adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

lukig    96

W każdym ciągniku może dojść do większej awarii. Problem polega na tym, że większa awaria w DF kosztuje ze 2 razy więcej niż w Ursusie albo innym prostym ciągniku. A o rozkraczonych DF 3 miechy po gwarancji i na tym forum możemy poczytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Jak Ursus będzie wsadzać silniki z DF, to też będziecie gadać, że naprawa dwa razy taniej niż nowego DF? :lol:  To w końcu on jest na tych markowych podzespołach, czy też nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Silniki Deutza więc pewnie dojdzie dwumasa na sprzęgle, tak jak w majorze. Także szczere współczucia osobom, które będą płaciły za remont sprzęgła :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

A w Deutzach jakie będą wtedy silniki? Mercedesa?

Firma Deutz produkuje wyłącznie silniki. Co innego koncern SDF i jej marka Deutz-Fahr...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Dokładnie Deutz AG, dobrze o tym wiem i dlatego napisałem "silniki z DF" a nie silniki Deutz Fahra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Serio trzeba wszystko łopatologicznie? W Deutz Fahrach mamy silniki Deutza, takie same (tudzież podobne) jakie będą w Ursusach, stąd skrót myślowy "silnik z DF", znaczenie to samo jakby ktoś powiedział "silniki takie same jak w DF" :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Mówiąc o ciągnikach DF miałem na myśli awarie skrzyni biegów. Czy silniki do Ursusów będą się psuć? Nie wiem. Nie wiem również jak Ursus ma zadowolić niektóre jemioły, które znowu mają jakiś powód do hejtowania. Co mają zrobić? Biorą Perkinsy - źle. Będą brali Deutza jeszcze gorzej. Wsadzili by swój wymyślony - najgorzej bo polskie dziadostwo.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

SDF jest głównym udziałowcem Deutz AG, więc są powiązani.
@lukig - mnie tam średnio interesuje czy Ursus zadowoli każdego markotnego czy fana innych marek. Ale jak można twierdzić, że ciągnik składany z części wiodących producentów, będzie tańszy w naprawie i trwalszy od "zachodniego" odpowiednika składanego z tych samych lub podobnych podzespołów? Przecież to sie nie trzyma kupy. Nie jeden tu jeszcze zawyje z bólu, jak zobaczy koszt roboczogodziny serwisu, a co dopiero mówić o wymianie jakichś części poza filtrami i innymi pierdołami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6400

Pod warunkiem że będzie na miejscu magazyn a w nim pełen asortyment części. Na razie nie ma się na to. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

SDF jest głównym udziałowcem Deutz AG, więc są powiązani.

@lukig - mnie tam średnio interesuje czy Ursus zadowoli każdego markotnego czy fana innych marek. Ale jak można twierdzić, że ciągnik składany z części wiodących producentów, będzie tańszy w naprawie i trwalszy od "zachodniego" odpowiednika składanego z tych samych lub podobnych podzespołów? Przecież to sie nie trzyma kupy. Nie jeden tu jeszcze zawyje z bólu, jak zobaczy koszt roboczogodziny serwisu, a co dopiero mówić o wymianie jakichś części poza filtrami i innymi pierdołami.

 

Czy ja twierdzę, że będzie trwalszy?

Natomiast na razie ciągniki Ursusa SĄ tańsze w serwisie. No to chyba jest oczywiste. Pewnie się to zmieni z chwilą, kiedy wejdą nowe normy emisji i będą musieli stosować bardziej zaawansowane podzespoły.

Zarajczyk mówił, że produkując Vigusa będą mieli tańszą transmisję o 20-30%, więc w serwisie pewnie też. Do tego ciągniki te nie mają komputerów pokładowych i innych szmerów bajerów, które są najdroższe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

nie żebym śledził rynek ale jeśli to ma spełniać normy spalin to pewno CR tam siedzi a niby co tym steruje? przecież nie krasnoludki i nie sądzę żeby jakiś sterownik był drogi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Tańszą, bo nie trzeba będzie kupować gotowego produktu, tylko zrobi się własny, a to prawie zawsze taniej wychodzi. A czy przy cenie gotowego ciągnika to będzie uwzględnione? Szczerze wątpię. Jakoś nie widzę tego patriotycznego podejścia jeśli idzie o ceny produktów Ursusa, tak samo zawyżone przez dotacje jak reszta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Serio trzeba wszystko łopatologicznie? W Deutz Fahrach mamy silniki Deutza, takie same (tudzież podobne) jakie będą w Ursusach, stąd skrót myślowy "silnik z DF", znaczenie to samo jakby ktoś powiedział "silniki takie same jak w DF" :blink:

W niektórych ciągnikach Deutz-Fahr jest montowany silnik SDF Farmotion

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

Tak jak kolega wyżej napisał w niektórych nowych DF siedzą farmotion produkowane przez SDF a we wcześniejszych były nazywane po prostu SDF tak jak np w moim Agroplusie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Gdybym wiedział że jeden skrót myślowy wprowadzi taki wielki problem, to z pewnością nie ważyłbym się go użyć :rolleyes: 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Tańszą, bo nie trzeba będzie kupować gotowego produktu, tylko zrobi się własny, a to prawie zawsze taniej wychodzi. A czy przy cenie gotowego ciągnika to będzie uwzględnione? Szczerze wątpię. Jakoś nie widzę tego patriotycznego podejścia jeśli idzie o ceny produktów Ursusa, tak samo zawyżone przez dotacje jak reszta.

 

Są w zasadzie najtańsi. DF Agrolux 410 oferujący te same parametry praktycznie (chociaż za kabinę trzeba zdaje się dopłacić) na goło 110 tys netto. Za tyle można mieć 380 z turem.

 

CIągniki na Vigusie mają być o 20-30 % tańsze (tak zapewniali) od konkurencji. Zobaczymy. Ocenimy za kilka miesięcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris94    23

Akurat co do Agroluxa 410 to ostatnio był cały czas sprzedawany za niecałe 110 tyś ale BRUTTO i w tej cenie była kabina. Jak pytałem wcześniej to 410 z klimatyzacją, pneumatyką i ładowaczem wychodziła nieco ponad 140 tyś BRUTTO więc cenowo nawet taniej ale ta dokładana kabina to jest trochę tragedia, jest nawet głośniej niż w wersji bez kabiny do tego wykończenie też dość słabe i mało miejsca, pod tym względem w Ursusie było lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris94    23

Akurat co do Agroluxa 410 to ostatnio był cały czas sprzedawany za niecałe 110 tyś ale BRUTTO i w tej cenie była kabina. Jak pytałem wcześniej to 410 z klimatyzacją, pneumatyką i ładowaczem wychodziła nieco ponad 140 tyś BRUTTO więc cenowo nawet taniej ale ta dokładana kabina to jest trochę tragedia, jest nawet głośniej niż w wersji bez kabiny do tego wykończenie też dość słabe i mało miejsca, pod tym względem w Ursusie było lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

No to się postarali jak bez kabiny ciszej niż z kabiną :)

Być może mam stare dane co do tych 110 tysięcy.

Natomiast za tyle można mieć C 380 z turem. Netto. A Olkop swego czasu 1 tys litrów ON dorzucał.

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

15272306_1554091194604709_70006862018061

 

280 KM do Etiopii. 

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tasiorro    10

I można?Po raz kolejny pytam po jaki ch.. normy spalin w polu?Niemcy pokazali jak jest z tymi normami.Powinnismy się od nich uczyć bronienia swojego rynku i interesów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj