adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

Ursusc385    1565

Dobry perkins skończył się na normie EURO 2 - łącznie z tą normą (wolnossący). Reszta tych nowszych to jedno wielkie g*wno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Wg mnie nawet te stare fiatowskie silniki sa lepsze od perkinsa. Mniej pala i nie sa tak mułowate

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Żaden inny silnik, z którym się spotkałem nie był tak zamulony jak perkins. Nawet dobra 60tka wkręca się na obroty szybciej od perkinsa.

Oczywiście można ten silnik przestawić, żeby kręcił się ładnie od dołu i ładnie wchodził na obroty. Tak mi z perkinsa zrobili w jednym ciągniku - wtedy to można nazwać silnikiem.

To co fabrycznie jest zrobione to jedna wielka kpina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

A co przerobili w pompie. 6cyl. Juz calkiem inaczej pracuje i rwie ziemie ale 4 to masakra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

Czytaj ze zrozumieniem nie napisałem że są złe tylko że im nie ufam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maromar    18

60-tka lepiej wkręca się na obroty od 3p-ka?? dobre sobie... nie w tym życiu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Czytaj ze zrozumieniem o jakim perkinsie my tu w ogóle piszemy, a dopiero zastanów się czy warto te swoje z d*py wzięte wywody pisać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gów..noburza na 500 stron na temat przestarzałego technologicznie gractwa za o wiele za duże pieniądze. Przecież dokładając kilka złotych można kupić sprzęt którym da się z przyjemnością pracować a nie składaka z naklejką Ursus.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

90 procent ciągników to składaki. Deutz-Fahr seria obecna agrotron- skrzynia Z-F, przednia oś DANA silnik Deutz. I tak można z każdą firmą a z tym zachodnim sprzętem nie przesadzajmy. Mam DF z początku 2005 roku to była wersja przeznaczona na rynek francuski- wszystko chodzi jak w zegarku. Kolega ma agrotrona k420 i ostatnio poszła mu pompa od hydrauliki. Wyjął ją i jedyny numer jaki znalazł to "1" pompa robiona w chinach. Druga sprawa ten sam kolega posiada rónież ciągnik case jx 60 okazało się że przednie koła się zaczęły luzować, przyczyna? Brak zabezpieczenia śrub w środku kół (dokręcających koło do łożyska). Jak ktoś mu mówi że zachodni sprzęt to coś niby lepszego to dostaje piany. Obecnie c-380 jest wykonany właśnie podobnie do case jx. I zaróno jednym jak i drugim da się pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ghibli_100    0

Nie ma się co nakręcać na ciągniki, trzeba wspierać rodzimą produkcje. części do zachodnich ciągników są zdeka przeszacowane. Wiem coś o tym - ostatnio wymieniam w swoim Landini linki do gazu . linka gazu co idzie od pompy do pedału gazu - u dilera  200zł a od recznej dzwigni gazu 280 zł Musiałem dorobic w fimie dorabiającej linki do motocykli -koszt 140 zł  tej od ręcznej dźwigni dl linki 185 cm . Wiadomo jakość może sie różnic ale z czasem wszystko sie starzeje - tak w polskich jak i zachodnich traktorach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

Wiadomo, jeżeli ktoś chce ciągnik z rewersem, wydajniejszą hydrauliką, wieloma biegami zmienianymi pod obciążeniem lub bezstopniową skrzynią to kupi zachodni.Ale ja osobiście jeżeli miałbym kupić teraz prosty ciągnik to kupiłbym ursusa. Niczym nie odbiega od najtańszych wersji z koncernów takich jak CNH, AGCO i SDF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja wolałbym dołożyć te 4 tyś i mieć ciągnik z rewersem elektrohydr, szybsza skrzynią i siedzeniem pasażera oraz dużo lepsza ergonomia w kabinie. Major ma też półbieg czyli ma 24/12. Major hs vs c-380. Ursus ma za to lepszy wyglad.
Ps. Na olx jest już pierwsza używka c-380 za 78800 netto z przebiegiem 170mtg.

Edytowano przez dawidursus323

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyprian1219    368

Dlatego ursus powinien w końcu wprowadzić c385 power z rewersem, mokrym sprzęgłem i skrzynią 24/12...
To by można było sobie porównać z tym majorem, pytanie tylko jak z ceną...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za c-385 zapewne trzeba bedzie dać te 130 netto. Gdzies dawniej na allegro byla cena za 385 i ksztalotowala sie ona w tych okolicach. Ursus jesli szybko nie wypusci nowych modeli z kknkurencyjna cena moze stracic grono klientow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tracer93    8

No ciekawe. Zobaczymy co z tego będzie. Pod koniec roku powinno być już coś wiadomo w sprawie nowej transmisji. Z tego co pamiętam to na początku 2018 roku mieli wprowadzić traktory oparte na Vigusie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piteriiv    82

zarzad ursus-a to sobie kpi z nas rolnikow, c-385 mial byc w czerwcu a tu cisza - a ja mam wniosek o płatność a arimr nie pyta czy prezesina dotrzymuje slowa tylko termin to termin. cena w 2017 styczen c-382 byla 109.000 a w czerwcu diler wolal 124.000 a za 385 130.000 - a w tych pieniądzach jest juz większość ciągników o podobnej mocy i wyposażeniu, jak tak dalej bedzie to tylko afryka nim zostanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

URSUS C-385 jest dostępny... ponoć...  Wgl powiedzcie mi czy model C-385 można sobie zamówić z kołami (oponami) 380/70 R24 przód i 480/70 R34 tył oraz czy jest możliwość do niego już zamontowania już ładowacza TUR 6 (1650-2150 kg udźwigu) 

Edytowano przez Adrian_URSUS_1999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prekursor    2

Witam,

Szkoda, że Solidny Partner nie chwali się co się dzieje w swoich zewnętrznych Dywizjach.

Public Ralation nie obejmuje informacji o agonii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli co, ursus nas nie informuje o wymieraniu jego zewnętrznych dywizji? Coś się dzieje z ursusem czego nie wiemy? wyjaśnij nam co masz na myśli @prekursor 

Edytowano przez Adrian_URSUS_1999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prekursor    2

Pan prezes już to raz oficjalnie powiedział. Tylko to nie jest chwytliwy temat.
Cały splendor i światła skierowane są na Lublin i jego potrzeby. W cieniu sławy "funcjonują" jeszcze dwie dywizje.
Jedna z nich znajdująca się w DM "wychowała" obecnego prezesa i panią viceprezes URSUS S.A.

Przykro patrzeć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj