adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

maromar    18

jestem raczej zwolennikiem ursusa, ale sory, co w powyższym teście jest wspaniałego czy niesamowitego? że ciągnik 110-konny ciąga 4 skiby na chyba nie za ciężkiej ziemi (tak mi się wydaje widząc orane pole) nic nadzwyczajnego..  Żeby to był c-380 lub c-385 to można byłoby podziwiać robotę z tym samym pługiem :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Nic. Normalna robota, ale w wypowiedzi co poniektórych wynika że 11054 nadaje się do wożenia świni na rynek do miasta.

 

Mój tekst o teście odnosił się do poprzedniego posta o teście 380 w top agrar. Filmik z 11054 wrzuciłem dodatkowo bo znalazłem go dzisiaj w necie.

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maromar    18

myślę że 11054 to udany ciągnik, szkoda że bez elek.hydraulicznego rewersu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz44    7

troche te silniki  mulaste , powiem tak orałem na dość gorzystym terenie i np zawracając nie można było mowić o ruszaniu  pod górę bo po prostu się dusi przed opuszczaniem pluga z metr wczesniej dawałem mu w gaz  jak złapie te 1500-1800 to juz jedzie i czuć że jakaś siła jest np orze tak do 18 cm plug akpil km80 4x40 , predkosc 7,5-8 km/h spalanie 16-18 /ha obroty 1900-2000 i jak dam gazu do konca to silnik reaguje czy delikatny zapas jest . Holand mający 3,4l jest bardziej żwawszy i cichszy nie zagłebiałem się w to dlaczego tak jest ,jeśli jest tutaj ktoś kto ma trochę pojęcia o silnikach chętnie posłucham mądrej głowy , Pozdrawiam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Myślę, że to po prostu "turbodziura". Silnik w 11054 ma dużą dawkę paliwa (dlatego tak dymi), a turbina zaczyna wydajnie sprężać powietrze ok. 1450 obr/min silnika. W efekcie czego silnik się dusi paliwem na niższych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Moim zdaniem skrzynia "40" powinna mieć 5 biegów, żeby móc ruszyć z ciężkim ładunkiem i wyciągnąć 40 km/h przy 2 tyś. obrotów silnika.

Jednak w 110-tce zestopniowanie jest typowe dla skrzyni "4".

Ciekawe, czy te felgi tak zrobią...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7878

jeszcze jest problem z turbiną bo nh posiada turbine ze zmieną geometrią łopatek a tu zwykla i dlatego jest tak że jak zlapie te 1400 obr to wtedy załącza się turbina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Ciekawie wygląda nowa 360. Fajnie że poszli w tą stronę z designem. No i czarno-czerwone felgi też OK wyglądają.

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Jakby mial polbiegi pod obciazeniem to nie bylo by problemu z ruszaniem bo po to wlasnie one sa....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VitoldSzarek    10

Podoba mi sie ta maska ale w wiekszych modelach nawet bardzo natomiast tutaj w c-360 powinni ja troche zmniejszyc wyglada troche jak by byl ubrany w cos po starszym bracie a jesli chodzi o malowanie felg to standardowe lepiej mi sie podoba:) zobaczymy w Kielcach na zywo wtedy bardziej mozna bedzie sie wypowiedziec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam! Co do nowego wyglądu ciągników URSUS, to wydaje mi się że wszystko zmierza ku lepszemu. Mi osobiście wszystko się podoba. Cały nowy wygląd (modelu C-360) z filmiku RPT po części jest dzięki nam - użytkownikom portalu AGROFOTO. Może nie zwróciliście na to uwagi, ale tak jest. Obejrzyjcie jeszcze raz film a zauważycie. Po pierwsze maska została podniesiona, drugie został zamontowany nowy niższy tłumik (komin), oraz po trzecie niższy dach. O tych wszystkich rzeczach było pisane na tym forum. Więc ja ponownie kieruję moją prośbę do URSUSA. W ciągnikach, które mają mechaniczny układ sterowania tylnego TUZ, dajcie klientom możliwość doboru opcji takiej jak HPS Plus. Moim zdaniem wyróżniło by to Wasze ciągniki na rynku, a przy okazji ułatwiło pracę i obsługę Waszym klientom. Z tego co wiem to Producent tego systemu też chciałby podjąć współpracę z Marką URSUS LINK DO POSTU NA FB

 

Co o tym sądzicie? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu12    41

Jak dla mnie to nowe Ursusy wyglądają dużo lepiej. Te felgi niezbyt ciekawie wyglądają, jednak to jest kwestia gustu. Maska według mnie pasuje idealnie. Ciekawi mnie sprawa Ursusa C-395 Power, który jest opisany pod linkiem, który wstawił kolega @VitoldSzarek. Na Centralnych Targach Rolniczych w Nadarzynie zaprezentowano ten model i posiadał on już silnik Deutz Euro IIIB, a na tragach w Kielcach ma być zaprezentowany z silnikiem Perkins.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oni tak naprawdę sami już nie wiedzą, które silniki montować... Mają często gęsto błędne dane techniczne. Na ubiegłorocznym AgroTech Kielce gdy z kolegą oglądałem C-360 i ze zdziwieniem komentowałem do niego że w danych tech jest podany silnik Deutz podszedł do nas przedstawiciel i zaczął się tłumaczyć że jest to błąd i zaraz zostanie wymieniona na kartę w której zostanie podany silnik Perkins. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TYLKA    15

ten ursus c-395 power wygląda świetnie w tej masce :D ale ursus c380 lepiej wygląda wobecnej :) no i kolor kół wolę stadardowy :) mam nadzeje ze ursus wprowadzi rewer i inne ulepszenia w tym roku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu12    41

Łącznie z silnikami Deutz mają się również pojawić nowe przekładnie z dodatkowymi przełożeniami skrzyni. W przypadku Ursusa C-395 są to 24 przełożenia w przód i 12 w tył, a w modelu C-3120 HL - 24 w przód i 24 w tył. Tak były opisane te dwa modele podczas targów w Nadarzynie. W nowych modelach również rewers (dotychczas mechaniczny) ma zostać zastąpiony rewersem elektrohydraulicznym. Co do silników w Ursusie C-360 to w broszurach i krajowych i zagranicznych w wyposażeniu były silniki:

Sonalika 3100FLT Euro IIIA 

Perkins 1103E Euro IIIB 

Perkins 1103D-33T Euro IIIB 

Perkins 1103D-33TA Euro IIIB 

Co do dwóch ostatnich silników, to nie wiem czy się czymś różniły. Takie silniki znalazłem w broszurach. Oprócz nich był też silnik Deutz Euro IIIB, jednak ten silnik pojawił się dopiero w Ursusie z filmiku RPT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maromar    18

bez sensu ten wystający "nos" przecież widać przez kratki że tam pusto, nie mogli tego zaokrąglić??!! chyba że im zostały stare maski z poprzedniej "epoki" i próbują je wykorzystać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że masz na myśli przód maski modelu 1674 FORTE? Bo jeżeli tak to tych ciągników nie produkują.  Mi chodzi o to, że malowanie felg robią w tych nowych serii C tak jak w Forte. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Jeżeli ta nowa maska zwęża się ku kabinie, to jest dobrze zaprojektowana. Widocznym ulepszeniem już jest większa powierzchnia "kratek" przed chłodnicą. Teraz jeszcze mogliby zrobić wcięcia na koła, by uzyskać lepszy skręt kół przy niewielkim ich rozstawie. Tak jak zrobiono w Pronarze. Dodatkowo odchudziłoby to trochę tą nową maskę, przynajmniej wizualnie. I do tego wszystkiego powinni przeprojektować obciążniki, by można było używać ich jako zaczep (tak jak jest w serii H). Jest jeszcze trochę tego...

 

Jeszcze, co do nowej maski, to plusem jest uchwyt do jej otwierania oraz lepiej ustawione lampy robocze (bardziej na boki). W 110-tce powinni jednak pomyśleć o większej ilości lamp roboczych.

Edytowano przez XMK13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96
Ponadto prawdopodobnie jeszcze w tym roku rozpoczniemy produkcję własnych silników na rynki, gdzie nie obowiązują normy emisji spalin – wyjaśnia Tomasz Jasłowski Dyrektor Produkcji w fabryce Ursus w Lublinie.

 

 

 

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/ciagniki/co-trafia-do-ursusa-wizyta-w-fabryce-w-lublinie,383.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj