Skocz do zawartości
adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

StasiekS    72

Użytkownikom Valtry nie przeszkadzają Tureckie części. Więc niby dlaczego potencjalnym kupcom Ursusa to przeszkadza? Gdyby jednak Warfarma wysłuchała waszych próśb i składała ciągniki z podzespołów renomowanych firm to zaczęły by się narzekania dlaczego są takie drogie(jakość=wyższa cena) i kto da za Polski ciągnik tyle pieniędzy skoro można kupić za nie coś zachodniego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StasiekS    72

Jakoś nie mogę się doszukać podobieństwa.

A czy Valtra informuje o pochodzeniu podzespołów? JD także jakoś nie za bardzo rozgłaśnia tego, że przednie mosty ma chińskie(widziałem foto na AF z takim mostem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Słuchaj.W Turcji mogą być produkowane części bądz podzespoły.A w Lublinie mogą składać to wszystko do kupy.I kto mądry sprzedający będzie mówił że one sa z Turcji? Każdy chce jak najwyższych zysków.

 

Chciałbym nadmienić że jest tu mowa o ursusach z serii H i tego 14034 bo te inne to one nie są raczej z Chin czy tam z Turcji.was tu powinna interesować jakość sprzedawanych ciągników.Jak są z Chin i mają dobrą jakość to nie widzę powodów do sporów pomiędzy wami.Wiadomo dobrze by było aby wszystko było zrobione w Polsce.Ale w dzisiejszych czasach to jest nie opłacalne,lepiej kupić chińskie dobrej jakości niż pakować podzespoły złej jakości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kedziorek    79

Nam tu chodzi o uczciwość wobec potencjalnego klienta, jak POL-MŁOT mówi że produkuje w Lublinie a tak naprawdę są to gotowce z Turcji to wiecie :/, poza tym jest jeszcze sprawa współpracy w okresie gwarancji, dużo ludzi nie może się doprosić napraw swoich ciągników pomimo tego ze są objęte gwarancją, wykręcają się z tego.

POL-MŁOT zaczyna od kłamstwa, potem nie dotrzymuje warunków gwarancji....

 

Nie wiem jak jest z 14034 ale seria H czyli turecki Hattat A70 z nalepionym logiem ursusa i modele 9024 i 11024 to produkcja turecka, sam POL-MŁOT się do tego przyznał, w Lublinie zakładane są polskie maski oraz kabiny :). Wiecie coś o nowych kabinach, bo były jakieś głosy.

Z moich doświadczeń wynika że jak coś jest made in china (jak np ursus 5034) to jest słabej jakości, nie ważne jakie logo na tym jest i z tym chyba większość się zgodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    58
Napisano (edytowany)

Tyle, ze trzeba chyba zaznaczyć, ze niektóre wschodnie państwa posiadają wykupione licencje oraz technologie po starych zakladach i produkują wysoko jakościowe podzespoły.

Edytowano przez pooch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mazur87    9

kedziorek mógłbyś podać źródło informacji dotyczącej produkcji modeli 11024 i 9024 przez Turków?

http://warfama.pl/Aktualnosci?kat=16

Tal przy okazji na masce widnieje napis potwierdzający, że seria H jest pochodzenia tureckiego. Jakoś Warfama nie wypiera się tego.

Z tą chińszczyzną to Cię rozczaruje. Sprawdź sobie co to jest KFA (Mała podpowiedź co do skrótu: A - Armatura). Ta firm również sprowadza swoje wyroby z Chin i nie są gorszej jakości niż te wykonywane w Polsce. Oczywiście KFA twierdzi, że jej wszystkie produkty zostały wykonane w Polsce. A i zobacz, gdzie jest wyprodukowany Twój telefon, telewizor i kilka innych rzeczy ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291
Napisano (edytowany)

Miałem to samo napisać,ale juz mi sie nie chciało się z nim kłócić i spierać...

 

A co do tych ciągników to tam jest napisane'' POL-MOT Warfama SA podpisała umowę z turecką spółką Hattat Holding dotyczącą współpracy w zakresie rozwoju i sprzedaży transmisji oraz tylnych osi do ciągników."To nie wiem czy te tylne mosty będą jako montowane w serii xx24 czy jako części zamienne do ciągników.

Edytowano przez locke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

I tak pewnie znajdzie jakiś wykręt :D przynajmniej piszą jak jest ;)a nie jak inne marki zatajają to. A po drugie jeśli ten sprzęt będzie chodził jak należy to dlaczego nie mieliby z nimi współpracować? mi to wogóle nie przeszkadza rynek jest jaki jest i POL - Mot nie jest pierwszą taką firmą skądś, muszą wkońcu brać podzespoły. A tak swoją drogą może wiecie coś o tych hattah jak ten sprzęt się sprawuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slaw17    22

121 600zł netto to dużo za ciągnik z takim wyposażeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mazur87    9

slaw17 pamiętaj, ze cena jest do negocjacji. 1674 też na początku chodził po 267 tys. brutto, a potem schodzili do 240 tysięcy i niżej. Kwestia leży w umiejętnościach targowania się :) .

Pewnie im kabiny z Wawy zostały, przecież nie będą ich wyrzucać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Ja bym obstawiał że kabina jeszcze z Wawy czy tam pierwszy wypust z Lublina, ciągnik nie był składany w Warszawie ponieważ ma inną pneumatykę, zaczepy i stabilizatory ramion.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Oni powiedzieli wyraznie że kabiny zostaną takie jakie były i nie będą ich zmieniać.a czy on jest jeszcze z Warszawy czy nie to to jest inna sprawa mówili że będą montować to samo tylko dokładniej,a nie tak jak było za bumaru pod koniec że nie było kontroli jakości, a na początku jak seria mido weszła to kontrola była pózniej już nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Nie wiedzą czy te ciągniki będą się sprzedawały.Jak będą mieli zamówienia to będą robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

może to tylko do salonu tak na pokazówke.Ale powinni dobrać inny kolor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    79

I koła założyli szersze :), obiektywnie rzecz biorąc to czerwień na masce bardziej mi się podoba od czerwieni błotników :)

 

A co do ograniczonej liczby egzemplarzy to chodzi o to że to są ostatnie sztuki 11024 na silniku Perkinsa złożone jeszcze w Warszawie, te nowe z Lublina będą oparte na chińskim A498B... coś tam coś tam. Tak można wywnioskować z informacji na oficjalnej stronie ursusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Ty dalej tak mówisz jak by oni coś Ci zrobili....

 

 

Nic nie można wywnioskować ze nie wiadomo jakie silniki tam będą.Wyrazie mówili że będą silniki Perkinsa to co będzie to będzie ważne żeby chodziło.A co do ciągników to ten egzemplarz może być z Warszawy,z resztą na targach był pokaz takiego z warszawy z rozrzutnikiem.To że on nie wygląda dobrze (kolor,ale to szczegół) to nie znaczy że wszystkie takie będą jakie ty byś chciał.

 

Umowa dotyczy rozwoju i sprzedaży transmisji oraz tylnych osi do ciągników. czyli podzespołów.w Hatatach też są silniki Perkinsa.Hattat jest z Turcji a nie z Chin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    79
Napisano (edytowany)

W danych katalogowych ursusa 11024 jest wyraźnie napisane o silniku A498B... coś tam coś tam, ;), jak nie wierzysz wejdź na stronę ursusa i sprawdź

Masz rację ważne żeby chodziło i było oszczędne, nie wiem jak z oszczędnością ale pod względem wytrzymałości myślę że Perkinsy są lepsze od chińskich wynalazków.

 

Na targach w Kielcach żaden pol-młot-ursus nie był spięty z rozrzutnikiem.

Edytowano przez kedziorek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291
Napisano (edytowany)

No no z tym silnikiem to masz poniekąd rację.

W ursus 11024 jest napisane:A498BT1 euro IIIA

A w ursus 5034 jest to samo: a498bt1 euro IIIA

Błąd w zapisie.

 

O a tu znalazłem cennik ciągników przy okazji szukania numeru silnika :)

http://rolmasz.ovh.o...w&id=2&Itemid=3

 

a ten ursus z to stał na targach w Bednarach obok 1674

Edytowano przez locke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mazur87    9

Co do koloru maski to zgadzam się z kedziorkiem, jest zdecydowanie ładniejszy, choć o gustach się podobno nie dyskutuje :P . Z tym silnikiem to chyba był jakiś babol. Teraz pobrałem katalog ze stronki Ursusa i widniej tam silnik PERKINS – 1104D EURO III. Widocznie już poprawili. Ten chiński silnik może być kopią Perkinsa lub innej firmy. W końcu Chińczycy najpierw kupili od Rosjan Su-30, a później je skopiowali, tylko z silnikami mają kłopot. Ale chyba silnik do ciągnika łatwiej skopiować niż do samolotu odrzutowego ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

A no bez kitu :) Widać że ktoś tu obserwuje to forum :ph34r:;)

 

Na początku jest napisane że na bazie oryginalnej dokumentacji uruchomili produkcją ciągnika o 110 km.Więc to nie jest wyrób chiński tylko polski taki jaki był za bumaru który nie przykładał się do sprzedawania ciągników o dobrej jakości.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×