adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

adikpl1    257

Może mogą mieć też inny problem, nie wiem nawet jak się ta klimatyzacja w ekstremalnych warunkach spisywała. Jeśli nie za bardzo może ją zmienili? Ursus i tak naszego rynku nie traktuje priorytetowo. Skupiają się na tym co największe zyski przynosi czyli na Afryce. Dlatego tu póki co myślą że jest sytuacja stabilna, poza tym ja i tak czekam na ciągniki oparte o większość podzespołów ich konstrukcji. Co z tego że ciągnik nie jest drogi w zakupie skoro skrzynia włoska i części nadal drogie. Ostatnio miałem nie miłą niespodziankę z moim agroplusem i potrzebna była mi tylko końcówka WOM naprawdę nie spodziewałem się że oryginał będzie kosztował aż tyle...

Carraro skrzynie produkuje w Indiach ale pomimo tego pewnie ceny i tak włoskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SW400kruger    42

75km mi przestawili, że ciągnie od dolnych obrotów, ale co konkretnie zrobili to warszawiaki Ci tego nie powiedzą.

Dzwoniłem ostatnio o przestawienie 100km perkinsa to z tego gówna nie da się nic zrobić. Powiedzieli mi to zarówno z warszawki jak i pewna firma podnosząca moc w ciągnikach (również z mech. pompą wtryskową)

 

Także trzeba się pogodzić z myślą, że ten silnik to jedno wielkie GÓWNO, którym nie da sie normalnie jeździć, bo poniżej 1500rpm nie ma w ogóle siły, czyt. dopóki nie wdepniesz gazu w podłogę nie pojedziesz.

A mało pali jak pyrka na niskich obrotach i ma lekko, jak dostanie obciążenia to SMOK na paliwo...

 

Dziękuję, że odpisałeś.

 

Ja dopiero piszę, bo nie mam czasu zerknąć na forum między innymi dlatego, że pali to właśnie tyle że nieekonomicznie jest tego używać i muszę starymi wszystko robić a brakuje mi właśnie trzeciego ciągnika mimo że teoretycznie go posiadam.

 I nawet jak ktoś powie, że wydaje mi się bo nim więcej zrobię biorąc pod uwagę hektary na godzinę, to ja odpowiem - wydaje się komuś kto tego wynalazku nie ma :)

 

A wracając do sprawy to przez telefon te kilka firm do których dzwoniłem twierdzi, że da się z tym coś zrobić, ale możliwe że tylko tak mówią, bo pogadać każdy sobie może ...

Jedni nawet cos trochę powiedzieli mimo że przez tel.(chyba chcieli dać do zrozumienia że znają się na rzeczy, a czy się znają to nie wiem heh), mianowicie twierdzą, że trzeba przestawić rozrząd by zminimalizować wpływ wewnętrznej recyrkulacji spalin na duszenie się silnika podczas wchodzenia na obroty i zmienić też parametry pompy wtryskowej.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Można wiedzieć do kogo dzwoniłeś ? A podjęli by się w ogóle przestawienia rozrządu ?

Ja dzwoniłem tutaj

http://www.traktormoc.pl/

To oni nic nie poradzą. No i główny dystrybutor perkinsa na całą polskę też twierdzi, że się nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SW400kruger    42

agroecopower i 44tuning, reszta mówiła, że da się zrobić jeśli stwierdzą że ma odpowiednią moc, bo często im ponoć brakuje nawet dwadzieścia kilka koników i przytaknąłem że brakuje :)

Taka impreza podobno prawie 4 tysiące ...  Ciebie też podobnie wyniosła modyfikacja tego mniejszego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Z tą poprzednią to były jaja ;) Ciagnik miał ewidentny brak mocy, twierdzili że go przestawią w ramach GWARANCJI - a co do czego jak to perkins zażyczyli sobie 6 tyś ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SW400kruger    42

6 to dużo, ale później doprowadzili w końcu ciągnik do porządku i teraz da się go eksploatować normalnie i jesteś zadowolony w miarę z niego?

Myślałem też żeby sprawę ugryźć inaczej, mianowicie porozmawiać z jakimś konkretnym dealerem Claasa i jak by wyrazić wstępną chęć zakupu ciągnika z tej marki to może by zdradził jak radzili sobie z problemami w axosach z takim silnikiem...
Za ciągnikiem też pasuje się rozejrzeć tylko teraz nie ma czasu a nie chcę podjąć jakąś pochopną decyzję i znowu męczyć się z jakimś padłem jak ten, ale jakoś przemawia do mnie T4 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymekb    0

Panowie. znam rozwiazanie  tego problemu, po regulacjach wypluł 104.2 km na wom i 446nm . A mozna jeszcze kilka koni więcej ale skrzynia za slaba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SW400kruger    42

Wystarczyło by żeby zachowywał się jak przyzwoity stu paro konny ciągnik.
Jeśli ma Pan wiedzę odnośnie rozwiązania problemu jakie mamy z tymi silnikami prosił bym bardzo o kontakt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Może i proste, ale to nie Perkins A4, tylko 1104D. W tym trzeba zdjąć przednią obudowę rozrządu, a bez żadnych narzędzi nie wiem, czy da się ustawić dobrze kąt. Dawkę paliwa też nie wiem, jak się reguluje...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymekb    0

Otóz nic nie trzeba   demontowac ,  wszystko jest pod ręką   , jeszcze zapomniałem dodac że trzeba założyc filtr powietrza  o większej przepustowosci ja mam dobrany od ciążarówki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ghibli_100    0

Aktualne silniki Perkins wersja 1104D IIIA , wystarczy zmienić końcówki wtryskiwaczy na III B , najlepiej jak się skończy okres gwarancji. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

No dobra. Czyli jak wyregulować pompę? Czym kręcić, itd. No i jak ruszyć rozrząd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymekb    0

Na dole pompy wtryskowej  jest   taka jajowata blaszka przykrecona na dwie srubki imbus,   za nia jest sprezyna  ktora naciska na   tlok który zmienia kąt wtrysku   , na koncu tej spręzyny są dwie podkladki  trzeba je wyjąc i to wszystko. a  co  do dawki tak naprawde  to zeby ją zmienic  trzeba wyjąc całą pompe , ale znajomy  pompiarz  twierdzi ze  aktualna dawka która jest obecnie jest wystarczająca  , nastepna rzecz to zamiana spręzyny na bardziej miękką w korektorze dawki tzw grószce , na górze pompy. i to wszystko . jezdze  4 rok z tymi ustawienami   narazie  wszystko jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Brzmi to nieźle. Dawka paliwa raczej wydaje się być za duża, gdyż silnik ostro dymi przy wkręcaniu na obroty. Jest to jednak bardziej skomplikowane.

Na razie dzięki za info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymekb    0

Zmień filtr na większy dymienie zmniejszy sie o połowe ten silnik potrzebóje   duzo powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

6 to dużo, ale później doprowadzili w końcu ciągnik do porządku i teraz da się go eksploatować normalnie i jesteś zadowolony w miarę z niego?

 

 

 

Tak teraz to jest wariat a nie ciągnik ;) Ciągnie od dołu jak wolnossący ;)

 

 

Co do tego kąta wtrysku, w tym silniku co mi zrobili to sprawdzałem i te podkładki dalej siedzą.. W tym zamulonym wyjąłem zobaczymy czy coś da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymekb    0

Podkladki zostaly bo pewnie przestawili  kąt wtrysku na rozrządzie , zobacz czy nie masz pozdzieranej farby na srubach od pompy wody  i osłony  rozrządu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Jakas tam może delikatna różnica jest bez podkładek, ale szału niema ;)

Śruby od rozrządu były ruszane, bo inaczej pompy wtryskowej nie wyjmiesz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj