adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

Dnia 6.06.2019 o 21:33, Ursusc385 napisał:

Popatrzcie sobie na widoczność z kabiny na przód ciągnika i zastanówcie się chwile, czy aby na pewno chcielibyście tym pracować na co dzień ?

Z przodu nie jest aż taka tragiczna. Najgorsza jest do tyłu. Wpieprzyli dwa szerokie słupy, które zasłaniają z kilkanaście centymetrów pola widzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

https://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/250-km-za-174-tys-zl-brutto-czyli-nietuzinkowy-ursus-25014-do-kupienia,86803.html

No i można inaczej spojrzeć na to cacko. 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ACoCieTo    99

Nie zapominajmy że C-330 poleci tam te 22km/h a to cacko 45 przy takiej samej liczbie przełożeń :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7905

Ta tylko weź pierwszy egzemplarz C330 pyrkocze do dziś a ten już niebędzie miał racij bytu na tym świecie po tylu latach co 30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28756

Czy zaczęliśmy debatę o wytrzymałości ciągnika którego nr seryjny to 000001, i jest on pierwszym i ostatnim ciągnikiem z tej serii na polskim rynku???

8 godzin temu, ACoCieTo napisał:

Nie zapominajmy że C-330 poleci tam te 22km/h a to cacko 45 przy takiej samej liczbie przełożeń :D

A powyżej 40km/h radio z automatu puszcza "anielski orszak...."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Tymczasem w Ursusie taka bida, że już się biorą za usługi około produkcyjne typu cięcie i gięcie blach, toczenie, malowanie proszkowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084
Dnia 29.06.2019 o 21:15, lukig napisał:

Tymczasem w Ursusie taka bida, że już się biorą za usługi około produkcyjne typu cięcie i gięcie blach, toczenie, malowanie proszkowe.

Remont starych ciągników 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456

W Ursusie pod zarządem rodziny Zarajczyków widać analogię do Polski pod rządami "dobrej zmiany". Z początku propaganda sukcesu, patriotyczne frazesy, bicie piany by na końcu zbankrutować i rozsprzedać cały majątek. No i dużo poczciwych ludzi, "z sercem na dłoni" dało się nabrać na jednych i drugich. Tylko że ci drudzy są na razie na tym etapie, co Zarajczykowie dwa lata temu, czyli jeszcze ludzie wierzą że jest wszystko super. Bankructwo się zacznie, jak się okaże że nie ma kto spłacać długu publicznego zaciągniętego na socjal a wcześniej dojdą jeszcze roszczenia ✡️ w związku z ustawą 447... 9_9

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Tylko, że deficyty budżetowe są mniejsze teraz niż za poprzedniej władzy.

  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Na pewno nie według Konfederacji... A Cos mi się wydaje że oni ci mącą w głowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96
Dnia 30.07.2019 o 20:26, Mattti napisał:

Chyba według TVP

Nie jestem za Pisem tylko Konfederacją. Co nie znaczy, że nie umiem poszukać podstawowych informacji w internecie. Deficyt budżetowy w 2015 roku (ostatni rok PO) wyniósł 42 mld zł BEZ 500+, 13 emerytury, wyprawek dla dzieci itd). Deficyt budżetowy w 2018 roku z tym całym socjalem wyniósł 10 mld zł, co oznacza, że pomimo 500+ i innych rzeczy był mniejszy o ponad 30 mld zł. To odpowiada na pytania co za towarzystwo rządziło do 2015.

Edytowano przez lukig
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę że temat zmienił się na "Co z tą Polską polityką...", ale fakt faktem nie ma już wątków by dyskutiwac o tej marce. Totalnie nic się nie dzieje. Ciekaw jestem czy tego nowego C-375 od Bransona uda im się wprowadzić z logiem Ursus. A tak to ta marka dla mnie przestała istnieć już... przykre. Tak jest zostawić coś w polskich rękach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kozakiewicz    1
Dnia 10.08.2019 o 14:01, Adrian_URSUS_1999 napisał:

Tak jest zostawić coś w polskich rękach.

Bo oczywiście lepiej jest sprzedać zagranicznej firmie za psi grosz żeby zabiła markę ale za to produkowała swoje cacuszka... Myślenie że AGCO czy tam kto inny kupi jakąś polską fabrykę i będzie chciał dalej produkować pod polską marką jest raczej nierealne (a nawet jeśli to i tak ludzie zaczęli by mówić że tylko znaczek nasz jest bo polakowi nie dogodzi ale mniejsza o to...)  Po historii z Bizonem i innych ofiarach wyprzedaży majątku narodowego za psi grosz w obce ręce myślałem że ludzie zmądrzeli (i proszę nie pisać że to była konieczność bo taki PZL Świdnik miał dobre perspektywy na przyszłość i raczej nic nie wskazywało na to żeby miało się to zmienić w przyszłości a wręcz przeciwnie...)

Powiem więcej. Nawet oddanie w obce ręce nie gwarantuje przetrwania fabryki gdzie dobrodzieje z niemiec kupili Wrocławskie Zakłady Elektroniczne „Elwro” tylko żeby zamknąć, wyburzyć i pozbyć się konkurencji...

 

Edytowano przez Kozakiewicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prekursor    2
18 godzin temu, lukig napisał:

Niestety. Zarajczyki spieprzyli po całości 

Ja mam przekonanie graniczące z pewnością, że wyszli na tym interesie bardzo dobrze. Pytanie czy ktoś im jeszcze zaufa po takim wałku?

Wszyscy "żołnierze" Karola odeszli. Tego interesu nie ma już kim budować. 

Ciekawi mnie tylko kiedy coś usłyszymy o nowych planach na życie. Stawiam na Bałkany. 

 

Edytowano przez prekursor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    639

Na Bałkanach nie mają już co szukać. Markę i znak fabryczny ciągników IMT kupili Hindusi, konkretnie TAFE. Teraz nowe ciągniki IMT są produkowane w Indiach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj