adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Marcinu83    1

Zmień jeszcze spręzyne  w korektorze , wtedy zobaczysz róznice.

O którą sprężynę chodzi coś trzeba odkręcić w pompie żeby się do niej dostać i jaką sprężynę inną kupić jakąś uniwersalną czy od czegoś innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Ogólnie młody zrobił oprowadzenie po gospodarstwie i wszystkie nowe maszyny ma polskie. Ciągnik, prasa, rozrzutnik, beczkowóz, pług, agregat, kosiarkę, zgrabiarkę... Żeby wszyscy tak myśleli to byśmy mieli fabrykę maszyn w każdej wsi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kajtek_1    13

Byłem wczoraj w POM augustów rozmawiałem ze znajomym handlowcem jest już dostępny c-385 power z rewrsem EH. Cena coś koło 170 000 dokładniej nie wiem bo się nie dopytywałem. Drogo za to można kupić case farmala albo nh t4. Podobnie kosztuje farmtrac 690 DT PWR z rewersem i skrzynią 24/12 u Agroszczuki w Ełku podali mi cene 179 568 brutto

Edytowano przez Kajtek_1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1157

Za tą kasę już można wyrwać taką zachodnią używkę z młodym przebiegiem, a ludzie dalej patrzą na ten badziew ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kajtek_1    13

Drogo ale robienie składaka na zachodnich częściach kosztuje tylko ciekawe jak ze spasowaniem tych części. Bo do tej pory to różnie bywało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    60

Za tą kasę już można wyrwać taką zachodnią używkę z młodym przebiegiem, a ludzie dalej patrzą na ten badziew ;)

Taaa zachodnia jakość w tym przedziale mocy to bajki... Sam mam zachodniego pomocnika (agroplusa) kolega ma case jx i to nie ma nic wspólnego z tą jakością którą te same koncerny prezentowały wcześniej. Widzę to porównując do agrotrona którego od nowości mam już 12 lat. 

Edytowano przez Agrotron155

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Co Ty trollowi tłumaczysz. Znajomy inżynier opowiadał o takich, co w latach 90 na targach lecieli do zachodniego szmelcu, podnieceni tymi cudeńkami techniki  a dzisiaj chcieliby kupować polskie bo się na tamtych rarytasach poznali. Przez takich typów jesteśmy tu gdzie jesteśmy. Większość produkcji maszyn leci do Niemiec, Francji, do USA wysyłają polskie maszyny itd, ale wiadomo że polskie to gówno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1157

Chłopcze kto Ci sie w ogóle pozwolił wypowiadać ? Nie masz tego szmelcu, a namawiasz innych na zakup tego... Co lepsze Ty nie masz żadnego sprzetu. Także Twoim zdaniem można se tyłek podetrzeć bo tylko tyle jest warte ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Ty też nie masz tego szmelcu, a najwięcej ciebie w tym wątku. I nikogo nie namawiam. Wskaż taki post gdzie namawiam. Żebyś jeździł Fendtem to bym to rozumiał. Ale połowa rynku to Zetorki, mechaniczne NH, agroplusy bez kabiny i złożone w Indiach Jelonki, więc się tak nie sadź.

Żadne cudo te Ursusy. Zwykłe ciągniki z niewysokiej półki cenowej. Tyle.

Ale jak coś się ma swojego, to chyba warto się z tego cieszyć i docenić, że poza rozwalonymi i oddanymi Niemcom cukrowniami, oddanej FMŻ i połowie przemysłu ktoś jednak próbuje iść do przodu. Żeby było na zwrot akcyzy za paliwo rolnicze bo zapłacą podatki w kraju.

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

I jakoś nie widać, żeby się produkował w wątkach Farmtraca albo Zetora i pisał jakie to gówno. Mimo, że wszystkie małe ciągniki wszystkich prawie marek to to samo. Mechaniczna skrzynia z rewersem, ewentualnie EH, takim czy innym silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

Dobra chłopaki spokojnie ma co ma ma takie zdanie jakie ma nikt tego nie zmieni ciekawi mnie czy ursus pokaże na agri technice ciągniki na transmisji vigus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Tak się dzisiaj robi. Skoda, VW, Seat, Audi to samo. Nissan działa z Renault. Peugeot z Citroenem. Dostawczaki Fiata i Citroena niczym się nie różnią bo wychodzą z tego samego biura konstrukcyjnego. Wszystko w jeden deseń. Połowa podzespołów ta sama. Ci sami poddostawcy. Kolorki inne i kształty blach karoserii. Cała różnica. Bo niby czym to się ma różnić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Eeee Ursus zarejestrował we wrześniu 226 ciągników... Ktoś coś? Normy się nie kończą, więc nie muszą rejestrować, może jakieś służby drogowe kupiły czy co? Czy nagle rolnicy się rzucili?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1173

Inwestycje w elektryki zaczynają na siebie zarabiać:

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22495567,elektryczne-autobusy-ursusa-wygrywaja-najwiekszy-przetarg-w.html#BoxMotoImg

 

Zastanawia mnie jedno:  "(...)Do przetargu firmy dopuszczony tylko firmy, które w ciągu ostatnich 3 lat zrealizowały zamówienia na minimum 15 pojazdów elektrycznych powyżej 7,5 t DMC, w tym jedno zamówienie na dostawę co najmniej 7 fabrycznie nowych, niskopodłogowych autobusów miejskich.(...)"

 

Gdzie Ursus już coś dostarczył?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21

Zawarcie umowy ZTM w Lublinie na dostawę trolejbusów - 25.04.2013r.

 

W dniu 25 kwietnia 2013r. URSUS S.A. zawarł w imieniu Konsorcjum Trolejbus URSUS (Wykonawca) w skład którego wchodzą:

URSUS S.A. oraz spółka prawa ukraińskiego Przedsiębiorstwo Filialne „Zakład samochodowy Nr 1” Publicznej Spółki Akcyjnej „Kompania samochodowa Bogdan Motors”,

umowę z Zarządem Transportu Miejskiego w Lublinie (Zamawiający) na „zakup i dostawę 38 sztuk nowych niskopodłogowych Trolejbusów miejskich klasy maxi”. Do zawarcia umowy doszło po wygraniu przez Emitenta przetargu, o czym Emitent informował w raporcie bieżącym nr 5/2013 z dnia 20 lutego 2013.

 Całkowita wartość umowy podpisanej przez Konsorcjum wynosi 52.820.000 zł netto.

Trolejbusy będące przedmiotem umowy będą dostarczane przez Wykonawcę w transzach do dnia 30 marca 2015r.

 

Oprócz tego po Warszawie jeżdżą Autobusy Ursusa :)  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tracer93    8

Moim zdaniem zarząd Ursusa powinien odsprzedać część udziałów dotyczących traktorów. Jak tak obserwuję ich poczynania to mam wrażenie, że jeśli chodzi o ciągniki to mają je gdzieś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21

Ursus według mnie przyjął bardzo dobrą taktykę... Postawił na elektromobilność i to jest strzał w dziesiątkę. Na tym rynku mają szansę stać się pionierem i wyznaczać standardy, tak jak na rynku ciągników robią to m.in Case czy JD. Inwestowanie grubej kasy w ciągniki w przypadku Ursusa skończyłoby się upadkiem firmy, bo kasa by była wpakowana w produkt, który nie sprzedawałby się, "bo zachodnie lepsze"... Nic dziwnego, że pakują kasę w Afrykański rynek i Elektromobilność, skoro nie mają szans na rynku ciągnikowym, ale do czasu... Zauważcie, że od jakiegoś czasu MTZ zaczął się pojawiać w TOP10. Ludzie już przejechali się na "luksusowych" ciągnikach i stawiają na proste, którym praca nie należy do najwygodniejszych, ale naprawa jest bardzo tania w porównaniu do zachodnich ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prekursor    2

Moim zdaniem zarząd Ursusa powinien odsprzedać część udziałów dotyczących traktorów. Jak tak obserwuję ich poczynania to mam wrażenie, że jeśli chodzi o ciągniki to mają je gdzieś.

 

Oczywiście, że mają je gdzieś. Żeby być poważnym graczem trzeba wykładać kasę nie tylko na podzespoły, montaż i ludzi. Dochodzą koszty homologacji, rozwoju, przyrządów, ciągłego dostosowywania produktu do potrzeb klienta. Vigus powstaje w męczarniach tylko dlatego, że dostali na niego pieniądze z dofinansowania.

Dlaczego mają odsprzedać jak w afryce dobrze na nich zarabiają?

Zarabiają powiadasz. Pługi i brony talerzowe są z chińskiej plasteliny bo limit kasy na ten wyrób nie pozwalał na zastosowanie porządnych podzespołów.

 

Ursus według mnie przyjął bardzo dobrą taktykę... Postawił na elektromobilność i to jest strzał w dziesiątkę. Na tym rynku mają szansę stać się pionierem i wyznaczać standardy, tak jak na rynku ciągników robią to m.in Case czy JD. Inwestowanie grubej kasy w ciągniki w przypadku Ursusa skończyłoby się upadkiem firmy, bo kasa by była wpakowana w produkt, który nie sprzedawałby się, "bo zachodnie lepsze"... Nic dziwnego, że pakują kasę w Afrykański rynek i Elektromobilność, skoro nie mają szans na rynku ciągnikowym, ale do czasu... Zauważcie, że od jakiegoś czasu MTZ zaczął się pojawiać w TOP10. Ludzie już przejechali się na "luksusowych" ciągnikach i stawiają na proste, którym praca nie należy do najwygodniejszych, ale naprawa jest bardzo tania w porównaniu do zachodnich ciągników.

Taktyka jest dostosowana do możliwości wyciągnięcia kasy od rządzących.

Tak było w czasach gdy przejmowali Warfamę. Włożyli w zakład trochę pieniędzy bo wiedzieli, że za chwilę ruszą dopłaty do sprzętu rolniczego z UE. I faktycznie szło to w milionach złotych. W międzyczasie pojawiła się możliwość przejęcia znaku "URSUS" i cała kasa popłynęła do Lublina gdzie kupiono niszczejące hale itp. Doprowadzono to do użytku i zaczęto składać pierwsze tureckie Hataty z naklejką. Potem powstało biuro konstrukcyjne i zaczęto pracować nad własnym znakiem rozpoznawczym czyli URSUSem. I w zasadzie do tej pory nic sie nie zmieniło oprócz tego, że sprzedaż i dopłaty na rynku krajowym zdechły. Więc zaczęto się rozglądać za Afryką. Koneksje z rządzącymi (PSL, PO, PIS - nie ma znaczenia - z każdym musisz się dogadać jak chcesz kasę) pozwoliły na kilka kontraktów.

 

I teraz jesteśmy przy elektromobilności :) Bo pan Morawiecki daje kasę na elektryki. I dobrze, że daje. 

 

Produkt nigdy w tej firmie nie będzie na światowym poziomie bo nie o produkt się rozchodzi tylko o $$$

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj