adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

A no tak oni chcą wszystko przenieść do Lublina i tam zrobić jedną dużą fabrykę (montownie). Czytałem już o tym jakiś czas temu, ale nie pamiętam skąd artykuł informacja... No wiadoma rzecz jeżeli wszystko przeniosą do Lublina to ludzie stracą pracę, bo nie każdy będzie wstanie zmienić miejsce zamieszkania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

<p>No były informacje o budowie jednej dużej faryki w Lublinie co jest logiczne raczej. </p>
<p>Tymczasem teraz w Ursusach będą oleje i smary Lotosu.</p>

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SW400kruger    42

Żaden inny silnik, z którym się spotkałem nie był tak zamulony jak perkins. Nawet dobra 60tka wkręca się na obroty szybciej od perkinsa.

Oczywiście można ten silnik przestawić, żeby kręcił się ładnie od dołu i ładnie wchodził na obroty. Tak mi z perkinsa zrobili w jednym ciągniku - wtedy to można nazwać silnikiem.

To co fabrycznie jest zrobione to jedna wielka kpina.

 

Mógłbyś odezwać się do mnie w związku z tym tekstem ... (chodzi o modyfikację silnika), bo nie dochodzą Ci wiadomości prywatne.

 

A i popieram, silnik S4003 w C-360 jest żwawszy od 1104D44TA czy podobnych wynalazków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Ten artykuł jest z kwietnia :)

 

 

 

Czyli jak zwykle z opóźnieniami ale w końcu wprowadzają nowe modele.

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Vigus moi drodzy to najprędzej początek 2019 roku zawita w sprzedaży (informacja nie jest wyssana z palca no nie) (ostatecznie koniec 2018 roku). Koledzy na AT Kielce 2018 możemy się spodziewać dwóch ciągników opartych na transmisji VIGUS jeden ze skrzynią Synchromesh 24x24 i drugi 32x32 POWER, o czym świadczą przetargi ujawnione na oficjalnej stronie marki URSUS i te ciągniki to będą dopiero prototypy, nie gotowe produkty do sprzedaży (tak przypuszczam) 

 

LINK do projektu VIGUS i najważniejszy cytat - "Termin zakończenia realizacji projektu wyznaczony jest na dzień 31 grudnia 2018r."

LINK PRZETARGI

 

Ponownie przypominam o tym, bo mało kto widzę chyba wie, że takie informacje są na stronie ursusa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

A ty wiesz na czym polegają takie projekty? Ten termin to rozliczenie całkowite projektu, a nie dzień do którego można jeszcze prowadzić badania i testy. Myśliwce F-16 kupiliśmy w 2003 roku. A projekt zakończył się jakoś 3 lata temu jak ostatnią ratę zapłaciliśmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prekursor    2

A ty wiesz na czym polegają takie projekty? Ten termin to rozliczenie całkowite projektu, a nie dzień do którego można jeszcze prowadzić badania i testy. Myśliwce F-16 kupiliśmy w 2003 roku. A projekt zakończył się jakoś 3 lata temu jak ostatnią ratę zapłaciliśmy.

Beneficjent ma zawsze prawo złożyć wniosek o przedłużenie czasu potrzebnego na rozliczenie projektu. Założone wskaźniki projektu często są realizowane grubo po terminie kończącym rozliczenie projektu.

Tak więc przy dobrych wiatrach w roku '20 może coś wyjedzie o własnych siłach.

Do tego czasu oczywiście będą pojawiać się informacje prasowe bo o czymś mówić trzeba żeby wypełnić czas antenowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ACoCieTo    99

Ale ursus od samego początku zapowiadał vigusa na koniec 2018 / początek 2019
Za to te nowe modele miały być już w połowie tego roku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Link nie działa.

 

EDIT:

Już działa.

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Mógłbyś odezwać się do mnie w związku z tym tekstem ... (chodzi o modyfikację silnika), bo nie dochodzą Ci wiadomości prywatne.

 

A i popieram, silnik S4003 w C-360 jest żwawszy od 1104D44TA czy podobnych wynalazków.

 

75km mi przestawili, że ciągnie od dolnych obrotów, ale co konkretnie zrobili to warszawiaki Ci tego nie powiedzą.

Dzwoniłem ostatnio o przestawienie 100km perkinsa to z tego gówna nie da się nic zrobić. Powiedzieli mi to zarówno z warszawki jak i pewna firma podnosząca moc w ciągnikach (również z mech. pompą wtryskową)

 

Także trzeba się pogodzić z myślą, że ten silnik to jedno wielkie GÓWNO, którym nie da sie normalnie jeździć, bo poniżej 1500rpm nie ma w ogóle siły, czyt. dopóki nie wdepniesz gazu w podłogę nie pojedziesz.

A mało pali jak pyrka na niskich obrotach i ma lekko, jak dostanie obciążenia to SMOK na paliwo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ACoCieTo    99

Nic sie nie da? Da sie... silnik jest ten sam. Nawet jeżeli po przestawieniu nie będzie miał 100km to możnaby go zdławić do np 90 czy 85. Więc jak sie nie da jak sie da.
Po prostu oni nie chcą sie tego podjąć a to już co innego... a czemu? Za dużo roboty dla nich?
Z tego co wiem to osprzęt ma taki sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

Większość nowych silników z tego co zbieram opinię nie zbiera się tak jak starsze konstrukcje (chodzi głównie o mniejsze moce) również mój agroplus nie zachwyca elastycznością zwłaszcza jak jest nie rozgrzany. Wszystko przez normy emisji spalin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Perkins jak nie jest rozgrzany to zapomnij w ogóle o jeździe.

 

NH T5  to jest wariat w porównaniu do tego czegoś, mimo mniejszej pojemności silnika. Kubota też podobno nieźle się zwija

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj