adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

pawel94    21

A przypadkiem w Lublinie nie mają odlewni ? Przecież niegdyś w Lublinie znajdowała się odlewnia Ursusa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Hahaha

Z odlewni Ursusa w Lublinie możesz gruz kupić a nie odlewy robić:)

Jest w Lublinie odlewnia więc może i u nich zamawiają ale znając życie to raczej w kierunku Azji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21

Tak prawdę mówiąc to te odlewy mogą nawet na Filipinach robić, dla mnie to jest nie istotne ;) Ważne żeby były solidnie wykonane :) Prosty przykład, nowe chłodnice ursusa do C-360 produkowane są prawdopodobnie w Turcji, bo w Polsce mnie ma firmy która produkuje chłodnice. Ostatnią firmę Delphi w Ostrowie Wlkp rok temu wykupiło Mahle.
Ale jak wziąłem w ręce tą nową chłodnicę to bez porównania względem zamienników ;) Jest bardziej masywna i tak wykonana jak te rodem z PRL ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    64

Ursus ma podpisaną umowę o współpracy z FON Radomsko, posiadają oni też odlewnie to może też im jakieś odlewy robią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Możliwe, że jest powypadkowy. Felgi wskazują na starszy model, czyli PolMot, lub jeszcze Hattat. Kabiny nie ma, a maska jest założona nowa - zapewne nie bez przyczyny. Do tego tylne felgi są pomalowane. Lampy zespolone są polskie, więc kombinowane było to w Polsce.

 

https://www.olx.pl/oferta/pol-mot-ursus-10014-1014-CID757-IDhNQDh.html#1ba4d81898

Edytowano przez XMK13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mało to jest kombinatorów? Byle dziadostwo i po problemie tylko ,że jakoś bardzo ;okazyjna; cena.

A te niby nowe 3512 to na rynek nasz czy za granicę?

Tydzień temu miałem okazję do przyjrzenia się pracy C380 robiłem nawet nim kilka przejazdów po polu w agregacie 2.8 powiem że jak ktoś nie wymaga to nie jest źle. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Ja dzisiaj na demo tour oglądałem Ursus i to co boli najbardziej to nawet w 11054 żadnego biegu pod obciążeniem. To nawet Pronar stal jakiś 106 km w lepszym wypasie i był sporo tańszy silnik deutz a skrzynia zf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

półbiegi?? heh po co to komu... to się psuć będzie tak jak w starej 80tce.. ot takie jest podejście dziadków, którzy widocznie są grupą docelową... to bynajmniej nie jest śmieszne bo mam wątpliwą przyjemność słuchać takich głupot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Dla mnie ciągnik o mocy ok 100 110 km mający do pracy w polu 2 Góra 3 biegi to niestety nie ciągnik.
Oglądałem też 392 i w porównaniu do c380 to zupełnie inny ciągnik bo cały tyl jest masywniejszy i już z wyglądu całkiem całkiem ale tak samo lipa ze skrzynią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

czyli nie ma czym się jarać tylko dalej będziemy stare renówki i MF ściągać z zachodu. Gdzie ten vigus którym chcieli zachodnią technologie 90r dogonić? na gadce się skończyło?

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450

Dla mnie ciągnik o mocy ok 100 110 km mający do pracy w polu 2 Góra 3 biegi to niestety nie ciągnik.

Oglądałem też 392 i w porównaniu do c380 to zupełnie inny ciągnik bo cały tyl jest masywniejszy i już z wyglądu całkiem całkiem ale tak samo lipa ze skrzynią.

Na jakich podzespołach jest robiony C 392? Ma transmisję z 11054 czy to jest zupełnie inna konstrukcja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Z tego co wiem to układ napędowy HEMA - czyli jakby seria H w polskim opakowaniu i z lekkimi zmianami.


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris94    23

Ja dzisiaj na demo tour oglądałem Ursus i to co boli najbardziej to nawet w 11054 żadnego biegu pod obciążeniem. To nawet Pronar stal jakiś 106 km w lepszym wypasie i był sporo tańszy silnik deutz a skrzynia zf

 

Mówisz o Marszewie prawda ? Jeśli tak to też byłem i widziałem pokazy polowe. Rzeczywiście patrząc na 11054 to Pronar a był to 5340 wydaje się lepszą opcją, wspomniany półbieg, 3 pary hydrauliki w std, lepszy udźwig pewnie coś jeszcze by się znalazło a i myślę że silnik deutza też może okazać się lepszy. Do tego cena, firma która tam go wystawiła wyceniła na 144 tyś brutto a chyba 143 tyś ale Netto katalogowo kosztuje ursus więc trochę różnicy jest.

Był też pokazowy C382 i widać że z talerzówką chyba 3m, co prawda dość masywną ale nie zachowywał się zbyt pewnie przy manewrowaniu czy uwrociach, do ciężkich prac i maszyn widać że nadają się średnio, lepiej jako pomocniczy czy do tura po dociążeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Jak ostatnio pytałem o 11054 to 170 000zł brutto na dzień dobry w standardzie. Moim zdaniem o 20tys za dużo...


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris94    23

No właśnie, więc przy tej cenie myślę że nie warto. Sam poważnie myślę nad tym pronarem bo jeśli miałbym dać np. 109 tyś na C382 to wolę 120 lub nawet są za 115 tyś za tego Pronara jednak nie wiem czy nie byłby zbyt duży i mocny jak na moje potrzeby. Do prac jakie będzie robił wystarczyłoby właśnie ok. 75-80 KM a tutaj mamy 106 i pewnie różnica w spalaniu będzie spora szczególnie w lżejszych pracach czy przy turze, chociaż też ciężko o takie informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj