adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

look19    30

Ja też uwielbiam ten ryk c385(kiedyś jechałem 8145, ale to praktycznie to samo, tylko inaczej wygląda). Swoją drogą do bizona zamiast leylanda można było też kłaść silniki 6 cylindrowe tj. w u1204/14/34 i 4 cylindrowe turbo jak w u1004/14/34. Były dużo lepsze, tańsze w naprawie, prostsze w budowie i wytrzymalsze.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

A co zetor przecież nie bawi się dziś w stare modele więc o czym Ty mówisz? Mi kooperacja ursusa z zetorem też się podobała ale niestety zetorowi ursus jest zbędny.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin04    65

nie ma co marzyć, obecny zarząd Ursusa robi tyle ile może, żeby nasza rodzima marka nie zniknęła z rynku, połączenie Ursusa z Zetorem może to i dobry pomysł ale to już nie byłoby to samo co za dawnych lat


"Jeszcze się taki nie urodził co by Polakowi dogodził"
Przyjmę chętnie stare prospekty i książki ze sprzętem rolniczym krajowym i zagranicznym za drobną opłatą. Zainteresowanych zapraszam na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

No w sumie nie wchodzi się 2 razy do tej samej rzeki. I dzisiaj więcej ursusa i zetora dzieli niż łączy.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wiem silniki sporo paliły . A o tych fabrykach zetora tonie wiedziałem . Ursus odniesie sukces jak zrobi oszczędny a zarazem mocny ciągnik z dobrym wyposażeniem za nie dużą cenę .

;) miejmy nadzieję ,że jakoś ta Fabryka ursusa będzie funkcjonować . Ostatnio jeździłem ZETOREM FORTERRĄ Z12441 z ładowaczem czołowym i można stwierdzic ,że ciągnik pracuje znośnie wiadomo nie to co zachodni ale wystarczająco . 

Napenwo  nie wrócimy do tego co było dawniej do współpracy z ZETOREM  ale mogli by zacząć współprace z inna marką. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cypekr    0

Pytanie PO CO? To będzie montownia, a żeby zrobić fajne maski i kabiny nie trzeba współpracy z wielkimi. Niech skupią się lepiej na współpracy z perkinsem i dostawcą skrzyń i mostów. Mają szansę odzyskać blask na krajowym podwórku, i to w bardzo prosty sposób. Nawet zagranicą stare ursusy mają bardzo dobre opinie (rozmawiałem z włoskim rolnikiem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

A te ciągniki które obecnie produkuje URSUS to do jakich krajów sa eksportowane i w jakich ilościach? Może ktoś wie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kadman    0

Te nowe to nie wiem, ale seria 3512,4514 itp. szły do Nigerii, Maroka, Iraku. Dziwne że Ursus nie ma żadnej fili dilerskie za granicą tylko wszystko na zamówienie rządowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

No to na to wygląda że może powinni zaatakować jakiś zagraniczny rynek bo tylko na polskim to za mala sprzedaż bedzie i sie nie rozwiną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin04    65

na razie mają się skupić na odzyskaniu pozycji na naszym rynku a następnie postarają się "podbić" kraje mniej rozwinięte, w których potrzeba prostsze ciągniki


"Jeszcze się taki nie urodził co by Polakowi dogodził"
Przyjmę chętnie stare prospekty i książki ze sprzętem rolniczym krajowym i zagranicznym za drobną opłatą. Zainteresowanych zapraszam na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolowik    23

No i jeździłem dziś 5524. :) Generalnie ciągnik bardzo fajny. Cena też baaardzo przystępna. Nie będę mówił ile bo o to trzeba pytac dilerów ale panowie z Ursusa poszli po rozum do głowy i zrobili z ceną co trzeba. :D Także ta cena z targów kieleckich to porażka a obecna jest nawet, nawet. Jest tylko jedno ale - skrzynia biegów. to jest jeszcze chyba gorzej niz było między nogami. ten półbieg przełączny ze sprzęgłem to u żadnego innego producenta nie wystepuje (chyba tylko w ciężarówkach :) ) wjaha chodzi topornie i miesza się nią jak kijem w .... betonie :) Nie wiem ale dla mnie jest to w zasadzie jedyny i podstawowy mankament tego ciągnika. Wygląd spoko choc w kabinie już nie ma na suficie tapicerki tylko gąbkopodobny wyrób. Za dodatkowy udzwig (z 2400 na 3800kg) niewielka dopłata, za opony niskoprofilowe wręcz symboliczna (200zł), zaczep automatyczny także za dopłatą podobnie jak klima. Bardzo ładny dzwięk silnika z turbnią. Myślę że ciągnik trwały jak w sam raz dla mnie tylko ta skrzynia..... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

ten półbieg przełączny ze sprzęgłem to u żadnego innego producenta nie wystepuje (chyba tylko w ciężarówkach :) )

 

Fendt Farmer serii 300 ma ma półbiegi jak i rewers przełączane ze sprzęgłem :D jak się nie wciśnie sprzęgła to nie przełączy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin04    65

@wolowik tak jak @HIlary napisał Ursus przygotowuje na wrzesień kilka niespodzianek a cennik z Kielc to jedynie orientacyjny cennik producenta jak powiedział mi pan z marketingu u dilera ciągnik może kosztować nawet 20tys. mniej


"Jeszcze się taki nie urodził co by Polakowi dogodził"
Przyjmę chętnie stare prospekty i książki ze sprzętem rolniczym krajowym i zagranicznym za drobną opłatą. Zainteresowanych zapraszam na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HIlary    4

Nie wiecie ile trzeba dopłacić za skrzynie 8/8 z rewersem i za 3850kg udźwigu??

a u ciebi @ursus3502PL też tak ciężko skrzynia w 5524 chodzi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3502PL    2

z tym 3800 to chodzi o silowniki wspomagające - 850 netto zł

a jeślu chodzi o skrzynie to wbijając bieg trzeba natrafiac na tal jakby kanal biega kwestia przyzwyczajenia ja przejechalem sie raz i juz trafiam na kanaliki w skrzyni i nawet idzie sprawnie przebijanie a miales okazje pojezdzic 5524>?


www.agromarchobrzany.pl.tl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HIlary    4

Ja nie stety nie ale @wolowik jeżdził i pisał ,że ta skrzynia topornie chodzi.

a jak ty oceniasz wrażenia z jazdy 5524??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3502PL    2

tak jak juz powiedzialem trzeba soe przyzwyczaic od skrzyni przydalby sie rewers w standardzie , widocznisc dobra wyskoko sie siedzi , cicho chodzi wkoncu perkins


www.agromarchobrzany.pl.tl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cheniek    0

Myślę, że to kwestia dotarcia skrzyni... Jeździłem Case JX 70 i jeśli chodzi o przełączanie biegów (12/12) to również szło to bardzo opornie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uiop86    0

Nie wiecie jaka jest cena 6824 ze skrzynią 8/8 i jakie są dopłaty za poszczególne opcje?

Może wie ktoś z Was kiedy będzie dostępny 8024 i jaka będzie jego cena?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj