adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

bratrolnika    28740

A myślisz ze jak ciągnik będzie bez klimy to będzie miał taki sam pasek? Bo ja uważam że porostu zamontuja krótszy i tyle, nikt nie będzie dokładać dodatkowej rolki za kilkadziesiąt złotych tylko po to żeby był taki sam rozmiar paska w wersji z klimatyzacją i bez.
Przecież ten silnik montowany jest w wielu różnych maszynach, wiec moim zdaniem nie zmienia się tylko blok i głowica, osprzęt silnika jest pewnie oferowany w kilku opcjach, różnych od ilości osprzętu, oraz lokalizacji przy silniku, np jednej firmie będzie pasować alternator z prawej, innej firmie z lewej

Edytowano przez bratrolnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448

Nie, myślę że w wersji bez klimy zrezygnują z jednego paska, i zostanie tylko jeden alternator na tym dłuższym pasku. Ale myśleć to sobie możemy, ważne co Deutz miał na myśli konstruując ten silnik :)

 

edit: skąd macie to zdjęcie?

Edytowano przez MF675ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28740

Dopiero teraz się dopatrzylem ze tam są dwa paski - urok korzystania z internetu na małym telefonie. Jednak nadal twierdze ze alternatory są dwa żeby producent danej maszyny mógł wybrać który mu mniej będzie przeszkadzał podczas upychania silnika pod maskę, gdyby był to silnik chłodzony powietrzem to drugi alternator miałby sens do zasilania nagrzewnicy elektrycznej, ale widzimy ze krocce wodne ma, więc jest chłodzony cieczą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6383

Mam NH TG255 z automatyczną klimatyzacją, część funkcji ogrzewania jest realizowana z wykorzystaniem nagrzewnicy klasycznej a część elektrycznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28740

A masz dwa alternatory? Myślę że nie, bo w takim przypadku jak twój nagrzewnica elektryczna ma za zadanie dogrzac kabinę dopoki silnik nie zagrzeje cieczy, czyli kilka minut, i w związku z tym jej chwilowy duży pobór prądu bez problemu zaspokoji jeden alternator, bo prąd który ona '' zje'' on zdarzy doładować w czasie dalszej pracy - gdy funkcje ogrzewania przejmuje juz klasyczna nagrzewnica wodna. Poza tym ten silnik produkowany jest do ciągników budżetowych, a w takich próżno szukać automatycznej klimatyzacji, w nich klima która chłodzi w lato jest luksusem

Edytowano przez bratrolnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cropec    0

Witam 

Byłem dziś  w Nadarzynie na targach i rozmawiałem na stanowisku Ursusa z przedstawicielem firmy Deutz -producenta silników z siedzibą w Polsce w Nadarzynie -Walendów.

Bardzo fajny facet-nowe ciągniki Ursusa z silnikami Deutz AG mają wejść do produkcji na początku roku 2017-teraz trwają jeszcze badania - na stoisku stał ciągnik demonstracyjny Ursus 18014A z silnikiem Deutz AG- załączę zdjęcia z dzisiejszej wizyty na targach. Na stoisku stały dwa modele silnika Deutza jeden przed ciągnikiem Ursus C395 Power drugi przed większym Ursusem . Przedstawiciel Deutz powiedział , że Ursus zamówił pierwsze kilkadziesiąt silników Deutza i będą w 4 wersjach pojemności -TCD 3,6;TCD 2.9; TCD 4.1/6.1; oraz TCD 7.8. Producent silników daje na nie 3 lata gwarancji oni także będą odbierać gotowy ciągnik . Turbosprężarka jest typu wastegate ze stałą geometrią łopatek, układ paliwowy commonrail Bosch , a wtryskiwacze są elektromagnetyczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cropec    0

Tak oni będą kontrolować jak silnik pracuje na złożonym kompletnym ciągniku czy pracuje wg ostawień właściwych dla ciągnika czy np nie obciążyli alternator zbyt dużą ilością urządzeń elektrycznych. Aha jeszcze ten silnik ma sterownik i będzie pokazywał błędy jakby coś i trzeba je będzie kasować programem na kompie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1994kuba1994    63

no to swietnie z tą kontrolą jakości ale oznaczenia muszą ogarnąć bo ciągnik c385 ma 85 km a c395 ma 90 km bez sensu... i te oznaczenia w wiekszych modelach tez..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cropec    0

A z plusów tego silnika to ma hydrauliczna regulacje popychaczy zaworów, wszystko jest na wierzchu- niezabudowane, rozrusznik jest na układzie planetarnym jest krótki i nieduży w porównaniu do c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

No to ładnie jak na silnik 3 lata gwarancji (ciekawe czy na pompę paliwa i sprężarkę też). Ciekawe ile Ursus da na Vigusa gwarancji. Może szarpną się na piątkę. I jest szansa na na prawdę zajefajne ciągniczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1994kuba1994    63

Na Kielce prezes Ursusa zapowiadał całą serie na Vigusie zobaczymy czy spełni co zapowiedział

 

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/ursus-zapowiada-nowe-ciagniki-z-silnikami-deutza,68225.html

Edytowano przez 1994kuba1994

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Przyjemnie się czyta.

 

Przyznam, że C-3120 HL to mogłoby być coś dla mnie, oczywiście jeśli cena będzie rozsądna.

 

Ciekawi mnie bardzo ta zmiana trendu z Perkins-a na Deutz-a,czym ona jest spowodowana. Czy Perkins bardzo podniósł ceny, czy względami "politycznymi" czy może w Ursusie doszli do wniosku, że Perkins ma teraz tak niski poziom, że nie chcą sobie psuć opinii montując jego silniki.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6383

No, to nareszcie nasz przemysł konstrukcyjnie dogonił Masseya serii 30xxx. Jakby jeszcze dodali półbiegi pod obciążeniem to już byłby nawet 1990 rok.

Ciekawe ile lat zajmie zaprojektowanie przedniego tuza i wom? Silnik 4 cylindrowy przy 120 koniach to niezbyt dobry pomysł, ale norma jest norma. A że elastyczność gorsza? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Niekoniecznie gorsza. Wszystko nalezy od momentu obrotowego. 120 km z 4 cyl. Daje rade ale juz 160 to tylko 6 cyl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu12    41

Na farmerze jest artykuł o nowych ciągnikach URSUS z silnikami Deutz. Co ciekawe ciągniki będą też wyposażone w nowe przekładnie z rewersem elektrohydraulicznym.

Edytowano przez krzychu12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448

I zaraz się zacznie. Że Ursus skomplikowany, że drogi w zakupie i naprawach... Że teraz to napewno będzie się psuć... A inni że i tak jest 100 lat za innymi markami i jak kupować to tylko Fendt'a albo John Deere'a :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28740

A mnie, mimo że chętnie widziałbym nowe Ursusy na polach, zaczyna razić fakt ze co chwile jest coś nowego, jakaś zmiana, co pół roku nowy model. I tak Ursus przez ostatnie cztery lata zrobił więcej modeli niż taki Farmtrack czy Pronar przez ostatnie kilkanaście lat, a każdego modelu wyprodukowane po kilkadziesiąt pewnie sztuk. I cyrk się zacznie za parę lat jak coś się popsuje i części w ośmiu katalogach trzeba będzie porównywać, bo co chwile coś nowego wprowadzaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

weźmiesz nr skrzyni, nr tylnego mostu czy silnika i będziesz szukał u perkinsa czy carraro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Widzieliście ile modeli oferuje DF? Ursus  ma ile? Na razie ma 9, będzie miał z 15-17. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj