Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
@Martinez odpuść trochę z tym Ursusem. Też jestem jego fanem. Dopóki Vigus minimum z rok na polu nie pojeździ to będzie takie przewidywanie przyszłości. Pozdro. dla fanów Niedzwiadka. Nie dla Zatora:)
  • Thanks 1
Opublikowano
Jak najbardziej można i trzeba. To co teraz robią to jakaś pomyłka, a Wy jesteście ślepi. Jestem ciekaw jak by jeden z drugim nabyli taki nie dopracowany ciągnik. Ursus w tym momencie nawet nie jest wstanie konkurować z Zetorem. Zetor nie jest jakiś nie wiadomo jaki najlepszy, ale ma lepszą ofertę od Ursusa - bogatszą. Ursusa można porównać do Farmtraca, Farmera, Hattata (Arbos ma lepszą nieco ofertę, Crystal Orion też tyle że ich ciągniki mają mało atrakcyjny design). Ursus za dużo by chciał naraz. autobusy, samochody elektryczne... przesada powinni skupić się na ofercie dla rolnika a nie dziesięć rzeczy naraz i każde takie 2/10. Autobusy tak czy inaczej nie są naszego projektu. Wszystko kupują od innych a później wychwalaja że nasze. Tak jak Ursus C-335 B i 350 B "B" - jak Branson. 10014H "H" - jak Hattat. Proponuję zacząć trzeźwo myśleć 😉 i czekać cierpliwie na efekty.
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

@Adrian_URSUS_1999 Ale w jakim sensie niedopracowany? Bo jeżeli mówisz o jakości, to niekoniecznie (jakbym kupował) muszę trafić na bubel. Natomiast jeżeli mówisz o niedoróbkach i ergonomii, to się zgadzam w 100%.

Co do ich inwestycji, to owszem, jest ich za dużo, bo faktycznie, gdyby się skupili tylko i wyłącznie na rolnictwie, to już by mieli to co Zetor (w sensie ten stopień rozbudowana oferty, że tak to ujmę).  

Poruszyłeś tutaj kwestię ciągników licencyjnych Ursusa. Hmm, czy modele z literką B jakoś szczególnie wychwalają? Raczej nie. Nawet na stronie Ursusa jest na to pewien dowód. Napisali, że ich mała masa i niewielkie rozmiary pozwolą na mały promień skrętu podczas zawracania i że nadają się zarówno do prac w sadownictwie, jak i ogrodnictwie, i tyle. Nie znalazłem tam chamskich wstawek, typu wspaniały i mocny, w 100% polski. Z pewnością wychwalają swoje modele, przez nich zaprojektowane i przez nich w całości wyprodukowane w Lublinie.

Seria H: też ją wspomniałeś. Tyle tylko, że na szczęście już tego nie sprowadzają. Też mnie wkurzało, jak na takim czymś widniał napis URSUS.

Ps Nie porównuj pod żadnym pozorem Ursusa do Farmera, bo jest przepaść pomiędzy tym syfem a Ursusem.

Edytowane przez MARTINEZUrsus
Opublikowano
12 minut temu, MARTINEZUrsus napisał:

@Adrian_URSUS_1999

Co do ich inwestycji, to owszem, jest ich za dużo, bo faktycznie, gdyby się skupili tylko i wyłącznie na rolnictwie, to już by mieli to co Zetor (w sensie ten stopień rozbudowana oferty, że tak to ujmę).  

 

ho ho ho, to jak wg. ciebie w parę lat dogonią Zetora, to pewnie w 2025 będą większą potęgą od JD....

a błędy trzeba wytykać, nawet jeśli tu nie zaglądają, to może któryś z potencjalnych nabywców to przeczyta, i będzie wiedział na co zwrócić uwag przy zakupie

 

Opublikowano
przede wszystkim w pierwszej kolejności trzeba zwrócić uwagę u kogo się kupuję ciągnik. Czy dany "autoryzowany dealer" zapewni odpowiedni serwis, czy ma magazyn z częściami i "kumatych" serwisantów. Po drugie ergonomia komfort i dostępność do punktów obsługi codziennej/serwisowej ciągnika. po trzecie, czwarte, piąte cała reszta design itd. Przy zakupie Ursusa trzeba uważać przede wszystkim na sprzedawcę i serwis. Do C-380 ciężko trafić odpowiednie sprzęgło (jak nawali) od majora nie do pasuje bo inny silnik. Jest kilka różnych typów a przez to, że zmieniają w kółko jednostki to są różne...
Opublikowano
2 godziny temu, bratrolnika napisał:

ho ho ho, to jak wg. ciebie w parę lat dogonią Zetora, to pewnie w 2025 będą większą potęgą od JD....

a błędy trzeba wytykać, nawet jeśli tu nie zaglądają, to może któryś z potencjalnych nabywców to przeczyta, i będzie wiedział na co zwrócić uwag przy zakupie

 

Może i błędy trzeba wytykać, ale ja napisałem, że gdyby się skupili, albo skupiali cały czas na urządzeniach na potrzeby rolnictwa, byliby na równi z Zetorem. Chłopie, przeczytaj najpierw do końca dany komentarz, zanim coś napiszesz :)

 

@Adrian_URSUS_1999 Jeżeli chodzi o ergonomię i inne rzeczy, które napisałeś, to w 100% się z tym zgadzam. Akurat Ursus z Lublina ma w większości takich dealerów, że niech ich szlag trafi (oczywiscie nie wszystkich).

Opublikowano

Wiecie dlaczego nie skupiają się na ciągnikach rolniczych tylko łapią co mogą i robią tak samo jak te ciągniki? Kasa, kasa i jeszcze raz kasa, oczywiście z dotacji.

Oczywiście to normalne, jeśli się daje to się bierze ale oni nic z tej kasy nie zrobią bo to firma handlowa, z korzeniami handlowymi i takim tokiem myślenia.

Istnieją tylko dzięki projektowi rządowemu, skończy się Afryka i Ursus się zakończy. 

Możecie wypisywać o mojej pesymizmie, wrogim nastawieniu, niepatriotycznym podejściu - nic to nie zmieni w stosunku do tej firmy opartej na ściemie. 

Co do jakości, to niedoróbki i błędy montażowe są oczywiście do tego zaliczane. Co z tego, że silnik i skrzynia będzie latami pracować bez zarzutu, jak w tym czasie pierdoły typu linka odbiorą Ci ochotę do dotykania tego ulepu. 

  • Like 1
Opublikowano

@akmaly Polmot ma w nazwie Holding, czyli to, co wspomniałeś. Tutaj pierwszy raz się z tobą zgodzę, Polmot zajmował się kiedyś (zanim kupił Ursusa), dystrybucją różnych produktów. I to im zostało do dziś, bo faktycznie, pakują się w różnorodne inwestycje, tak jak dawniej to robili, dystrybuujac produkty z zagranicy.

Co do zapowiedzi, ja już się przyzwyczaiłem, że jak coś mówią/zapowiadają, to pojawi się to minimum po kilku latach, albo jeszcze lepiej. Tak to mogę określić, bo jest to dosłownie zgodne z przytoczonym wyżej przysłowiem. :)

Aha, jeszcze jedno, @akmaly. Chyba zapomniałeś, że weszli na rynek chiński, a to już jest grubsza sprawa i nie obejmuje tego żaden projekt rządowy.

Opublikowano
Dnia 26.08.2018 o 16:23, Ursusc385 napisał:

Ty jesteś śmieszny człowieku, kolejny obrońca od siedmiu boleści co ten ciągnik tylko na zdjęciach ogląda ;) Widzę codziennie ten ciągnik, często pracuje z nim na jednym polu, i niestety często zdarza mi się nim pracować (niestety bo jest w ch*j niewygodny) także mam prawo wyrazić o nim swoją opinie i zbytnio nic Ci do tego ;)

A, w którym miejscu ja bronię Ursusa. Mówię tylko, że wyrokowanie o tym czy jakieś ciągniki są dobre czy nie na podstawie filmów na yt albo opinii sąsiada jest śmieszne. 

 

Zresztą  prędzej posłucham opinii kulawej kury nioski niż twojej, po tym jak się pochwaliłeś jak dbasz o ciągniki (farmtraki zdaje się). Także wyrazy współczucia dla tego Ursusa, że nim taki lebiega jeździć musi.

  • Like 1
Opublikowano

@jacus Zarajczyk to zgłosił, bo ktoś prawdopodobnie z MSZ sfałszował notatkę dot. tego spotkania. I miał do tego jak najbardziej prawo. Poza tym nie samą Afryką Ursus żyje, mają jeszcze Chiny, w które powoli zaczynają wchodzić. Mają sporą sprzedaż krajową, przypominam, lipiec br 85 szt. Jak wejdzie Vigus, to też powinno im pyknąć trochę klientów. 

Koniec bajki o polskich ciągnikach: raczej nie. I ja tutaj nie chcę wychwalać teraz Ursusa, tylko chcę Ci udowodnić, że tkwisz w błędzie. A oni potrafią sami zainwestować, bo wcześniej się tylko i wyłącznie tym zajmowali (wcześniej, czyli przed przejęciem Ursusa).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v