MICHAEL32

John Deere 6330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
SOKAN    13

zastanawiam się jak TLS sprawdzał by się w lesie i w ogóle jak JD w lesie by sobie radził co wy na to ???

TLS załącza się przy pewnej prędkości, tak więc jak do transportu to oki. ale jak do jakiegoś wyciągania to nie wiem czy warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SOKAN    13

Zerknij sobie.

Ja mam 6330 Comfort z przednim tuz-em, i jeśli nie mam zawieszonego obciążnika na przodzie to się jeździ byle jak, ale jak zawieszę 400 kg to już się pływa po drodze.

Mój odnośnik

Edytowano przez SOKAN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macinol    0

Słuchajcie, mam takie pytanie. Czy są wersje 6330 premium 105 KM? Bo w rolbracie mówili że nie ma takich. Że 105 są tylko classic i comfort. A 6330 premium mają chyba jak dobrze pamiętam 120 KM. Nawet tak na ich ulotce-cenniku było. O co w tym chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekgizio    4

danielhaker --> w pługu, agregacie ścierniskowym albo agregacie biernym, broną, włóką, ma te 120KM?

Albo jak rusza z pola z przyczepą to też?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DanielFarmer    1377

6330 duzo nie pali jak się trzyma obr 1400-1800orb/min Mi w orce spalił poniżej 10L na ha a hektar robiem w miej niz godz więc wolno nie orałem i takie spalanie to dla mnie rewelacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pabloooo    124

6330 duzo nie pali jak się trzyma obr 1400-1800orb/min Mi w orce spalił poniżej 10L na ha a hektar robiem w miej niz godz więc wolno nie orałem i takie spalanie to dla mnie rewelacja

 

 

 

to z jaką prędkością orzesz, na jakim wielkim kawałku, jaka klasa bonitacyjna ziemi i jak głęboko i z jakim pługiem???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kipper    1

Jezeli JD duzo pali to ja jestem jakis dziwny-.- Mam JD 6430P, z piatkami zagonowymi kvernelanda przy jezdzie 11 km/h spala malo, na hektar wychodzi trochę więcej co lampo 70. ziemia co prawda slaba - piachy... Ale jezeli chodzi o spalanie przy lekkich pracach w obejsciu, to jest to bardzo niskie spalanie w granicach 4-6l/h smile.gif jezeli umie sie operowac gazem, to ciagnik duzo nie spali. Wiadomo jak ktos kto jezdzil silnikami z charakterystyka stara, tzn. pelna moc przy 2200 obrotow i wiecej, i tak samo jezdzi nowym to spali 20 na godzine. Ale jezeli w orace stosuje sie MAX 1800 obr to ciagnik duzo nie pociagnie smile.gif I TO NIE JEST PRAWDA, ZE JD DUZO PALA.

Jezeli chodzi o komfort to jest wysoki. TLS to jest super sprawa. JD bez naklejki premium bym w zyciu nie kupil, wolabym DF'a czy inny jakis ciagnik, ale z pelna amortyzacja(tzn. os i kabina).

 

Pozdrawiam smile.gif

Edytowano przez Kipper

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek
JD bez naklejki premium bym w zyciu nie kupil, wolabym DF'a czy inny jakis ciagnik, ale z pelna amortyzacja(tzn. os i kabina).

 

Podaj argumenty przemawiające za dołożeniem ok 50 tys zł do tej naklejki ??? 4 zawory na cylinder- owszem, ale co jeszcze ?

Edytowano przez murtek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macinol    0

Lepiej kupić JD 6330 czy 6230 Premium? Bo chyba w tej samej mocy są mniej więcej. Mam ograniczenie odgórne do 105 KM (ARiMR)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kipper    1

Lepszy komfort, lepsza jakosc wykonania wnetrza. Latwiejsza praca(jezeli sie kupi HMS, ktory nie jest chyba dostepny w zwyklych wersjach[prosze o podpowiedz tego kto wie]) i chyba automatyka przekladni jest tylko w premium? To jest baaaaaardzoooo przydatnal funkcja w transporcie :) z tego co wiem od serwisanta jd, to premiumki sa mniej awaryjne. Igolem po swoim jasiu nie moge tego stwierdzic, bo mialem juz dwie awarie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Jeżeli HMS można wstawić do mojego 5020 to do większego tym bardziej chyba ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Napisałem że można wstawić a nie że mam :D -wg. instrukcji to całkiem sporawo funkcji można zaprogramować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekgizio    4

A nie powiedzieli ci tego jak go odbierałeś? Musiałeś przejść takie szybkie przeszkolenie w zakresie obsługi.

Ciągnik jest na oleju z tzw docieraczami czyli w oleju są jakieś substancje cierne. Przez pierwsze 100mth ciągnik trzeba docierać na wyższych obrotach i przy mniejszym obciążeniu silnika.

Czyli np u mnie pierwszą robota było głęboszowanie i orka. Obroty 1800-1900 i o bieg niżej niż da radę.

Na pierwszym przeglądzie zmieniają olej na normalny bo na tym byś zatarł silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korbi555    70

Haha :lol:

My byliśmy nastawieni na 6330 Comforta lecz coraz bardziej boimy sie go kupic poniewaz wszyscy tak gadaja o tym wysokim spalaniu a u nas miał by być ciągnikiem głównym, lecz ziemie mamy bardzo lekkie w uprawie wiec myśle, że z maszynami którymi bedziemy dysponować bedzie miał bardzo lekko, wiec chyba bedzie trzeba pomyśleć o czymś innym bardziej ekonomicznym :(

Edytowano przez korbi555

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ejczbio
      Witam, mam pytanie chyba bardziej do serwisantów, ale może i nie tylko. Chciałbym wyłączyć włączanie przedniego napędu przy wciskaniu hamulca, ponieważ uważam to za najbardziej debilny patent w moim ciągniku (6230) Wg. mnie to powinno działać dopiero przy prędkościach większych niż 10km/h W sumie nie mam pojęcia jak to rozwiązać, czy wpiąć się gdzieś w układ elektryczny, np. za czujnikiem który jest odpowiedzialny za włączenie napędu po wciśnięciu hamulca i zastosować włącznik ON/OFF?
      Jak myślicie, da się coś z tym zrobić?
    • Przez Omniq
      Witam,
      Posiadam instrukcję serwisową do JD 7430 i 7530 Premium. Instrukcja w języku angielskim w formacie PDF, nie skan książek tylko porządny pdf. Mogę się podzielić gdyby ktoś potrzebował
       

    • Przez dawwro03
      Witam mam problem w ciągniku john deere 6430 premium z tlsem. Dokładnie chodzi o to że zaraz po odpaleniu ciągniku gdy oś ustawia się do swojego poziomu( jest ustawione na auto) nie podnosi płynnie ale mocno szarpie ale da się przełączać między funkcjami( auto, max, manual) i na wszystko reaguje ale zawsze szarpie. po jakimś czasie wyskakuje błąd ( TSC 523976.04) i już nie da się nic zrobić to znaczy przełączać miedzy tymi funkcjami. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu traktora wszystko jest ok oprócz szarpania, ale po jakimś czasie znów to samo. Traktor mam od nie dawna więc nie za bardzo wiem co by mogło być problemem. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi. 

      20240308_170545[1].heic
    • Przez Deny
      Cześć,
      czy miałby ktoś manual serwisowy w formie pdf do JD 7530 którym mógłby się podzielić?
    • Przez Johny7430
      Witam, mam problem z ciągnikiem JD 7430 po wyskoczeniu komunikatu ecu 84.31 "ograniczona prędkość drogowa" traktor przestaje jechać po usunięciu komunikatu traktor pracuje dalej lecz po kilku minutach jest to samo. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj