adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

Tracer93    8

A niby kiedy agco zgłaszał chęć wykupienia ursusa? A swoją drogą dobre, ursus zamiast fendta podbija największe zachodnie gospodarstwa i gospodarstwa na całym świecie ciągnikami o mocy 250-600km z systemami przegubowymi, gąsienicowymi i klasycznymi przeniesienia napędu, oraz pełną elektrohydrauliką ze skrzyniami bezstopniowymi i silnikami własnej konstrukcji  :lol:

Ursus raczej nie podbijałby zachodnich gospodarstw. Moim zdaniem dla AGCO najważniejszy jest Fendt. Ursus byłby raczej na poziomie Massey'a czy Valtry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tasiorro    10

A może byłby marką budżetową.Ale po co to znów rozkminiać?Jest jak jest,pożyjemy zobaczymy co będzie dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tracer93    8

Ja osobiście chcę aby Ursus osiągnął poziom Fendt'a i miał bezstopniową skrzynię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21

Raczej nie podejmą takich działań, bo nie będzie im to się opłacać. Ursus zanim zdobędzie zaufanie zachodnich rolników to trochę minie, a Polski rolnik odsunie się od elektroniki jak zaczną się nowe ciągniki psuć, co poniesie za sobą niemałe koszty naprawy. W efekcie rolnicy będą szukać prostych i tanich w eksploatacji ciągników, bezstopniowe takie nie są. Najpierw niech wprowadzą na rynek Vigusa :) Jak się przyjmie, mogą projektować dalej.

 

Tak na marginesie, ostatnio w TPR było o tym że w C-3115 ma być przekładnia TYM, w C-3120 przekładnia stworzona przez Carraro i URSUS, o czym pierwsze słyszę i C-3150V, jak wiadomo, na Vigusie 32x32. Vigus 24x24 mechaniczna ma znaleźć zastosowanie na rynkach pozaeuropejskich.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyprian1219    368

Druga. Pierwsza była salonu ursus (czy jakoś tak) i to był chyba zjazd z lawety czy przejazd po podwórzu czy coś takiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz racje pierwszy film to była prezentacja c-360 i jazda po placu. Tam był silnik ten indyjski montowany w paru pierwszych egzemplarzach [ten sam co solis] a tutaj wydaje mi się że słysze perkinsa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21

Pokazowy C-360 z Agrotech 2015 miał silnik Solisa na licencji Zetora.
4ftPa8rl.png
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21
Napisano (edytowany)

Teraz wychodzą z silnikami Deutz. Pierwsza propozycja jaka padła to właśnie silnik Solisa 3100FLT na licencji Zetora. Prototyp z tym silnikiem był na Agrotech 2015. Potem zaproponowali że silnik będzie do wyboru - Solis albo Perkins. Ostatecznie zrezygnowali Solisa i montowali silnik Perkinsa, a od początku 2017 chyba Deutza, po tym jak Ursus podpisał współpracę z Deutz.

Edytowano przez pawel94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie podejmą takich działań, bo nie będzie im to się opłacać. Ursus zanim zdobędzie zaufanie zachodnich rolników to trochę minie, a Polski rolnik odsunie się od elektroniki jak zaczną się nowe ciągniki psuć, co poniesie za sobą niemałe koszty naprawy. W efekcie rolnicy będą szukać prostych i tanich w eksploatacji ciągników, bezstopniowe takie nie są. Najpierw niech wprowadzą na rynek Vigusa :) Jak się przyjmie, mogą projektować dalej.

 

Tak na marginesie, ostatnio w TPR było o tym że w C-3115 ma być przekładnia TYM, w C-3120 przekładnia stworzona przez Carraro i URSUS, o czym pierwsze słyszę i C-3150V, jak wiadomo, na Vigusie 32x32. Vigus 24x24 mechaniczna ma znaleźć zastosowanie na rynkach pozaeuropejskich.   

Poproszę o link do tego artykułu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

Też chciałbym zobaczyć link lub zdjęcie gazety w której to przeczytałeś a swoją drogą to ursus ma podpisane kontrakty z watem i fonem więc wątpię w to że nagle im się zmieniło i pozyskują nowego partnera do produkcji i stworzenia nowej przekładni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21

Obecnie nie mam dostępu do gazetki, ale w najbliższym czasie wrzucę. Mnie również zdziwił fakt że Ursus coś rzeźbi z Carraro, ale z drugiej strony Carraro jest w czołówce producentów transmisji, więc jeśli URSUS będzie miał w tym udział, to po pierwsze, będą mieli pieniążki, a po drugie URSUS zbuduje sobie za granicą renomę jako producent transmisji, dzięki czemu zachód przychylniej przyjmie na rynek transmisję Vigus :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tracer93    8

Panowie wybiera się ktoś na Demo Tour w Żernikach obok Obornik ? Czy można na tych pokazach obejrzeć traktor w środku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz44    7

W moich okolicach a dokładnie Tyszowcach był demo tour ich prasa zrobiła trzy kulki i padła hahahahahaha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyprian1219    368

A tam to ale mi awaria. Toż to taka technika właśnie. Owija szybko balota siatką zamiast pół godziny jednym sznurkiem żeby był czas wyjść i przeciąć ją nożem. Wszystko jest pod kontrolą :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450

Ursus powinien bardziej postarać się podczas pokazów. Zgubiona prasa, zgrabiarka przyczepiona częściowo czy ta akcja z siatką nowym klientów nie przysporzy a i tych wahających się odstraszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Wszystko tylko szybko, szybko, szybko i potem tak wychodzi. :/


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj