Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

jak tu jakiś czas napisałem że powinni mieć max 3-4 modele, to nie zjeść chcieli że im więcej tym lepiej, bo każdy może sobie wg. własnych potrzeb wybrać

przecież może być model 80KM, i do niego dłuuuga lista dodatków, a nie że lusterka w innym kolorze i szyberdach i już bach nowy model, w kolejnym felgi w innym kolorze i nowe światła i już bach kolejny model....

  • Like 1
Opublikowano

zapraszam obrońców Ursusa do wypowiedzi ;) 

im mniej tym lepiej i jakość wyższa. weźmy na tapetę najchętniej wybieraną markę w Polsce.

New Holland, ale tak na prawdę to cały koncern CNH.

mają tylko kilka silników:

1. 2,9l R3 55-75 KM

2. 3.4l R4 75-117

3. 4,5l R4 100-145KM z EPM 175KM

4. 6,8l R6 145 - ok 200+ dalej już nie wymieniem 

5. 8,7l R6 250- 435KM

6. 12,9l R6400-600 KM

do tego 6-7 skrzyń biegów 

mamy ok 15 modeli ciągników w setkach konfiguracji. 

teraz bieżemy z tego 2 silniki 3,4 i 4,5l  oraz 2 skrzynie biegów DualCommand i ElectroCommand i mamy rynek zaspokojony. nie znam danych ale myśle, że 50% ciągników schodzi na tych 2 bazowych podzespołach

Opublikowano

Poprzednia 60-ka była kilka tyś. tańsza od 80-ki. Bardziej opłacało się więc dorzucić kasy i wziąć mocniejszego. Nowa 60-ka jest tańsza od poprzedniej i może znaleźć więcej nabywców. 

Mała liczba modeli dla nas byłaby na rękę, ale jak by wyglądał "producent ciągników" z 4 modelami w ofercie? NH na podobnych podzespołach oferuje kilka różnych mocą ciągników. Wybór jest szeroki. Teraz Ursus może opierać się tylko na Carraro. A z tą transmisją nie opłaca się produkować ciągników poniżej 75 KM, a niedługo poniżej 85 KM. Więc chcąc oferować mniejsze ciągniki muszą kombinować z azjatyckimi produktami.

Opublikowano
17 godzin temu, MARTINEZUrsus napisał:

Mam świetny przykład wspaniałości eurokołchozu. ACTA 2! Wiem, że obejmuje tylko internet, jednak jest to ograniczenie wolności słowa, czyli że teoretycznie za niedługo może się tak stać, że nikt nie wymieni swoich poglądów na tym forum, bo będzie to ocenzurowane. 

Taaa, w pełni turecki. Radzę poczytać przed wypowiedzią. 

A silnik nie z Iranu, bo Deutz lub Perkins.

Życzę szczęścia, jeśli wierzysz we wszystko, co piszą...

Opublikowano
7 godzin temu, sumek666 napisał:

poszukaj mi grupę docelową dla tego modelu ;)

gospodarstwa 15 ha? 

Nie wiem kto ma kupować takie modele, ale chyba zapotrzebowanie jakieś jest, bo Zetor zrobił identycznie, jak Ursus, a i reszta producentów ma w swojej ofercie mniejsze modele.

7 godzin temu, bratrolnika napisał:

@XMK13 a zobacz, Golfa IV produkowali z mocą od 75KM do 241KM, i nikt ich inaczej nie nazywał, to że jest jeden model nie oznacza że musi mieć wielu rożnych opcji-dodatków, konfiguracji

Przecież w ciągnikach jest inaczej. Inna moc, inny model. Ursus mógłby robić jeden model, ale w 10 mocach i już by to jakoś wyglądało. Jednak z Carraro tak się nie da.

Opublikowano
8 godzin temu, bratrolnika napisał:

@XMK13 a zobacz, Golfa IV produkowali z mocą od 75KM do 241KM, i nikt ich inaczej nie nazywał, to że jest jeden model nie oznacza że musi mieć wielu rożnych opcji-dodatków, konfiguracji

@sumek666 ta najnowsza C360 to tylko gospodarstwa warzywnicze, i ewentualnie komunalka

Nawet goście z Ursusa napisali, że ta 60-tka to jako zwinny, mały ciągnik do komunalki i sadownictwa. 

Opublikowano
8 godzin temu, XMK13 napisał:

 

Przecież w ciągnikach jest inaczej. Inna moc, inny model. Ursus mógłby robić jeden model, ale w 10 mocach i już by to jakoś wyglądało. Jednak z Carraro tak się nie da.

Chodziło mi o porównanie, a nie robienie jednego typu ciągnika o mocy różniącej się o 150KM, można zrobić ciągnik 100KM, elektronika zdusić go do 80KM, i ta sama elektronika zczipowac go na 120KM, niczym się nie różniący, co najwyżej ilością obciążników i wielkością kół, opon. Do tego bogata lista dodatków co komu tylko na myśl przyjdzie, i tyle

Opublikowano

Przecież tak robili ten sam silnik praktycznie siedział w  c380 i 11054, skrzynia była inna ale chyba to nie logiczne by było żeby modele te się tak samo\nazywały, czyli 11054 z 110km miał by się nazywać c 380?😀

  • Like 1
Opublikowano
9 godzin temu, swat24 napisał:

Przecież tak robili ten sam silnik praktycznie siedział w  c380 i 11054, skrzynia była inna ale chyba to nie logiczne by było żeby modele te się tak samo\nazywały, czyli 11054 z 110km miał by się nazywać c 380?😀

ale miały inną skrzynię, więc to inne ciągniki

nikt nie mówi że muszą nazywać się C-380...

Opublikowano
26 minut temu, MARTINEZUrsus napisał:

@XMK13 To trzeba im przyznać, że dzięki licznym wpisom o splaszczeniu dachu na AF, w końcu to zrobili. 

To samo można powiedzieć o podłodze która była wykonana z gumy, którą można było kupić w każdym sklepie z częściami.

Opublikowano
5 godzin temu, sumek666 napisał:

Macie jakieś potwierdzenie tego?

Producent się nie przyzna. Więc dowodów nie ma. Jednak wiele rzeczy poruszanych na forum znajdywało odzwierciedlenie w następnych modelach Ursusa. Filtr, wykładzina, podsufitka, plastiki, dach i chyba sterowanie podnośnikiem z tyłu ciągnika. Nie wiem co jeszcze?

Opublikowano

Sporo tych zbiegów. Na forum wałkowało się, że podsufitka powinna być materiałowa, a była gładka. I nagle pojawiła się materiałowa w ciągnikach. To na forum znów podniosły się głosy, że się brudzi i lepsza była ta gładka. No i jest gładka. Jak więc wyjaśnić tą chwilową zmianę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v