adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

lukig    96

W sumie są na 5 miejscu, więc nieźle, a upychać muszą cały czas zarejestrowane w tamtym roku na dealerów.  No i pamiętać trzeba, że cały czas mają mały zakres ciągników 50-110 koni. Miejmy nadzieję, ze szybko się to zmieni.

Ursus nagrodą w konkursie Grupy Azoty:

https://www.dbamyopolskaziemie.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Sama skrzynia na targach, bo ciągnik w instytucie na testach.

Widzę, że romans z Deutzem nie wyszedł. Pewnie przyszło polecenie z DF, żeby Ursusowi silników nie sprzedawać...

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    64
Dnia 15.03.2018 o 20:04, dawidursus323 napisał:

Kolego, chyba jestes w bledzie 50 szt to styczen plus luty. Dam luty 27 ciagnikow.

Tak masz rację, ogólnie widać, że rynek ciągników ma zastój choć NH zanotował spory wzrost względem 2017.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Jak się rozpierdzieliło cały zakład z fundamentami włącznie, z kadrą i wszystkim to po dwóch dekadach ciężko w tydzień wszystko odbudować. Jestem inżynierem i wiem ile czasu zajmują dużo mniejsze projekty. A tu się w międzyczasie chociażby dyrektywa zmieniła i skrzynia pierwotna nie jest skrzynią obecną bo kilka rzeczy włącznie ze sterownikami, trzeba było zmienić. Też bym chciał już zobaczyć jak ten ciągnik pracuje na europejskich polach, ale nie przyspieszysz. A potem będzie gadanie, że bubla zrobili.

 

A najlepsi to są ci , co już mówią, że Perkins był lepszy. 200 stron tego wątku to psioczenie na dziurę w mocy, paliwożerność itp, a jak dają w ofercie inny silnik to Perkins nagle lepszy. Eksperci od wszystkiego. Vigusa to by w tydzień złożyli ze szwagrem przy flaszce i z paczką elektrod.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Skoro na najważniejsze targi w kraju go nie przywieźli mimo, że w Hannowerze był to oznaczy, że temat jest na ukończeniu, a przynajmniej dużo bliżej niż dalej.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21

Temat ciągników nie jest teraz priorytetem dla Ursus tylko autobusy i Afryka. Nic dziwnego skoro to im przynosi pieniądze. Sam ciągnik na Vigusie miał być wprowadzony (wg prasy z 07/2017) na początku 2018. U ostatnim wywiadzie dla RP Prezes powiedział, że wprowadzą go w 2019.

Myślę, że i to nie wypali, bo jak można zauważyć, konkurencja prężnie ukróca dostawy podzespołów. Jak w takim wypadku mogą coś zaprojektować i coś wypuścić skoro co rusz muszą wprowadzać modyfikacje w dokumentacji, a co za tym idzie - homologacji.

Jak ustabilizują sobie rynek elektryczny dopiero ujrzymy Vigusa, bo to byłby teraz strzał w kolano jakby pakowali kasę w coś czego Polak nie kupi, bo zachodnie lepsze. A w przypadku autobusów jest przetarg-produkt-kasa. Jeszcze jakby Elvi doszedł do skutku to wszystkie Ducato z PP poszłyby w zapomnienie, czego jak najbardziej Ursusowi życzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 30pawel   
Gość 30pawel
o co chodzi z tymi c335B i c350?coś w necie widzialem ale za duzo nie pisalo. chyba ze to jakis stary artykuł był.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj