznego(po ostygnięciu zapala się ponownie po 15min pracy), pod korkiem zauważyłem spieniony biały nalot. Ogólnie czas wymiany oleju minął jakiś czas temu... Czy coś poza wymianą oleju i filtrów sugerujecie sprawdzić? Przytkana chłodniczka oleju? Woda w układzie? 
      EDIT: 
      Po wymianie wszystkich 3 filtrów i oleju traktor hula bezproblemowo. 
    • Przez zyz1o
      Witam tak jak w temacie jak ruszam ciagnikiem i daje w pedal to slychac taki dziwny dziwiek jak by z okolic wentylatora jak jak by szumienie glosne albo piszczenie nie jest to ciagle, najczesciej pojawia sie ten dzwiek jak sie ciagnik rozpedza i ma wysokie obroty albo pod obciazeniem jak sie daje ostro gazu ? nawet nie wiem jak to zdiagnozowac skad to doklanie jest moze to byc wiskoza ???
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj