adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

robi57362    2343

Dalej ursus robi na linkach masakra. U mnie też się rwała jedna za drugą a koszt to coś chyba ponad 200 za sztukę, efektem tego bylo założenie pompki i wysprzeglika od zetora i po problemie a i sprzęgło lekko chodzi bo w tym pancerzu to zawsze linka się zacinała i rwała. Czy im na prawdę tak ciężko pomyśleć i coś takiego zrobić.

To wszystko sa koszty na jednym egzemplazu to niby niewielka suma ale na tysiacu . Ursus wedlug mnie trafil dobrze w rynek bo ile osob by kupilo 80 km za 250 tys a ile za nieco ponad 100 . Sipma juz niby postawila na jakosc tej nowej pasowej i cena powalajaca malo kto kupuje nie wiadomo co tylko woli dolozyc te kilkadziesiat tys i miec np jd


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Właśnie z tym trafieniem w rynek to nie bardzo. Spóźnili się co najmniej te 2-3 lata gdzie Farmtraci i Majory się dobrze sprzedawały. Wtedy mogli sporo zyskać. Teraz już jest przeciętnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cropec    0

Nie zgodzę się z kolega jest teraz popyt na takie ciągniki z przedziału 70-120 KM: od poczatku roku dane z portalu agrofakt

Sprzedaż modeli ciagników 2016 r 

 

Od stycznia do czerwca 2016 Zetor Major 80 sprzedał się w ilości 177 sztuk, natomiast Ursus C380 w ilości 135 sztuk. Czekamy na roczny wynik sprzedaży ciągnika.

post-196516-0-05251800-1479851172_thumb.jpg

Edytowano przez cropec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

No dobra, ale porównaj wielkość sprzedaży teraz i 2 lata temu. Od zawsze ten przedział był najpopularniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Od lipca do października C-380 nadrabia straty do Majora. Co to się działo we wrześniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Rejestrowali ciągniki z kończącą się normą spalin. Teraz sprzedają je jako używki. We wrześniu NH 236 sztuk, w październiku chyba 35.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

To jest Deutz. Na innym zdjęciu widać wielkie logo Deutza nad logiem Ursusa. Po co są 2 alternatory?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Ten silnik jest chłodzony powietrzem? Tylko w tym przypadku jest stosowany drugi alternator do ogrzewania kabiny.

Z katalogu Ursusa w wersji angielskiej można wyczytać, że silniki Deutz będą w C-360, C-380M, C-385 Power, C-395 Power, C-3110 HL i Power oraz C-3120 HL.

Łącznie mają być to 3 typy silników: 2,9 l, 3,4l i 3,6l. Tak wynika z katalogu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28740

Pewnie koledze chodzi o to ze może mieć elektryczne ogrzewanie kabiny. Choć nie sądzę, może są wersje z alternatorem po prawej lub lewej, jak producentowi ciągnika pasuje. A na wersję chlodzona powietrzem nie wygląda, widać obudowę termostatu z kroccem do węża wodnego

Edytowano przez bratrolnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6379

Czyli co? Wersja wypas alternator i klima i wersja bieda sam alternator?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28740

Równie dobrze mogłeś napisać ze są zamontowane z przodu silnika, teraz może nie ale w starszych pojazdach często Klimatyzacja czy też wspomaganie było napędzane oddzielnym paskiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6379

Z drugiej strony nie ma możliwości zamontowania sprężarki klimy. A poza tym ten drugi pasek napędza również pompę wodną , więc chyba jako element niezbędny musi być w standardzie.

 

Edytowano przez mirro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1447

@bratrolinika, widziałeś zdjęcie w poście #9218? Po co w temat mieszasz starsze konstrukcje skoro mowa jest o tym konkretnym rozwiązaniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj