adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

mix    4

:rolleyes: Oni chyba w 2003 sprzedali go bumarowi albo jakoś tak a teraz sprzedli turkom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30
Miejmy nadzieje ze będą produkować nowe modele :lol: Będą szły jak ciepłe bułeczki :rolleyes:

ej produkcja ma sie nagle zwiekszyc.... Wszystko bedzie szlo ,,na hura" to tak jak kiedys,

c4011, c-355 to byl ciagnik pozniej produkcja znacznie sie zwiekszyla i zaczeto c-360 produkowac. Na export "jakie-takie" produkowali. A te typowe c-360 to co one są warte?? - a to zwolnice sie luzuja a to skrzynia slaba

 

Mialem doczynienia z c-355 i c-360 wyjelismy zwolnice z tego i z tego i po prownaniu troche sie zdziwilismy

 

Oczywiscie c-355 szedl na sprzedanie i obie zwolnice zamienilismy czyli teraz mam w swojej c-360 starsze zwolnice jak wyprodukowano ciagnik (podobono jest roznica tez w ząbkach na trybach)

Kochani normalnie chodza jak pszczolka ;)

 

podalem tylko przyklad zwolnic :D


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz256    0

Myśle że nowe modele szybko znajdą dużą liczbe chętnych do kupienia, bo nie głupie to sprzęty :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    473
Myśle że nowe modele szybko znajdą dużą liczbe chętnych do kupienia, bo nie głupie to sprzęty

chętny nabywców napewno znajdą, ale czy wielu?? ja myślę, że największy wpływ na ilość kupujących będzie miała cena nowych modeli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12

cena no własnie ciekawe ile będą kosztować np 100km 140 tyś czy 200tys ???


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

adikpl1 już ci tłumacze, w latach kryzysu udziały bizona wykupiła sipma która zamiat inwestować wypompowała jeszcze kasę i sprzedała udziały CNH, a ta zaprzestała produkcji bizona...i kto to zaczął ????SIPMA


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcincho    106

Weźcie pod uwagę to że konstrukcja Rekorda miała na karku wiele lat i była już zwyczajnie przestarzała i tak ostatnie modele tego kombajnu były bardzo mocno zmodernizowane w porównaniu z pierwszymi Rekordami a CHN najwidoczniej doszła do wniosku że nie warto ładować kase w projektowanie nowego kombajnu po to by produkować go pod szyldem bizona żeby polski rolnik mógł być szczęśliwy że nadal może kupić nowego Bizona i zaprzestano jego produkcji wprowadzająć w jego miejsce kombajny NH, po za tym weźcie pod uwagę to że kogoś kogo jest stać na zakup nowego kombajnu dobrze wie że NH jest bardzo dobrą marką :rolleyes:

 

Rozumiem żal związany z tym że nie produkuje się już bizonów, również mam sentyment do tej marki ponieważ była to dobra Polska marka ale niestety została ona zniszczona, teraz możemy liczyć tylko na to że kiedyś powróci na rynek:)

 

Wracając do tematu Ursusa weźmy pod uwagę to że gdyby trafił on w polskie ręce mogło by dojść do takiej samej sytuacji co z Bizonem. Pozostaje nam wierzyć w to że współpraca z Turkami wyjdzie nam na dobre i firma spowrotem wróci na włąściwy tor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12

no ja mam tez taka nadzieje ze ursus znowu będzie popularny jak dawniej i mam tez nadzieję ze cena będzie ok


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    3

Marcin974:

Ja tam mam tył od c-4011 i te zwolnice nie są wcale takie super, chyba z 4 lata temu poluzowała mi się prawa zwolnica i jak ją zdjąłem to okazało się że 3 otwory są jajowate, i jedyne co pozostało to przerobić na większe śruby (oryginalnie sa chyba 16-tki to my przerobiliśmy na 18-tki) i teraz dopiero trzyma dobrze. A tryby to faktycznie w 40-tce są lepsze niż w 60-tce, lepiej się ora na 3-ce. Szkoda tylko że blokada u mnie to już wspomnienie.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
:) i pomyslec ze kiedys ursusowui tak dobrze sie powodziło a teraz bankructwo :) . Moze jakby produkowali modyfikowane c-330 lub c-360 to by zarobili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Albo serię prototypów U-310 - U-710. Ale w tamtych czasach polska myśl techniczna nie była rozwijana. Liczyła sie ilość a nie jakość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286
Jak wszędzie w tamtejszych czasach, w fabryce Bizona to samo albo w fso......

 

Słusznie @mateusz256 zauważył, że wszystkie wielkie polskie firmy wykupują ludzie z zagranicy... FSO kupiło Daewoo, Bizona New Holland, a teraz Ursusa jacyś turcy... Żeby polacy wzięli się w garść, zaczęli modernizować polskie maszyny, to wcale nie byłyby gorsze od zachodnich... A tak każdy ciągnie tylko dla siebie, firma bankrutuje, przychodzi potem jakiś nadziany gość z zagranicy i kupuje taką firmę za grosze i robi biznes... A żeby tak ludzie zaczęli myśleć przyszłościowo, to polskie maszyny mogłyby dorównać wykonaniu i trwałości do zachodnich maszyn... Tylko, że teraz to już na to za późno... A szkoda...


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    113

Właśnie niedawno doczytałem że Ursusa kilka lat temu chciało wykupić AGKO. Ale rząd się wtedy chwalił że obcym nie sprzeda polskiej fabryki i łapę na Ursusie położył Bumar. A mogło być tak pięknie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TrAkToReK    0

URSUS to sprzęt tylko troszkę dużo palił :P Miałem 914 to musiałem tankować jak jechałem w pole co dzień :P HeH :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    113

10 lat to raczej nie. Tak koło 3-4 lat temu. Byłby Ursus z EHR :P .

 

Też kiedyś miałem 914. Lubił paliwo. Ale te silniki z turbo paliły mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tores    1

nic już samo sie nie naprawi mam szwagra który pracował w ursusie był mechanikiem i system pracy był taki ze jeden trzyma śrubkę następny wkręca trzeci dokręca a czwarty sprawdza czy śrubka dokręcona a poza tym opowiadał mi jak kiedyś robili coś na Hali i kazali im przenieść styropian roboty mieli na 2 godziny a potem to mieli już wolne i kasę dostawali jak za cały dzień

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elwis2    14

a nasi podpisali już umowę z uzelem nie wiecie?

Edytowano przez marcin974

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj