adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

Marrus    0

Za normalne ... Przecież Ursus dopiero wyszedł z kryzysu . A ja myślę że to że POL-MOT wyjdzie ursusowi na zdrowie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojnest    2

Wiecie dlaczego Pol-Mot nie kupił Ursusa ok. rok temu - ponieważ chciał przenieść produkcję.

Wydaje mi się że Bumar teraz odpuścił więc moim zdaniem obawy o przyszłość Ursusa są w pełni uzasadnione.

 

http://www.rp.pl/artykul/5,649808.html

 

Jak widać wyżej wszystko się wyjaśniło.

Ursus jako zakłady produkujące i projektujące ciągniki przestanie istnieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marrus    0

Przeczytałem artykuł kilka razy i tego nie widzę ... A moja opinia jest taka że pol-mot chce coś stworzyć koncern kilku firm produkujących ciągniki ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojnest    2

Pol-Mot nie kupił terenów Ursusa więc jeśli ich nie wydzierżawi to przeniesie produkcję do Dobrego Miasta a wątpię żeby pracownicy Ursusa zmienili swoje miejsce zamieszkania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusik1224    108

tak jest Warfama kupiła Ursusa wraz z traktorami oraz znakami fabrycznymi co oznacza że pewnie nie zaprzestaną produkcji ursusa, teren po ursusie zostanie zagospodarowany jak to bywa w naszej zapchlonej stolicy pod jakiś zagraniczny obiekt kulturowo handlowy jakby ich było mało.Jeżeli nie przeniosą ursusa w planowane miejsce także w Warszawie to pewnie warfama przeniesie go do Lublina gdzie składa Pol-moty H a to znaczyłoby że ponad 200 ludzi straci robotę, a co za tym idzie fachowców którzy znają te ciągniki od lat a to byłoby niekorzystne dla warfamy

 

Warfama zaczęła produkować Pol-moty o mocy 140 KM plus Pol-moty H czyli wychodzi na to że pewnie będzie klepać dwie marki i będzie obie rozwijać no bo głupotą byłoby zaprzestanie produkcji mido


URSUS POWER !!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patrick345    141

Albo Ursusy będą do 140km a mocniejsze będą Pol-Moty klepać


Ursus C-330M każdemu go potrzeba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

Patrick345 a z kad u ciebie tak koncepcja??

tak jak napisal ursusik1224 polmot kupil ursusa ze znakami fabrycznumi i z wszystkim co mogli :P wiec watpie zeby zaprzestali produkcji bo niby po co by mieli wydawac tyle kasy na cos co im nie bedzie potrzebne i nie beda mieli z tego kasy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Jeśli tak jest jak napisał kolega wyżej to ja sądze że warfarma to dobry właściciel oni wiedzą jak się sprzedaje sprzęt i go się robi przecież warfarma ma teraz wzięcie jak coś.A bumar nigdy nie zajmował się produkcję maszyn rolniczych wspólpracuje on z wojskiem i policją więc powinniśmy się cieszyć :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
craft    7

Warfama kupiła Ursusa że tak powiem w imieniu Pol-Mot Holding który jest takze właścicielem Warfamy a także wielu innych firm. Więc jak próbujecie wywrózyć co będzie z Ursusem to nie zastanawiacjcie się co zdecyduję Warfama tylko co zrobi Pol-Mot Holding. A ja myśle że Holding chce wejść w rynek ciągników i bardziej im to będzie sie opłacać robiąc Ursusy a Warfamę zostawić na rozrzutniki:) Pol-Mot H to licencja i nie wiadomo czy niedługo nie wygasa. Ja tam dobrze wróże..


Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamjd6100    3

Przecież przed kupnem Ursusa na pewno dobrze wybadali rynek i widzieli jakie było zainteresowanie Ursusa mi na Agroshow czy też na Agrotechu w Kielcach.

Widzieli że chętnych do kupna nie brakuje to głupotą byłoby kupić Ursusa i go zniszczyć gdy zaczął powoli się odbijać z dna i mieć popyt na swoje ciągniki. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusik1224    108

Licencja na pol-moty nie wygasa bo po co by wprowadzali nowy 140 Konny traktor do oferty?


URSUS POWER !!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Licencja na ciągniki Hattat Tarim czyli Pol-Mot H wygasa w tym roku, a nowe ciągniki jak Pol-Mot C i Pol-Mot Z czyli ciągnik o mocy 140km jest to zupełnie inny projekt niczym nie związany z tymi Tureckimi ciągnikami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

I póki co jest to prototyp, który jeszcze nie jest w ofercie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PL01    1

O jakiej licencji mówicie? Przecież Polmot H cały czas przyjeżdża gotowy z Turcji. W ciągu kilku dni ma pojawić się nowa dostawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
craft    7

Ten Polmot Z to wogóle nie wiadomo co to jest . Maska jakaś taka na od***dol się, nie wiadomo czy to wogólę będą składać czy tak sobie pokazali...Teraz jak kupili Ursusa to może wogóle tego nie wprpwadzą...


Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusik1224    108
Napisano (edytowany)

To jest najnowszy artykół z agrofoto.pl według mnie to ursus będzie istniał swoją drogą , a Pol-moty będą nadal produkować.

 

 

Spółka Warfama z Dobrego Miasta - krajowy producent maszyn i urządzeń rolniczych, a od niedawna także producent ciągników marki Pol-Mot, przejęła udziały w spółce Ursus od warszawskiej spółki Bumar.

Jak podaje "Rzeczpospolita", za same udziały w spółce Warfama zapłaciła symbliczną złotówkę, ale łączna wartość całej transakcji wyniosła 15,4 mln złotych (w kwocie tej znalażły się znaki towarowe Ursusa oraz nalezności za wyprodukowane juz ciągniki).

Bumar, jako oficjalny powód sprzedaży udziałów w Ursusie, podaje brak zgodności produkcji ciągników ze zbrojeniowym biznesem grupy. Wiadomo jednak, że Bumar musiał zrezygnować z planów modernizacji spółki Ursus z uwagi na panujący kryzys. Ursusowi, który z różnych przyczyn w ostatnich latach przestał być na rynku ciagników rolniczych konkurencyjny, trudno jest odbudowac swoją pozycje, czego dowodem jest sprzedaż traktorów, która wyniosła w 2010 roku zaledwie 400 sztuk. Dla porównania lider sprzedaży ciągników rolniczych w Polsce koncern CNH może się pochwalić zbyciem 3525 sztuk traktorów marek New Holland i Case (źródło: Martin & Jacob).

Warfama przejmując Ursusa chce zwiększyć swój udział w krajowym rynku podwajając także produkcję ciagników Pol-Mot.

 

Ta cała licencja na traktory to jest na FOTONY,bo Pol-moty są polskie na podzespołach tureckich a produkowane są nie w Turcji tylko w Polsce w fabryce po dawnym Lublinie wiem bo ostatnio na targach Agro Show rozmawiałem z przedstawicielem firmy Pol-mot Warfama i powiedział że to są polskie traktory tylko są składane na podzespołach renomowanych firm i raczej nie zejdą z ich produkcji bo nawet w artykule pisze że chcą ją podwoić czyli wychodzi na to że ta informacja o licencji to lipa ;)

Edytowano przez ursusik1224

URSUS POWER !!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
craft    7
Napisano (edytowany)

ursusik jakie polskie? To tureckie Hattaty są, masz zdjęcie, zobacz identyko!

hattata80mfwd2010.jpg

 

 

A produkować może i będą jeszcze parę lat jak ma wzięcie to czemu nie, ale żeby Ursusa tym zastępować??? :blink:

Edytowano przez craft

Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusik1224    108
Napisano (edytowany)

No tak racja czyli warfama robi je na licencji jak pronar przyczepy przeładowcze tak? znaczy ci z warfamy sami nie wiedzą co klepią w fabryce :lol: ale składają je w fabryce należącej kiedyś do firmy Lublin bo mówił mi ten gościu że wykupili tą fabrykę i tam składają ciągniki czyli znaczyłoby że ich w całości nie przywożą może robią je na podzespołach Hattata i valtry bo na stronie hattat były też valtry N i A , a wygląd pozostawili Hattata

Edytowano przez ursusik1224

URSUS POWER !!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja kiedyś czytałem to na początku gdy podpisali umowę z Hattat Tarim to był pewien spór bo ktoś pisał że produkują je w Polsce natomiast wiem że ktoś widział jak przyjeżdżają całe te ciągniki złożone i przykręcali tylko im koła. Podobno Pol-Mot miał po pewnym czasie ściągać te ciągniki w częściach i w całości składać w Polsce ale czy tak się stało to raczej nikt nie wie.

A z tą licencją jest tak że w tym roku ona wygasa ale jest coraz większy popyt na te ciągniki więc raczej odnowią z nimi te umowę.

A co się stanie z Ursusem to trzeba poczekać przynajmniej do AgroShow tam się wszystko wyjaśni. Z moich obserwacji to Pol-Motowi bardzo zależy na Ursusie i moim zdaniem wpakują w niego trochę pieniędzy w unowocześnienie go i będą nadal produkować.

Ps. Nie wiecie tak czasem czy Pol-Mot Warfama wykupił także tereny należące do Bumaru wraz z fabryką? Nie wiadomo jak to teraz rozwiążą bo fabryk mają dość dużo, i mam jakieś dziwne przeczucie że Warszawskie tereny i fabrykę sprzedadzą a produkcję Ursusa przeniosą do swoich fabryk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojnest    2

Pol-Mot wykupił tylko część terenów, reszta należy do DZT, produkują tam Honkery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PL01    1
Napisano (edytowany)

Panowie, proponuję troszkę uporządkować informacje na temat Polmotu.

 

W października 2010r. firma Polmot dokonała zakupu części zakładów dawnej FSC w Lublinie. Za hale produkcyjne o powierzchni 26 tys. mkw. spółka zapłaciła 6,5 mln zł. Oddział w Lublinie złoży się z części produkcyjnej i Ośrodka Badawczo-Rozwojowego. W planach jest przeniesienie do Lublina części produkcji m.in. przyczep, naczep, wozów asenizacyjnych oraz montaż samochodów Grand Tiger. Zadaniem Ośrodka Badawczego będzie opracowywanie dokumentacji konstrukcyjnej nowych wyrobów, wykonywanie prototypów oraz przeprowadzanie badań.

 

W kwietnia 2011r. dokonano zakupu ciągników marki Ursus, znaków towarowych oraz udziałów spółki Ursus, za łączną maksymalną kwotę ponad 15 mln zł netto.

 

Jak już było napisane w poprzednich postach ciągniki serii H były całkowicie importowane z Turcji do Polski. Na homologacji ciągnika, którą otrzymałem ze stycznia 2011 r. miejscem produkcji jest Tarim w Turcji. W miesiącu maju oczekiwana jest kolejna partia ciągników z Turcji, być może część będzie już miała wzmocniony podnośnik.

 

W planach jest montaż ciągników opartych na silnikach Perkinsa, przekładniach ściąganych z Chin (zmodernizowana seria NH TD)oraz własnych kabin. Cena ma być niższa niż serii H.

 

Dołączam zapis rozmowy z TVNCNBC

 

http://www.tvn24.pl/7717715,21,0,1,1,oplacalny-montaz-ciagnikow-w-lublinie,tvn_cnbc.html

Edytowano przez PL01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj