adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

Ursus nie jest juz tak konkurencyjny po ostatnich podwyzkach. Porównujac go z majorem hs drozszym o 5tys netto ursus wypada bardzo słabo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tracer93    8

Póki Ursus nie wprowadzi jakiś innowacji to nie zdobędą klientów. Powtórzę się kolejny raz. Ergonomia w Ursusie leży i kwiczy. Kto to widział żeby w dzisiejszych czasach nie było w podstawie EHR'u, rewersu elektrohydraulicznego, przedniego TUZ czy WOM'u. Straszna bieda. Ja na obecną chwilę nie zainwestuję w Ursusa. Wybór padł na Fendt'a 209 Vario. Moim zdaniem żeby Ursus się rozwijał, to musi być inny prezes dla którego rozwój traktorów będzie priorytetem. Tymczasem Ursus inwestuję w jakieś elektro pierdoły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

To i ja powtórzę się:) Ursus żyje z dotacji a to że w najłatwiej ją wyciągnąć z pseudo-ekologi to mamy "elektro pierdoły"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28742

@tracer93 rewers czy ehr oczywiście ze przydatne, ale pisząc ze w standardzie powinien być przedni tuz i WOM to poplynales, co poniektórzy rolnicy w PL na wałek napędzany mają tylko rozrzutnik, bo kosiarkę mają konna, a takich co mieliby co z przodu podczepic to pewnie jest paru w gminie. To są małe kompaktowe ciągniki, a nie stare dobre woly robocze, zapnie mu jedno z przodu, drugie z tyłu, i nie ruszy z miejsca, bo zdechnie. I nie dotyczy to tylko Ursusa ale wszystkich nowych małych ciagnikow

Edytowano przez bratrolnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

@Tracer93 w jakim zachodnim ciągniku mamy rewers elektrohydrauliczny czy EHR w standardzie?? No może w kubocie (tylko rewers) czy też Fendt  jest ale nie za tą cenę...;/ Poza tym sam piszesz że wybrałeś Fendta 209 Vario za niego mógłbyś kupić 2 ursusy i jeszcze jakąś 10 tonową przyczepę i nie wiem czy pieniędzy by jeszcze nie zostało. To jak porównywać Dacię z Mercedesem..;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Niech zrobią traktor na wzór MFa serii 300 i wszyscy będą zadowoleni... serie 200 kopiowali ze 20 lat i wciąż trzymają cenę tak jak wspomniane MFy 300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tracer93    8

@bratrolnika może faktycznie popłynąłem z tym TUZ'em i WOM'em. Przydałoby się więcej opcji typu amortyzowana kabina, przednia oś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Taa, a potem cena podobna do zachodnich i oczywiście Polak kupi zachodnie bo pewniejsze w tej cenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

@Tracer93 ma rację. Ursus powinien oferować znacznie szerszą gamę opcji do wyboru. Sporo rolników szuka ciągników, choćby pomocniczych, z rewersem e-h, biegiem pod obciążeniem, EHR-em.

Amortyzowana kabina czy most nie są czymś nowym. Nawet trochę dziwne, że to nie jest w standardzie. W samochodach jest zawieszenie, to i w ciągniku może być.

Za to przedni TUZ i WOM Ursus ma w opcji. Jednak brakuje jeszcze sporo rzeczy. Nawet takie ogrzewane lusterka to przydatny gadżet, a tego nie oferują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28742

W dwóch autach mam podgrzewane lusterka, przez ostatnie dwie zimy użyłem w jednym raz :-) różne dodatki, przydatne opcje oczywiście by się przydaly, ale żeby nie było zaraz 10nowych modeli, bo ten ma szersze opony, a tamten drugi nie ma szyberdachu. Długa lista dodatków, ale tania podstawowa biedna wersja. Bo to co jeden potrzebuje codziennie to drugi raz na pięć lat użyje, każdy potrzebuje co innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyprian1219    368

A może zamiast pracować nad jakimś ehr, czy rewersem eh, czy półbiegami (nawet jakby mieli to wziac znowu od carraro czy zf) to czy nie lepiej żeby najpierw pooracował nad jakością i wykończeniem kabin? Żeby materiałby były trwalsze i lepsze... Powiecie że teraz każda marka produkuje z gównolitu. I to prawda, a gdyby tak jedna zaczela robić z porządnego materiału, lub chociaż z dobrym wykończeniem, czyli ursus?
Wiem że wszystkiego nie zrobią bo skrzynie czy silniki biorą gotowe ale to nie znaczy że nie mogą wziąć też innych marek żeby była konkurencja...
Tak sobie tylko fantazjuję, chyba można?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tracer93    8

Jak słyszę gadanie Zarajczyka, że Ursus ma być prosty i tani z naciskiem na to drugie krew mnie zalewa. Polscy rolnicy kupują NH, JD czy nawet Fendt'a, których wbrew pozorom po polskich wsiach tak mało nie jeździ. Jestem przekonany, że nie oferują nic lepszego bo nie potrafią tego zrobić. Ten cały Vigus przerósł już ich możliwości. O skrzyni bezstopniowej w Ursusie możemy pomarzyć. Ciekaw jestem jak wyglądałby Ursus gdyby był w rękach AGCO. Czy zrobili by to samo co New Holland z Bizonem czy rozwijaliby markę na polskim rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Nic ich nie przerosło, dostali projekt, rozliczą go i postarają się o następny. Ot taka prosta polityka handlowców z Pol-Motu co z potrzeby kupili znaczek Ursus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati571401    32

Byliśmy zainteresowani zakupem nowego ursusa ale patrząc co oferują lepiej było szukać czegoś zagranicznych marek

Ursus jakby stanął w miejscu stare mf z 80-90 lat mają lepsze wykończenia w kabinach a o reszcie nie wspominając więc nie ma się co dziwić że polscy rolnicy wolą kupić konkurencję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Na tej samej półce cenowej nie ma różnicy, czy to Ursus, czy zagraniczny. Jeśli szuka się lepszego, to trzeba dołożyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21

@Tracer93, nie rozumiem po co to gadanie, że VIGUS ich przerósł ? Ja, czy Ty nie możemy powiedzieć nic na ten temat, bo mamy zerowe informacje, co jest powodem odwlekania produkcji seryjnej. Jedynie mogą się wypowiedzieć osoby, które przy tej skrzyni pracują. Oficjalnie wiadomo tylko tyle, że pod koniec maja był przetarg na obrabiarki CNC do produkcji Vigusa oraz że na Wydziale Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej trwają badania tej transmisji, więc wprowadzenie transmisji do produkcji seryjnej z początkiem nowego roku, zgodnie z zapowiedzią, może być realne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

Jeśli to ciągnik z 2016 roku to uwierzę że ma perkinsa po za tym perkins już bierze jednostki napędowe od fiata więc już nie jest taki dobry, niestety. Jesli ktoś chce sie zemną kłócić to z tym silnikiem odsyłam do wikipedi bo jest tam napisane a co do tej skrzyni to denerwuje mnie to że zapowiadają już ją od groma czasu a efektu nie widać ale może ją nie długo wypuszczą bo będą projektować nową zobaczymy czas pokaże może i coś wytworzą.

Edytowano przez Graham

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak zgadza się przyjacielu te silniki dostarcza fiat - cytat z wiki (W 2011 roku Fiat Powertrain Technologies zaczął dostarczać firmie Perkins 3,4 litrowe silniki spełniające normę Tier 4 Interim/Stage IIIB o mocy od 45 kW (60 KM) do 86 kW (115 KM) produkowane w swojej fabryce w Turynie. Silnik będzie występował na rynku jako Perkins serii 854) 

 

SILNIK PERKINS IIIB

 

SILNIK FPT IIIA

 

Minimalne różnice widać pomiędzy nimi :) 

Edytowano przez Adrian_URSUS_1999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Nie ufasz bo masz blade pojęcie, zresztą takie samo o Fiacie jak i Perkinsie. 

Jak można w obecnych czasach pisać że Perkins jest dobry - ok ale który, jaki model, z jakiego kraju, itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj